Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

Graag nog een keer

Familie Pieck
22-1-2019

Met de familie, 16p waaronder een baby, 3 tieners en 2 kleuters, was het een weekend lang geweldig vertoeven. De omgeving is er prachtig, met een mooi uitzicht richting de bergen.

De kinderen kunnen buiten spelen zonder dat we ze in de gaten hoefden te houden. Naarmate het donker werd ging buiten het haardvuur aan, zelfs in de regen was dat gezellig. Helaas was het geen bbq-weer.

Binnen is het schoon en vooral de professionele horecakeuken, dat van alle gemakken is voorzien, komt heel goed uit als je met een grote groep gaat.

Een wandeling door het grote bos ligt letterlijk aan je voeten.

De avondverlichting buiten was (nog) niet helemaal in orde jammergenoeg. Maar dat kon de pret binnen niet drukken.

We hebben ons goed vermaakt met de jukebox, het tafelvoetbalspel en konden ons terugtrekken in de woonkamer om een DvD-tje op te zetten.

Al met al genoeg redenen om een keer terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Hanjo
2-5-2018

Heerlijk rustig Vriendelijke eigenaren. Prachtige omgeving. Alles super netjes en schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Kim Busch
18-7-2016

Super mooie accomodatie..en super lieve aardige mensen....top!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

Beste vakantiehuis voor onze vriendengroep

Els Verfaillie
8-1-2014

Onze vriendengroep van 13 volwassenen en 6 kinderen (0-7 jaar) was heel enthousiast over de Waldstube! We hebben genoten van het comfortabele huis met luxekeuken, de prachtige wandelomgeving en de rustige ligging. Iedere ochtend wakker worden met een uitzicht op een mooie vallei is heerlijk. Ook de kinderen hebben genoten van de gezonde buitenlucht en van de tweede ruime leefruimte die we gebruikten als speel- en tv-kamer. De eigenaars hebben ons heel vriendelijk ontvangen met duidelijke informatie over het huis en de omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Fantastische plek met prachtige natuur.

H. Timmerman Lelystad
28-10-2013

De ligging is perfect, zeer rustig, midden in de prachtige natuur van de Eiffel. Erg uitzonderlijk vonden wij het feit dat bijna elke kamer een eigen moderne badkamer heeft. In de keuken moet de perfecte afwasmachine genoemd worden. Wij vonden de eetkamer met bar en zitje gezelliger dan de andere toch ook vrij ruime zitkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waldstube

Boonen Stefan
21-10-2013

Een uitstekende locatie voor iedereen die houdt van rust en comfort. Vanuit de bar loop je a.h.w. zo het natuurgebied in.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustige uitvalbasis!

Josien
20-10-2013

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in de Waldstube. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de vrouw des huizes die zelfs niet nagelaten had ons te verblijden met een heerlijk welkomstdrankje. Voor de vier kinderen in ons gezelschap was het huis ook heerlijk. Ze hebben er net als wij prima genoten. De kamers en de rest van het huis waren prima schoon en ook de aanwijzingen aan het einde van het verblijf werden door de eigenaars zeer ter harte genomen en verholpen voordat de volgende gasten zouden komen. Allemaal geen vreselijke dingen (een piepende deur bijvoorbeeld), maar het feit dat ze zo serieus opgepakt werden was heel fijn!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

heerlijk familiehuis

familie van Loy
20-10-2013

Na een vriendelijke ontvangst hebben we genoten van een fijne tijd in de Waldstube. Het huis ligt in een prachtige omgeving en is zeer geschikt voor families met kinderen. Wij waren er met 12 personen en hadden de kamers zonder badkamer niet nodig. Het huis is zeer compleet ingericht al misten wij misschien wel een 'luie' bank. Heerlijk om te koken en te werken in de complete keuken. Sommigen van ons vonden de bedden niet hard genoeg, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Met de opmerkingen van ons is direct iets gedaan, zoals de eigenaresse ons naderhand liet weten. Een minpuntje vinden wij echter wel dat er best ruim betaald moet worden voor extra's als haardhout gezien het feit dat de huurprijs en schoonmaakkosten best aan de prijs zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

aangenaam verblijf

van Tichelen Marc
6-11-2011

Geweldige meevaller, zowel 'Waldstube' als omgeving. Er is binnen voldoender ruimte, eetplaats, ontspanning, ruime goed uitegruste keuken met alles wat maar nodig kan zijn, goede slaapkamers met sanit. Vanuit verblijf zijn er verschillende mogelijkheden om te wandelen, fietsen, uitstappen. Ook de kinderen amuseerden zich in de verschillende ruimten. In de zomer zal het hier zeer aangenaam zijn om te kunnen eten buiten. Prijs/kwaliteit zeer gunstig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

prachtig gelegen mooi ex-pension op einde v/h dal

Mark De Vriendt
2-11-2011
  • vriendelijke Nederlandse eigenaars, wonen er vlak naast
  • zeer goed onderhouden
  • afgelegen en afgesloten domein, ideaal voor kleine kinderen
  • diverse wandelingen starten vanop het domein
  • zeer ruime lokalen en keuken
  • ongelooflijke natuurpracht, zeker in de herfst
Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.