Hotel Kempe Komfort

6 reviews over Hotel Kempe Komfort in het Nederlands

Keurig en ruim

Marion
24-3-2013

Fijne kamers en ruim met een badkamer en een apart keukentje. Kamer lag aan de treinkant. Wij hadden er geen last van, maar kan me voorstellen als het benauwd op de kamer is dat het geluid storend is. Schone kamer. Vriendelijk personeel en erg hulpvaardig. Ontbijt, voldoende, geen warme dingen, maar prima voor de prijs.

Gereisd Met partner in maart 2013

Gezellige plaats

marijke
23-8-2012

hotel Kempe in Solingen is een bezoek zeker waard, leuk hotel, mooie kamers en een zeer goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in december 2011

Ideaal voor treinliefhebbers ;-)

MJW
22-9-2011

Vriendelijk personeel. Kleine parkeergarage onder het hotel maar buiten ook voldoende ruimte om te parkeren aan de straat om de hoek van het hotel. Kamer klein, eenvoudig maar wel schoon. Televisie is aangepast aan de kamer en beeld is wel heel erg klein. Eén bed was helaas wat 'doorgelegen' waardoor er een kuil was ontstaan. Ontbijt eenvoudig maar zeker voldoende. Geen restaurant en er is ook geen restaurant in de buurt. Bij kamer aan de voorkant één heel groot nadeel: de treinen lijken wel door de kamer te rijden. Met dichte ramen gaat het wel beter, maar dan wordt het te warm en benauwd op de kamer. Bergisches Land is een prachtige omgeving en wij hebben het daarom toch erg naar ons zin gehad. Vooral de wegen binnendoor naar de steden in de omgeving zijn aan te raden om iets van de prachtige omgeving te kunnen zien. Navigatie op snelwegen altijd vermijden en dan genieten maar.

Gereisd Met vrienden in september 2011

leuk voor een nachtje

w v iersel
5-7-2011

wij zijn een weekend in dit hotel geweest, er is alleen ontbijt te krijgen geen avondeten. het ontbijt is erg goed voor prijs. personeel erg vriendelijk en behulpzaam. jammer dat we een rokers kamer kregen op de begane grond langs het spoor, was erg gehorig! verder is het ver weg van het grote centrum in het kleine centrum 10 min. loopafstand is weinig te beleven. op zondag alles dicht.

Gereisd Met partner in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schoon, eenvoudig, aardig personeel

Hans van Stee
17-9-2010

Het hotel ligt ligt langs de rails en er komen dus regelmatig treinen langs. Wij hebben hiervan op onze kamer niks gemerkt. De kamer was netjes. Het ontbijt was prima. De mensen bij de receptie zijn buitengewoon vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima voor een weekendje

jennie
29-11-2009

keurig net hotel schone kamers vriendelijk personeel heerlijk ontbijt komen zeker terug

Gereisd Met partner in november 2009

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempe Komfort in Solingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempe Komfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.