We hebben een aantal aanbieders voor Solingen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Solingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Solingen

Mooie camping in het bos

Patrick,
    28-7-2014

Nette camping, goed gelegen in het bos met zeer veel wandelpaden (bewegwijzerd).

Er zijn niet veel plekken voor de toercaravans, veel vaste plaatsen. Sanitair is niets mis mee. kinderspeelplaats met extra speelgoed, niet zo groot.

Nette hulpvaardige leiding

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Keurig en ruim

Marion,
    24-3-2013

Fijne kamers en ruim met een badkamer en een apart keukentje. Kamer lag aan de treinkant. Wij hadden er geen last van, maar kan me voorstellen als het benauwd op de kamer is dat het geluid storend is. Schone kamer. Vriendelijk personeel en erg hulpvaardig. Ontbijt, voldoende, geen warme dingen, maar prima voor de prijs.

Gereisd met partner in maart 2013

Gezellige plaats

marijke,
    23-8-2012

hotel Kempe in Solingen is een bezoek zeker waard, leuk hotel, mooie kamers en een zeer goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2011

Ideaal voor treinliefhebbers ;-)

MJW,
    22-9-2011

Vriendelijk personeel. Kleine parkeergarage onder het hotel maar buiten ook voldoende ruimte om te parkeren aan de straat om de hoek van het hotel. Kamer klein, eenvoudig maar wel schoon. Televisie is aangepast aan de kamer en beeld is wel heel erg klein. Eén bed was helaas wat 'doorgelegen' waardoor er een kuil was ontstaan. Ontbijt eenvoudig maar zeker voldoende. Geen restaurant en er is ook geen restaurant in de buurt. Bij kamer aan de voorkant één heel groot nadeel: de treinen lijken wel door de kamer te rijden. Met dichte ramen gaat het wel beter, maar dan wordt het te warm en benauwd op de kamer. Bergisches Land is een prachtige omgeving en wij hebben het daarom toch erg naar ons zin gehad. Vooral de wegen binnendoor naar de steden in de omgeving zijn aan te raden om iets van de prachtige omgeving te kunnen zien. Navigatie op snelwegen altijd vermijden en dan genieten maar.

Gereisd met vrienden in september 2011

Goed voor een a twee nachten

Eduard Strik,
    8-9-2011

Schoon en netjes,ook engels sprekend personeel,dat vind je niet overal.

Gereisd met partner in september 2011
Solingen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews