Hotel Am Sonnenhang

30 reviews over Hotel Am Sonnenhang in het Nederlands

welkom!

maryon
31-10-2013

Hotel am Sonnenhang in Sundern is een echt familiehotel en wordt gerund door de eigenaar en zijn vrouw, samen met hun zoon. Je voelt je door hun "betrokkenheid" met de gasten, direct thuis. Dit wordt nog eens extra benadrukt door het geweldig uitgebreide ontbijt en kies je er voor om bij hun 's avonds te dineren, kom je zeker niets te kort. Als er tijd voor is treden vader en zoon samen een avondje op (2 W's!!). Het hotel ligt in een zeer mooie wandelomgeving (hond mag mee)en er zijn ook diverse uitstapjes te maken. In de winter naar het skigebied (ca 6km) en in de zomer o.a. naar de diverse meren in de buurt en bijv. de Atta Hohe (grotten) Wij gaan in december voor de 4e keer dit jaar!

Gereisd Met vrienden in april 2013

Fijn gastvrij hotel

Froukje Tiedema
30-8-2013

Goeie, vriendelijke en warme hartelijke service. Heerlijk eten en een muziekavondje live gezongen door de eigenaar en zijn zoon! Prachtige omgeving!

Gereisd Anders in januari 2013

Fantastische plek

SIEN wALSTIJN
26-7-2013

Een midweek hier doorgebracht. Vriendelijke, hardwerkende mensen. fantastisch ontbijt, veel te veel en een heerlijk menu iedere avond. Kamers goed, lekker bed. Deze mensen hebben nog heel veel werk voor de boeg. De omgeving is ook geweldig, heerlijk gefietst en gewandeld'. Wij wensen deze mensen heel veel succes met de voortgang van dit hotel, want er is nog heel wat werk te doen. Lieve mensen , veel succes!

Theo en Sien Walstijn
Gereisd Anders in juli 2013

Weer een geweldig weekend!

Marjolein Adriaens-Rappange
24-6-2013

Tweede keer geweest bij Hotel am Sonnenhang. Service en vriendelijk nog net zo goed als eerst.Eten was weer super! Ga zo verder Paul en Marian !!!

Gereisd Met partner in juni 2013

gastvrij, en heerlijk eten

carla scholtens
17-6-2013

Wij hebben twee mensen ontmoet (eigenaren) die heel hard aan de weg timmeren en proberen de mensen naar hun zin te maken. Het 3 gangen diner was smakelijk en met zorg klaargemaakt. Een vers ontbijt, met voldoende keuze.

Gereisd Met partner in juni 2013

Super gastvrije eigenaren!

Silvia
16-6-2013

Zoals hiervoor gezegd wordt dat je pas vanaf 15.00uur welkom bent, dat is in elke accomodatie gebruikelijk. De eigenaren zijn super vriendelijk en doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. De kamers/badkamers zijn wat verouderd maar daarentegen superschoon. Het ontbijt is prima, keuze genoeg en koffie/thee kun je naar wens steeds opnieuw vragen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner omdat ik 2 kinderen heb, die niet alles lekker vinden. Maar van de overige gasten heb ik begrepen dat dit voortreffelijk was en tegen een hele leuke prijs! De omgeving is uitstekend, wandelen, fietsen, varen, winkelen, zwemmen, alles in deze schitterende omgeving te doen. Kortom, een leuk hotel met vriendelijke eigenaren in een mooie omgeving en dat alles tegen een gunstige prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

super hotel

J F v Noort
29-5-2013

Heel gastvrij,het is echt verwennerij,super locatie.wij hadden kamer met balkon mooi uitzicht in een klein dropje gelegen.de prijs is goedkoop voor wat je krijg.Het eten is heerlijk in het restaurant.de kamer is schoon.gratis parkeren

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Het waren 3 fantastische dagen!

Henk en Marjan van Rooijen
29-5-2013

Net terug van een lang weekend bij Paul, Marian en Danny. Wat een geweldig stel mensen! Gastvrij, muzikaal, humoristisch en ze kunnen ook nog fantastisch koken! Zowel het ontbijt als het avondeten (hebben we dan ook elke avond genomen) zijn super! Alles lekker vers en van superieure kwaliteit (en wat is er trouwens mis met de kwaliteit van de Aldi en de Lidl?!). Ik kan niet zeggen of de boodschappen daar wel of niet vandaan komen, maar als dat wel het geval is: er moet toch ook nog iets verdiend worden en als je dan ziet wat je ervoor betaalt.......! En, by the way: ook de drankjes, zoals een glaasje wijn bij het eten en een bier(tje) zijn meer dan betaalbaar! Van ons dus voor de prijs/kwaliteitverhouding van dit hotel een dikke 10!!!

Een aanrader

Gerry en Annemie
27-5-2013

Mooi hotel in een klein dorpje.In het dorp is er niet veel te beleven. Wel zeer mooie omgeving om te wandelen.Op korte afstand is er voldoende te beleven om er meerdere dagen door te brengen.Opvallend is de vriendelijkheid van de eigenaars.Niets is hun te veel om de gasten in het hotel te verwennen.Het ontbijt en avondmaal is goed en meer dan voldoende.Onze kamer was redelijk,misschien iets verouderd,maar geen reden tot klagen.

mooi en rustig

beebob
14-5-2013

2 * voor midweek in hotel am sonnenhang geweest prijs kwaliteit is prima eten morgenbuffet en avond 3 gangen was meer dan goed ruime kamer met goede bedden woensdag avond geeft eigenaar en zoon een muzikaal live optreden wat zeer goed , uitstapjes gedaan naar soest (z.mooi) en naar winkelstad ludenscheid winkelcenter STERN , gaan zeker nog terug

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Sonnenhang in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Sonnenhang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.