Hotel Kallbach

37 reviews over Hotel Kallbach in het Nederlands

Great

Tom vervecken
30-7-2018

Heel vriendemijke bediening, meertalig. Kamers ruim en proper, badkamer ruim en proper ( met zelfs vloerverwarming)

bedden heel ok

zwembad ok, maar toch wel wat koude watertemperatuur. De sauna ernaast als opwaming heel leuk, met voetenbad, leuke en ruime regendouche, mooie tuin met zetels, hangmatten, en dat in verschillende gezelloge hoekjes

Eten heel leuk, bediening super, omgeving heel rustig, wandelen, genieten ! mooi terras voor het hotel

kortom, alles ok, ( behalve watertemperatuur in zwembad... brrr )

niet voor herhaling vatbaar

K. D.
28-8-2016

zeer rustige omgeving, fijn om te wandelen. Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het eten is zeker niet van hoog niveau. De kamer waar wij in verbleven was dringend aan renovatie toe. De kinderen sliepen in een zetel bed dat veel te klein was voor 2 kinderen van 8 en 12 jaar.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

loteling
28-8-2016

prima hotel,

Voor ons leek toch echt alles wel in orde hoor,

het 4 gangen menu was dik ok ,dagelijks keuze tussen vis en vlees als hoofdschotel... geen gastronomie maar er werd veel moeite gedaan om het zo goed en aangenaam mogelijk te maken, bediening echt goed , tevens werd er regelmatig gevraagd of we ff wilde pauzeren of verder eten. betaalbare wijn :) Wel spijtig dat de bar nooit open was ... en na 21 u is het dorp dood. Om 21.30 waren wij de enigen in de ..lounge .. zelf geen personeel meer... Ontbijt goed ruime keuze regelmatig aangevuld , eitjes ter plekke klaargemaakt. zwembad prima .. De omgeving.. mooi en zeker de moeite om te wandelen .. in de nabije omgeving buiten het dorp weinig gelegenheden om iets te nuttigen. sommige wandelpaden zijn inderdaad te steil voor minder mobiele mensen , maar kijk vooraf ff op google en stippel wat uit :)

wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Kallbach voor je op een rij gezet:

Kamers zijn gedateerd - avondeten geen **** waard!

Iris L.
16-8-2016

Ligging/bereikbaarheid Simonskall zeer goed - Rursee heel mooie omgeving maar druk/toeristisch (véél bikers/lawaaierige moto's/quads) - Simonskall : 3 wandelingen (voor oudere mensen (72&78 jaar) té moeilijk/vermoeiend), alle andere wandelingen/uitstappen liggen veel verder weg (min. 30' met de wagen) - wandelingen niet altijd "makkelijk" waar zij "leicht" omschrijven, weinig eet-/drinkgelegenheden op de wandelwegen, bewegwijzering laat té wensen over, hebben moeite gehad om goed de vertrekpunten te vinden. In Heimbach is een toeristische dienst - niet gevonden. Kallbach hotel : heel vriendelijke/gedienstige mensen - vernieuwde wellness, wordt best opgesplitst (gebruikers naaktsauna lopen in zelfde ruimte waar ook kinderen gebruik maken vh trouwens té kleine zwembad!) - is helaas geen 4 sterren meer waard, kamers/badkamers oubollig (wij konden er 5 vergelijken), koelkastje aanwezig maar niet aangesloten, harde matras/winterdons in de zomer (?), extra kopkussen gevraagd/niet gekregen, vast tapijt overal ronduit smerig, avondeten kan veel beter (verschil tussen à la carte en HP (?), bij HP wordt geen vegetarisch alternatief aangeboden!) : tonijn was doorbakken, gepaneerde visfilets waren zo dun dat er geen vis meer overbleef, alle gerechten met heel veel saus, warme groenten smaakloos, heel zoute harde frieten/gebakken aardappelen, rode kool smaakte zuur ipv. naar rode kool, soms té veel tijd tussen de gangen (indruk dat er wat personeeltekort was op bepaalde momenten). Eet in die streek best alleen een forelle Müllerin art, die zijn subliem!!! Wanneer je €168 / kamer / nacht (incl. HP) voor een comfortkamer betaalt, mogen er voor mij geen ergernissen meer zijn. Het uitgebreide continentale ontbijt was wel een topper!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

vroeger beter,andere eigenaar

nadine
13-8-2016

zwembadaccomodatie en welness waren goed ,beter dan vroeger.Kamers zijn nog verouderd.avondeten is maar gewoon.voorgerecht telkens een slaatje.niet fameus.ontbijt aan de gewone kant.

Fantastisch!

H.
5-8-2015

Ik was daar alleen met mijn 2 honden. Mijn 2 honden waren daar meer dan welkom! De hond vd hotelbazin loopt daar zelf elke dag rond dus het gaf zeker geen ongemakkelijk gevoel. Op een bepaald moment waren er 10 honden ih hotel. Zonder enige overlast!! Het straatje Simonskall is voorzien van 2 vuilnisbakken mét hondenpoepzakjes. Aan alles is er gedacht :-)

Heel vriendelijk personeel: niks is teveel gevraagd.

Het zwembad is en blijft een "struikelblok". Er was gezegd dat het tijdens mijn verblijf hersteld zou zijn mr nee hoor....toen we vertrokken was het nog steeds buiten werking. Is toch al stuk sinds april als'k dat hier goed gelezen heb.

netjes hotel! Het eten is ook ok, enkel de hoofdgerechten zijn van mindere kwaliteit mr ja....smaken verschillen. Voor-, tussen- en nagerecht waren alle dagen overheerlijk :-)

gaan we zeker nog eens naartoe!

Het zwembad haalt onterecht de score naar beneden :-(

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Super lekker eten

Oepkes
9-7-2015

Zeer klein dorpje met prachtig hotel/restaurant. Heerlijk gegeten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Wandel lang weekend hotel

Boeykens
4-2-2015

Mooi gelegen hotel met alles erop en eraan, neem daarbij het lekkere eten en het zeer aangename personeel. prijs/kwaliteit vind je niet veel beter. Wij hadden natuurlijk veel geluk met het weer, zeer prachtig sneeuwlandschap, we hebben echt genoten van onze sneeuw wandelingen. Gewoon zelf eens doen!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Ideaal om te onthaasen

Patrick
20-10-2014

Prachtig gelegen. Mooie ruime kamers, maar wij hadden dan ook voor de iets ruimere gekozen. Eten is goed, tot zeer goed, maar echte gastronomie is toch nog iets anders. Zeker en vast een plek om terug naar te keren.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Luc
12-7-2014

In maart naar dit hotel geweest voor gastronomisch weekend. Alhoewel ik geen hoge pet op heb mar de duitse gastronomie is dit hotel echt goed mee gevallen. Het diner was heel lekker en ook het tempo was goed. Het hotel ligt gelegen in een prachtige vallei

Gereisd Met vrienden in maart 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kallbach in Simonskall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kallbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.