Reviews over Sondern

• 7M Dijkshoorn19-09-2013

Klein plaatsje

De Biggesee rondvaart boot meert hier aan. Er is een ligweide/afgebakende zwemplek, verhuur van waterfietsen, midgetgolf, enkele eetgelegenheden en er zijn wandelmogelijkheden (bijvoorbeeld langs het meer over wandel/fietspad) naar de camping.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6astridk25-06-2013

saai

erg saai we hebben er gegeten . er waren vooral veel ouderen.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8jaap huisen10-04-2008

fantastische wintercamping; uitnemend wandelgebied; strand aan meer natuurlijk zomers; leuke kleine restaurantjes in omgeving, nooit duur maar wel heerlijk eten, vooral aan station Sondern. Daar kan je ook met lokaal treintje mee, of je komt er mee terug van de wandeling. Lekker goedkoop shoppen in de grotere dorpen. Voor de kinderen naast het speeltuintje niet veel te beleven. Weihnachtsmarkt in december, in de omringende plaatsen. Met name Olpe, Attendorn, Drolshagen en heel december in Siegen! Wij komen er al 15 jaar van okt/maart. Soms sneeuw en dan naar de Rothaarsteig bij de Rhein Weser Turm. Fietsen rond het meer. Douches met vloerverwarming.

• 10Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn