Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)
9,5

127 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

We gaan voor de 3de keer in 2018, zegt genoeg!

Josiane, 16-4-2018

Goede wandelschoenen meenemen! Kortbij mogelijkheid om met een boot te varen over de Rur. Vogelsang is niet ver. Binnen grote leefruimte. Een misschien iets te kleine zithoek. Voor ons mochten er meer kamers zijn met toilet. Goed onderhouden buitenbarbecue. De accommodatie is speciaal, er is over nagedacht. Ook een toffe bar, mogelijkheid tot aansluiting van een tonnetje bier. Een héérlijke, fantastische keuken met een supersnel afwasmachine, IDEAAL! De jukebox binnen is SPECIAAL en uitgerust met de moderne aansluitmogelijkheden. Alles is eigenlijk voorhanden, ook een heerlijk koppel die zich volgens ons ook geamuseerd hebben met onze grappen en grollen. Ook al wonen zij naast het vakantiehuis, zij blijven subtiel aanwezig en steeds bereid tot helpen. Fijne mensen en zeer communicatief!

Graag komen we hier terug.

Regy Brouwers, 3-4-2018

Het was weer een heel fijn weekend!!

Een mooi huis in een mooie omgeving!!!

Weer voor herhaling vatbaar.

fantastisch

rosa, 21-11-2017

ideaal voor wandelaars maar wat afgelegen voor bevoorrading

Een fantastisch huis in een supermooie omgeving

IJsbrand van Maurik - Oude Engberink, 12-11-2017

Verwacht aardige eigenaars die alles heel goed uitleggen, verwacht prachtige slaapkamers in verschillende thema's met lekkere bedden (en bij de meeste kamers een eigen badkamer). Verwacht een professionele keuken, een huiskamer met een bar (en eventueel een fust bier als je dat wil), een jukebox met voor ieder wat wils, een haard en heel veel gezelligheid. Verwacht buiten heel veel (barbecue, tafels, zitplekken, jeu-de-boulesveld) en baal dan dat je in november bent gegaan. Verwacht een fantastische omgeving om te wandelen, om te mountainbiken, om naar leuke plaatsen te gaan (Monschau bv is een half uurtje rijden). Verwacht dat je aan het einde van jouw verblijf terug wil komen!

Zalig weekend in Waldstube!

Dirk, 27-10-2017

Wij genoten met onze vriendengroep van een zalig weekend in Waldstube.

Prachtig huis met mooie kamers, ingerichte keuken en een gezellige bar. Alles piekfijn in orde! Wij werden door de eigenaars goed ontvangen, echt heel lieve mensen. De omgeving rond Waldstube is heel mooi. Fiets-en wandelroutes dicht in de buurt. Deze locatie is echt een aanrader!!

Gezellig huis!

Greet, 27-10-2017

Veel ruimte! Grote keuken met heel wat mogelijkheden. Afwasmachine. Mooie kamers die goed geïsoleerd zijn. Goede bedden. Ook buiten heel wat ruimte.

Mooi uitzicht en heel rustig gelegen.

Jukebox heeft voor heel wat plezier en sfeer gezorgd!

Mooie wandelingen + mountainbikeroutes in de buurt!

Superlocatie!

Geweldig!

Nikky Lauryssen, 27-10-2017

Een geweldige woning met alle comfort om het verblijf onvergetelijk te maken. Een keuken om U tegen te zeggen.

Heel proper en een mooie inrichting.

Niets op aan te merken.

Fantastisch.

Binnemans Abigail, 16-10-2017

De prachtige omgeving,het zeer verzorgde pension en de vriendelijkheid van beide eigenaars.De prachtige natuur.Echt de plaats to be om eens echt te ontstressen.Een dikke aanrader.

Fantastisch. Prachtige accommodatie, en ligging

Huub van der Wouw, 8-10-2017

Prachtig gebied, accommodatie, mooie kamers. Leuke ontvangst, kortom super weekend.

Fantastische locatie

Jeanny Schenk, 8-10-2017

Weer genoten van drie heerlijke dagen in de Waldstube in Simmerath. De eigenaars zijn bijzonder hartelijk en geven je elke keer weer een

welkom gevoel. We komen hier al enkele jaren met vrienden en het is steeds weer genieten. De locatie ligt in een prachtige omgeving, waar je heerlijk kan wandelen. De slaapkamers hebben allemaal een eigen thema, de keuken is ruim en voorzien van professionele apparatuur en de ruimtes zijn gezellig. In de woonkamer staat zelfs een jukebox waar je gebruik van kan maken. Deze locatie is zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 182 reviews.