Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• 9.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2018

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

226 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• 9Fam Smedts28-09-2019

Geweldig weekend!

We hebben harstikke leuk fam weekend gehad, Top locatie , prachtige omgeving,en super weer . Zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Mooie thema kamers,ruime bar en leuk die juke box ,vonden ze allemaal wel leuk , hun eigen ,platen ,draaien. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

• 10Eddy de Boer19-08-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Een uitstekende keuken mooie bar met lekker bier. Zit gedeelte dichtbij de keuken en bar. Grote tafel met voldoende stoelen erbij. Ruim terras en natuurlijk de mooie jukebox geweldig. Kamers zijn ruim met lekkere bedden.

• 9Kaatje Asperen21-06-2019

Top !

Fantastische vakantiewoning op een fantastisch plekje

• 10Kirsten21-06-2019

Geweldig!

Dit is echt een geweldig huis. Alles is aanwezig; professionele keuken, bar met biertap, mooi buiten terras en een gezellige zithoek. Ook leuk alle kamers hebben een ander thema en de meeste hebbe een eigen badkamer. Het is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. De omgeving is schitterend en er is van alles te doen. Ook perfect voor motor rijders. De eigenaren zijn Nederlands en zeer vriendelijk.

• 9Yvette Ceulemans24-04-2019

Eenmaal geweest kom je er zeker terug.

Ideale vakantiewoning voor een grote groep, voldoende private slaapgelegenheid en badkamers. Profesionele keukenuitrusting, grote koelkasten en diepvriezers. Prachtig terras en buitenaccomodatie (bbq, houtvuur, enz.) Ideale ligging, fiets- en wandelpaden in directe omgeving. Vooral rustig. Prima onderhouden vakantiewoning en vriendelijke, hulpvaardige eigenaars.

• 8josiane vanholzaets20-04-2019

We zijn er 3 keer geweest, zegt genoeg denk ik!

De derde keer checkten we in Die Waldstube, gemakkelijk en vlot contact met de eigenaars, professionele keuken, het Eifelgebied is erg mooi, locatie ligt direct aan mooie en uitgestippelde wandelroutes. De kamers hebben ieder een thema, wel verrassend! Voldoende ruimte om buiten te eten en spellen te spelen. Gezellige zithoekjes buiten. De Wurlitzer en het kunnen aansluiten van een tonnetje bier in de cosy bar is echt wel een meerwaarde! Ruimte voldoende voor 16 personen!

• 10Regy Brouwers05-04-2019

wij komen er voor de 7e keer. dat zegt genoeg.

Het ligt in een prachtige omgeving. Alles is aanwezig, zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Je voelt je er meteen thuis wel meenemen wat zij doorgeven.

• 9Tinoes Pieck22-01-2019

Voor herhaling vatbaar!!

We hebben genoten ondanks het regenachtige weer toch hadden we een klein uurtje kunnen wandelen voordat het weer gaan storten. We hadden daar een lang weekend geboekt met onze kinderen, aanhang en 6 kleinkinderen. Samen 16 man sterk. Het was een aangename weekend geweest. De accomodatie was bijna perfect. De grote keuken pas goed bij onze grote familie en de rest idem dito. Slaapkamers waren prima in orde. Alleen heb ik 1 opmerking. We sliepen in de oud Hollandse kamer en daar is de douche uitermate slecht. De waterstraal was te zacht en het warme water bleef niet constant warm. Dus voor een warme douch moesten we helemaal naar beneden. Al met al lof voor ons verblijf daar.

Claudia van Vakantiehuis Waldstube, Eigenaar, 25-01-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en bedankt voor de tip! We hadden de douchekraan onlangs al eens na laten kijken, maar de kraan heeft nu inderdaad weer kuren. Vandaag wordt de douchekraan vervangen en dan is ook het probleem met de waterdruk etc. verholpen. Een rij buitenlantaarns had een kortsluiting opgelopen door de regen van de afgelopen tijd. Ook dit wordt vandaag nagekeken. We hebben dit nu (tijdelijk) opgelost met solarverlichting. De rest van de buitenverlichting functioneert naar behoren.

• 2018
    10Ben Z27-12-2018

Fantastisch vakantiehuis op unieke ligging.

Geweldig familie weekend gehad in vakantiehuis Waldstube. Super ligging, net over de nederlandse grens en toch heel anders. Het huis heeft allerlei extra's, zoals een professionele keuken, jukebox, leuke thema kamers, ruime bar, televisiekamer enz. Zeker een aanrader.

• 10Sonja Sarlette14-12-2018

Super omgeving, Heel vriendelike eigenaars en fantastisch ontvangst!!

Met vrienden

14 tips over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• Moniek, 29-05-2013

Mooie bergwandeling om de hoek, bakker met verse broodjes op 3 km afstand, monschau ongeveer 20 min rijden.

• Peter Rijk, 22-03-2014

De omgeving en het hotel lenen zich bij uitstek voor mensen die van rust en natuur houden.Maar ook voor gezellige dagen en zakelijke uitstapjes.

• Josien, 20-10-2013

We hebben genoten van onze trip naar Monschau en zijn zelfs nog een tweede dag gegaan. De glasblazerij is er echt een attractie die je echt niet gemist mag hebben. Verder is er in de hal een zandsculpturenfestival en een modelbouwbaan en allerlei leuke kleine winkeltjes. Ondanks dat Monschau wel ontdekt is door de toeristen, merk je dat niet aan de prijsstelling. Je kunt er nog heel goedkoop uit eten gaan (ik was voor 10 personen 80 euro kwijt voor de warme lunch inclusief drankjes).

0 vragen over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12