Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag19°15°
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

160 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

Geweldig weekend!

Fam Smedts
28-9-2019

We hebben harstikke leuk fam weekend gehad, Top locatie , prachtige omgeving,en super weer . Zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Mooie thema kamers,ruime bar en leuk die juke box ,vonden ze allemaal wel leuk , hun eigen ,platen ,draaien. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Fantastisch verblijf gehad.

Eddy de Boer
19-8-2019

Een uitstekende keuken mooie bar met lekker bier. Zit gedeelte dichtbij de keuken en bar. Grote tafel met voldoende stoelen erbij. Ruim terras en natuurlijk de mooie jukebox geweldig. Kamers zijn ruim met lekkere bedden.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top !

Kaatje Asperen
21-6-2019

Fantastische vakantiewoning op een fantastisch plekje

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig!

Kirsten
21-6-2019

Dit is echt een geweldig huis. Alles is aanwezig; professionele keuken, bar met biertap, mooi buiten terras en een gezellige zithoek. Ook leuk alle kamers hebben een ander thema en de meeste hebbe een eigen badkamer. Het is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. De omgeving is schitterend en er is van alles te doen. Ook perfect voor motor rijders. De eigenaren zijn Nederlands en zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenmaal geweest kom je er zeker terug.

Yvette Ceulemans
24-4-2019

Ideale vakantiewoning voor een grote groep, voldoende private slaapgelegenheid en badkamers. Profesionele keukenuitrusting, grote koelkasten en diepvriezers. Prachtig terras en buitenaccomodatie (bbq, houtvuur, enz.) Ideale ligging, fiets- en wandelpaden in directe omgeving. Vooral rustig. Prima onderhouden vakantiewoning en vriendelijke, hulpvaardige eigenaars.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Een echte aanrader: ligging, comfort, alles!

Familie Leirens
21-4-2019

Voor ons was het de eerste keer dat we er onze jaarlijkse familiereunie hebben gehouden. Fantastische en rustige ligging, alle comfort aanwezig. We hebben reeds gebeokt voor volgend jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

We zijn er 3 keer geweest, zegt genoeg denk ik!

josiane vanholzaets
20-4-2019

De derde keer checkten we in Die Waldstube, gemakkelijk en vlot contact met de eigenaars, professionele keuken, het Eifelgebied is erg mooi, locatie ligt direct aan mooie en uitgestippelde wandelroutes. De kamers hebben ieder een thema, wel verrassend! Voldoende ruimte om buiten te eten en spellen te spelen. Gezellige zithoekjes buiten. De Wurlitzer en het kunnen aansluiten van een tonnetje bier in de cosy bar is echt wel een meerwaarde! Ruimte voldoende voor 16 personen!

Gereisd Met vrienden in april 2019

wij komen er voor de 7e keer. dat zegt genoeg.

Regy Brouwers
5-4-2019

Het ligt in een prachtige omgeving. Alles is aanwezig, zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Je voelt je er meteen thuis wel meenemen wat zij doorgeven.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!!

Tinoes Pieck
22-1-2019

We hebben genoten ondanks het regenachtige weer toch hadden we een klein uurtje kunnen wandelen voordat het weer gaan storten. We hadden daar een lang weekend geboekt met onze kinderen, aanhang en 6 kleinkinderen. Samen 16 man sterk. Het was een aangename weekend geweest. De accomodatie was bijna perfect. De grote keuken pas goed bij onze grote familie en de rest idem dito. Slaapkamers waren prima in orde. Alleen heb ik 1 opmerking. We sliepen in de oud Hollandse kamer en daar is de douche uitermate slecht. De waterstraal was te zacht en het warme water bleef niet constant warm. Dus voor een warme douch moesten we helemaal naar beneden. Al met al lof voor ons verblijf daar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Claudia van Vakantiehuis Waldstube, Eigenaar, Fri Jan 25 2019 10:52:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en bedankt voor de tip! We hadden de douchekraan onlangs al eens na laten kijken, maar de kraan heeft nu inderdaad weer kuren. Vandaag wordt de douchekraan vervangen en dan is ook het probleem met de waterdruk etc. verholpen. Een rij buitenlantaarns had een kortsluiting opgelopen door de regen van de afgelopen tijd. Ook dit wordt vandaag nagekeken. We hebben dit nu (tijdelijk) opgelost met solarverlichting. De rest van de buitenverlichting functioneert naar behoren.

Graag nog een keer

Familie Pieck
22-1-2019

Met de familie, 16p waaronder een baby, 3 tieners en 2 kleuters, was het een weekend lang geweldig vertoeven. De omgeving is er prachtig, met een mooi uitzicht richting de bergen.

De kinderen kunnen buiten spelen zonder dat we ze in de gaten hoefden te houden. Naarmate het donker werd ging buiten het haardvuur aan, zelfs in de regen was dat gezellig. Helaas was het geen bbq-weer.

Binnen is het schoon en vooral de professionele horecakeuken, dat van alle gemakken is voorzien, komt heel goed uit als je met een grote groep gaat.

Een wandeling door het grote bos ligt letterlijk aan je voeten.

De avondverlichting buiten was (nog) niet helemaal in orde jammergenoeg. Maar dat kon de pret binnen niet drukken.

We hebben ons goed vermaakt met de jukebox, het tafelvoetbalspel en konden ons terugtrekken in de woonkamer om een DvD-tje op te zetten.

Al met al genoeg redenen om een keer terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.