Géén boekingskosten

Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Simmerath

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 233 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 233 reviews
  • 9.1Natuur
  • 9.9Inrichting
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

236 Reviews over Waldstube (groepsaccommodatie)

• 8Harrie Erkens24-12-2021

Een gezellig huis met goed geoutilleerde keuken.

We zijn verwelkomd door Claudia, gastvrij en vriendelijk. Je verblijft in een voormalig hotel, ruim en gezellig ingericht. Thema slaapkamers en een goed geoutilleerde keuken. Buiten ruim en veelzijdig aangelegd.

• 8Natuur
  • 10Binnemans Abigail11-10-2021

Het was weer na een break van net geen 2jaar een hartelijk weerzien van de supervriendelijke gastvrouw en gastheer.Het weer zat voor het hele weekend mee,frisjes in de ochtend, maar vanaf de middag kon je zalig genieten van de zon op het terras,zalig gewoon.Jammer dat onze groep geslonken is naar 10 personen en wordt het te groot voor onze bezetting.Met heel veel spijt moet ik dan ook zeggen dat we met zijn allen de Waltstube gaan missen,maar de fijne herinneringen die we hebben,blijven gegrifd in ons geheugen.Bedankt,Claudia en Jos voor alles. Wanneer we toch nog eens in de buurt moesten logeren,komen we zeker nog eens langs.Warme groetjes en een dikke knuffel.Het gaat jullie goed

• 10Natuur
  • 10Albert van Dijk23-09-2021

Wij komen al jaren met de vrienden groep in de waldstube om motor te rijden in de eifel De ontvangst door Jos en Claudia is ieder jaar weer even hartelijk en gastvrij we komen niet voor niets ieder jaar weer terug Groetjes De Lustige Truppe 🍺🍗

• 10Ruimte
  • 10Bouwe24-08-2021

Wij komen hier al jaren met grote groep vrienden. Top locatie. Alles aanwezig. Heerlijke keuken met alles aanwezig.Grote bar en jukebox. Grote slaapkamers met of zonder douche.

• 10Jamie van Rijswijk20-02-2020

Prachtig, karakteristiek, sfeervol, unieke lokatie

Twee weken geleden hier een weekend verbleven met een groep van 16. Het is een zeer sfeervol huis in de karakteristieke Duitse stijl. Het huis, keuken en de kamers zijn zeer netjes en schoon. Er is een grote professionele keuken aanwezig waar je met gemak voor een grote groep kunt koken. De locatie is fantastisch! Je verblijft midden in de natuur, heerlijk rustig , vrij gevoel. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Wij gaan hier zeker volgend jaar weer terug!

• 10Jan van Hattum27-11-2019

Sfeervolle unieke lokatie .

Idyllisch gelegen in Hirschrott in een zijdal bij Einruhr. Rust en natuur, fantastisch. Themakamers, ieder met unieke eigen inrichting. We komen al meerdere jaren achtereen en genieten van deze unieke locatie, gerund door Claudia en Jos, voor wie goed gastheerschap met hoofdletters wordt geschreven. Hulde! We kunnen haast niet wachten tot een volgend weerzien.

• 9Mattie Harks31-10-2019

Prachtige locatie

Een prachtige locatie. Fijn ontvangst. Mooie grote kamers met veel badkamers. Grote, compleet ingerichte keuken. Hele mooie omgeving.

• 10Cees Boer31-10-2019

Uitstekend onderkomen voor een goede vakantie.

Uitermate geschikt voor een wandelgroep die vanuit het huis wandelingen in de omgeving wil maken. Goed geoutilleerd. Schoon. Adequate reactie van huisbeheerders bij vragen of problemen. Enige minpuntje is het ontbreken van een toilet op de 2e etage voor de gasten in de slaapkamer zonder badkamer.

• 10jaspers30-10-2019

fantastich

super huis, met alle benodigdheden, en alles voorhanden. jos en zijn vrouw, hebben ons hartelijk ontvangen, en verder hebben we ze weinig gezien, alleen als we vragen hadden. het huis ligt in een prachtige omgeving. heerlijk om hier met een groep samen te zijn.

• 10Abigail Binnemans18-10-2019

TOPPIETOPPIE.

Een droom van een ferienhaus, alles is aanwezig voor een tof verblijf. Prachtige omgeving.

Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) info

• CafeNiet beschikbaar