Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• 9.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2018

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

227 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• 2018
    10Reunie commissie Dutchbatt 79-204-10-2018

Geweldig en warm huis.

De bijzonder mooie locatie. Lekker buitenaf in de natuur. Zeer fijne leefruimte en grote werkkeuken. Gebruik van BBQ eo andere voorzieningen aanwezig. Heerlijke ruimte om het huis. Mooie en goed verzorgde slaapkamers en badkamers. De bijzonder hartelijke gastvrouw en gastheer. Zeer ontspannen en toegankelijk. Een aanrader!

• 10Trudy Van Dijk24-09-2018

Fijn huis, zeker voor herhaling vatbaar!

Héérlijk huis, superschoon! Prachtig gelegen en zeer gastvrije eigenaren. Prima bedden en douches, goede professionele keuken waar alles aanwezig is

• 10Albert van Dijk10-09-2018

Fantastisch gaan zéker weer volgend jaar

Prachtige midweek gehad bij Jos en Claudia wij waren met z'n zessen op de motorJos is nog een middag met ons zessen op de motor als gids mee gereden

• 10Hans Maarleveld10-09-2018

Fantastische accommodatie in een mooie omgeving.

Geweldige accommodatie. Plezierige gastheer en gastvrouw. Erg mooie omgeving. Erg genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9J. Bouw29-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van deze mooie, nee geweldig accommodatie. Erg sfeervol, alles aanwezig, heerlijk genoten in de TV-kamer, bij het kampvuur, aan de bar, in de ontbijtzaal en de acht prachtige thema/slaapkamers maakten dit voormalige restaurant perfect. Het was een geschikte uitvalbasis voor ons fiets- en wandelweekend.

• 10Familie stroykens11-08-2018

supercalifragilisticexpialidocious

Toen we op 3augustus aankwamen, wat te vroeg... werden we met open armen ontvangen! We voelden ons onmiddellijk thuis in de waldstube... de gezelligheid en openhartigheid van Claudia en het huis zijn zeer aangenaam. De keuken was om met ons 15personen de monden te vullen zeer uitgebreid aan benodigdheden wat wij dan weer super vonden, niet te hoeven tellen en opletten naar wat je gebruikt. Super. De slaapkamers zijn gezellig en elk met hun eigen thema wat het voor de kids ook leuk maakt, wil je in Holland slapen of tot in een skihut, alles is mogelijk ;-) ook buiten heb je voldoende plaats om met zijn allen te zitten. Kortom ons verblijf was voor herhaling vatbaar!

• 10J Adema03-07-2018

Weer geweldig fijne midweek van onze groep.

Al voor de 4e x op deze fantastische locatie. Geweldige uitvalsbasis voor onze groep motorrijders/-sters. Eigenaren zijn inmiddels goede vrienden geworden. Toplicatie ook qua faciliteiten, kamers, keuken enz.

• 9Cor vanbeers12-06-2018

Uitstekende groepslocatie met goede voorzieningen.

Uitstekende voorzieningen.Elke slaapkamer heeft eigen toilet en badkamer.

• 9Rudi10-06-2018

fantastisch!!

Wij zijn hier de 1e week van de mei vakantie geweest. wat een prachtig groot huis en dito keuken. schitterend, hebben genoten. wandelentochten zodra je naar buiten stap eigenlijk geen minpunten

• 10Steven30-05-2018

Top locatie

We komen hier al aantal jaar. Top locatie, perfecte uitvalsbasis om te mountainbiken. . Van alle gemakken voorzien, incl professionele keuken. Alles schoon en goed verzorgd. Lieve mensen, heldere communicatie.

Met vrienden

14 tips over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• Moniek, 29-05-2013

Mooie bergwandeling om de hoek, bakker met verse broodjes op 3 km afstand, monschau ongeveer 20 min rijden.

• Peter Rijk, 22-03-2014

De omgeving en het hotel lenen zich bij uitstek voor mensen die van rust en natuur houden.Maar ook voor gezellige dagen en zakelijke uitstapjes.

• Josien, 20-10-2013

We hebben genoten van onze trip naar Monschau en zijn zelfs nog een tweede dag gegaan. De glasblazerij is er echt een attractie die je echt niet gemist mag hebben. Verder is er in de hal een zandsculpturenfestival en een modelbouwbaan en allerlei leuke kleine winkeltjes. Ondanks dat Monschau wel ontdekt is door de toeristen, merk je dat niet aan de prijsstelling. Je kunt er nog heel goedkoop uit eten gaan (ik was voor 10 personen 80 euro kwijt voor de warme lunch inclusief drankjes).

0 vragen over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12