Camping Glüder

Camping Glüder

1 review over Camping Glüder in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie camping in het bos

Patrick
28-7-2014

Nette camping, goed gelegen in het bos met zeer veel wandelpaden (bewegwijzerd).

Er zijn niet veel plekken voor de toercaravans, veel vaste plaatsen. Sanitair is niets mis mee. kinderspeelplaats met extra speelgoed, niet zo groot.

Nette hulpvaardige leiding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glüder in Solingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glüder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.