Hotel Landhotel Thonke

3 reviews over Hotel Landhotel Thonke in het Nederlands

Gott sei dank nur 2 nächte

Lüdenmeer
5-2-2011

Ich würde keinesfalls nicht einmal hier nächtigen. Der Eindruck eines Baufälligen Gemäuers wird schon bei der Ankunft vermittelt.Beim nächsten Mal haben wir uns eine Pension in Zweifall ausfindig gemacht.

Eine absolute Katastrohe

Michaela Roeren
8-5-2010

Wir haben mit insgesamt 5 Ehepaaren und 2 Jugendlichen eine Nacht im Hotel Thonke anläßlich einer Einladung im Zinkhütter-Hof verbracht. Wir wählten dieses Hotel aufgrund der direkten Nähe (500m) zu unserer Veranstaltung. Wir waren der Meinung mit 70,00 EUR pro Zimmer in einem ländlichen Hotel halbwegs vernünftig untergebracht zu sein. Dem war nicht so. Zimmer mit 70er Jahre Charme und von altem Rauch verpestet. Heizlüfter neben der im Raum installierten Dusche und Waschbecken. Die Toilette glich einer Abstellkammer. Es ist eine Frechheit das sich dieses Haus "Hotel" nennen darf. Wir kommen nieeeeeeeee wieder!!!!!

goed als er niks anders meer vrij is

René ,Yvonne en Lorenz
4-1-2010

bij aankomst was er niemand hebben half uur moeten wachten.eenmaal binnen hele uitleg gewoon overdreven alsof hij een paleis had bij aankomst op kamer blijkt de verwarming het alleen te doen met veel heel veel herrie. zoon had een eenpersoonskamer staan er bedden op legt hij op het ene bed zn tas krijgen we smorgens toch een uitbrander omdat die tas op het bed lag ja zet er dan geen 2 bedden op en het is maar een tas. ontbijt zou het van het zijn nou een jampot p tafel die mn voorgangers ook al hadden gebruikt met hun mes erin nee dank je.man zelf liep steeds in overal rond en van het mooie uitzicht en terrasje wat beloofd is op site dr is ook niks van je kijkt op een hoop zooi . ligging naar aken is super en stolberg zelf is super gezellig dorpje en je kan er goed eten en drinken . maar hotel nee niks het is enkel goed voor slaapplaats als er niks anders meer is want voor dat geld kan ik wel wat beters krijgen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Thonke in Stolberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Thonke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Thonke scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.