Hotel Haus Gellermann

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Gellermann voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Haus Gellermann in het Nederlands

Oubollig en gedateerd

Pieter
17-6-2012

Het bestaat echt nog: een hotel waar je kamer stinkt naar sigarettenrook. Kruip door, sluip door en stoot je hoofd niet wanneer je op de bovenste etage ligt. Ontbijt was overigens prima.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ontvangst vriendelijk maar kort kamer + douche en wc in -

GUIDO ALAERTS
3-1-2008

Ontvangst vriendelijk maar kort kamer + douche en wc in orde en proper. Uitzicht - op +/- 10 meter een fabriek maar geen geluids last Ontbijt +/- kleine variatie voldoende toch elders uitgebreider Restaurant acommodatie + eten te snel, apperetief half op en de soep stond ernaast, soep op en hoofdgerecht enzv. kwaliteit:+/- pakjes diepvries in kombinatie met vers goed eetbaar maar niet culinair hoogst. prijs-kwaliteid ok hoeveelheid zeer goed bediening vriendelijk maar minimaal bv. bestek werdt op hoek van de tafel op een bord met serviette geplaatst ondanks dat er maar drie koppels waren dus niet druk. Algemeen +/-

Gereisd Met partner in januari 2008

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresKonrad-Stecke-Weg 8 59494(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Gellermann in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Gellermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.