Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

9 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

Een echte aanrader: ligging, comfort, alles!

Familie Leirens
21-4-2019

Voor ons was het de eerste keer dat we er onze jaarlijkse familiereunie hebben gehouden. Fantastische en rustige ligging, alle comfort aanwezig. We hebben reeds gebeokt voor volgend jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Super locatie en zeer vriendelijke verhuurders

Nico & Jeanet
12-12-2018

Zoek je rust in de mooiste omgeving net over de grens, dan is dit wat je zoekt. Het lijkt afgelegen maar je zit overal vlakbij en toeren door de omgeving tovert een lach op je gezicht. De verhuurders zijn zeer gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Alles is netjes onderhouden, schone, leuke thema kamers met een toepasselijke aankleding.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Welcome

Holt
9-5-2018

Vele huizen gehuurd. Deze was wel de best uitgeruste en meest complete, Alles super. De zitkamer zou wel beter kunnen wat het meubilair betreft. Vanwege het zeer mooie weer hebben wij hier nauwelijks gebruik van gemaakt. Tijdens ons verblijf werd de "welkomstbeer"op een hoger voetstuk geplaatst en terecht dat verdient deze gastvrije familie. We hebben ons hier prima vermaakt. Omgeving eveneens schitterend

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

mooi groot huis met alle ruimte.

Horst
27-8-2016

Genoeg ruimte en eigen douche ruimte. Fijne keuken om met elkaar te koken. Alleen jammer dat er geen wasmachine was

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk huis op prachtige locatie

J. Ockeloen
26-2-2016

Prachtig huis, ideaal uitgangspunt voor wandelingen en uitstapjes!

Gereisd Anders in februari 2016

Schitterende sfeervolle verblijfplaats

Will Van Herp
16-3-2015

Prachtige locatie voor verblijf met groep tot 18 personen. Goed ingerichte kamers met eigen sanitair, alles goed gescheiden van de ontspanningsruimten. Leuke bar en professioneel ingerichte keuken. Bij goed weer is het heerlijknvertoeven op het goed ingerichte terras. Terrein wordt goed afgesloten zodat ook kleinere ukken veilig op avontuur kunnen. Alles goed gelegen en schitterende uitvalsbasis voor verkenning van het natuurpark. Wij komen nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2015

prachtige ligging langs meerdere wandelroutes.

dereere paul
16-4-2013

Pension Waldstube heeft ons bijzonder gecharmeerd omwille van de zeer aangename en rustige ligging in de bosrijke valleien van de Ruhrstreek en omwille van de uitgebreide accomodatie van het pension. Meer in het bijzonder verdienen de professionele keuken en de 'echte bar' een pluim. Voor onze familie was het een gedroomde locatie voor een deugddoend en ontspannend weekend. Ideaal voor wie van wandelen houdt !

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

geweldige plek

regybrouwers
31-3-2013

heel veel prive en veel privicie heel lux en toch eenvoudig. je moet van de natuur houden.

Gereisd Anders in Fri Mar 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk huis in een heerlijk rustige omgeving

Henk de Jong
4-5-2012

Het voormalig pension Waldstube is een heerlijk familiehuis. Alles is aanwezig om een verblijf van een grotere groep tot een succes te maken. De kamers zijn praktisch ingericht en enkele hebben een balkon met uitzicht op de heuvels en het dal. De professioneel ingerichte keuken is een genot. Je tovert binnen de kortste keren een fantastische maaltijd op tafel. Met vijf mensen in de keuken is geen enkel probleem, je loopt elkaar niet voor de voeten. Vervolgens kun je samen de maaltijd nuttigen in je "eigen" restaurant, nadat je je aperatief hebt genuttigd aan je "eigen" bar. 'De jukebox is een extra bonus, deze is gevult met muziek uit de jaren vijftig tot en met heden. Bij mooi weer heb je een mooi terras tot je beschikking. De buitenboxen zorgen ervoor dat je zelfs op het terras van de wurlitzer kunt genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.