Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,6

14 tips over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Will Van Herp , 16-3-2015
Bezoek Vogelsang en....bestel uw vaatje bier voor in de bar!
Hans Schut, 7-2-2015
De Waldstube is voorzien van een grote professionele keuken. Ideaal voor het houden van een kookworkshop!
patrick_simonis, 7-10-2014

Met de railbike fietsen over de hoge Venen. Prima idee als je een feestje hebt gehad en de volgende dag iedereen van de kater af wilt helpen. Site: railbike.be

Rondleiding met een Nederlandstalige gids door Monschau. Af te spreken en te betalen bij de VVV van Monschau. Site: www.monschau.de/touristik

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

Peter Rijk, 22-3-2014
De omgeving en het hotel lenen zich bij uitstek voor mensen die van rust en natuur houden.Maar ook voor gezellige dagen en zakelijke uitstapjes.
Josien, 20-10-2013
We hebben genoten van onze trip naar Monschau en zijn zelfs nog een tweede dag gegaan. De glasblazerij is er echt een attractie die je echt niet gemist mag hebben. Verder is er in de hal een zandsculpturenfestival en een modelbouwbaan en allerlei leuke kleine winkeltjes. Ondanks dat Monschau wel ontdekt is door de toeristen, merk je dat niet aan de prijsstelling. Je kunt er nog heel goedkoop uit eten gaan (ik was voor 10 personen 80 euro kwijt voor de warme lunch inclusief drankjes).
Lenneke van Houten, 27-6-2013

Cultuur: Vogelsang

'Sportief': kano varen

Moniek, 29-5-2013
Mooie bergwandeling om de hoek, bakker met verse broodjes op 3 km afstand, monschau ongeveer 20 min rijden.
Simon Kok, 29-4-2013
mooie natuur. wandelingen, sportief fietsen.
Paul en Sonja, 19-10-2012
Laat u gisdsen door Caroline en Steven wanneer u een bijzondere wandeling wilt maken. Geef wel aan wat u fysiek aankan want er zijn steile hellingen in dit gebied. Maar ook wandelen in combinatie met varen over de Rursee is een aanrader.
Pascal Souren, 17-10-2012

Aan te bevelen is een toertocht rondom de Rursee met de E bikes

Borrelen in de Alte Scheune in Erkensruhr

Eten in Geniessers Wirtshaus in Rurberg