Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

Aanrader

AJM van Milligen
11-12-2018

Een goed navigatiesysteem kan de reistijd versnellen. Een gezellige accomodatie met bijzonder sympatieke gastvrouw en gastheer. Goed verzorgde en schone kamers met douches. Gezellige ambiance. Wij komen zeker nog eens

Gereisd Met partner in december 2018

Leuk huis op prachtige locatie

J. Ockeloen
26-2-2016

Prachtig huis, ideaal uitgangspunt voor wandelingen en uitstapjes!

Gereisd Anders in februari 2016

geweldige plek

regybrouwers
31-3-2013

heel veel prive en veel privicie heel lux en toch eenvoudig. je moet van de natuur houden.

Gereisd Anders in Fri Mar 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waldstube Simmerath Eifel

Arthur
20-8-2009

Leuk,klein,verzorgd...dat is de Waldstube.De jonge eigenaars is geen moeite teveel om het de gasten naar de zin te maken.Kamers zijn niet luxe,maar netjes en comfortabel.De stube is heel gezellig,je kunt er prima eten,aan de bar wat drinken,of opwarmen bij de openhaard.Wat ons betreft,een top-adres.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.