Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

193 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

supercalifragilisticexpialidocious

Familie stroykens
11-8-2018

Toen we op 3augustus aankwamen, wat te vroeg... werden we met open armen ontvangen! We voelden ons onmiddellijk thuis in de waldstube... de gezelligheid en openhartigheid van Claudia en het huis zijn zeer aangenaam. De keuken was om met ons 15personen de monden te vullen zeer uitgebreid aan benodigdheden wat wij dan weer super vonden, niet te hoeven tellen en opletten naar wat je gebruikt. Super. De slaapkamers zijn gezellig en elk met hun eigen thema wat het voor de kids ook leuk maakt, wil je in Holland slapen of tot in een skihut, alles is mogelijk ;-) ook buiten heb je voldoende plaats om met zijn allen te zitten.

Kortom ons verblijf was voor herhaling vatbaar!

Sehr schönes Haus in traumhafter Lage

Ralf Johnen
25-7-2018

Wir waren zum 6. mal hier. Das sagt doch alles

Weer geweldig fijne midweek van onze groep.

J Adema
3-7-2018

Al voor de 4e x op deze fantastische locatie. Geweldige uitvalsbasis voor onze groep motorrijders/-sters. Eigenaren zijn inmiddels goede vrienden geworden. Toplicatie ook qua faciliteiten, kamers, keuken enz.

Uitstekende groepslocatie met goede voorzieningen.

Cor vanbeers
12-6-2018

Uitstekende voorzieningen.Elke slaapkamer heeft eigen toilet en badkamer.

fantastisch!!

Rudi
10-6-2018

Wij zijn hier de 1e week van de mei vakantie geweest.

wat een prachtig groot huis en dito keuken.

schitterend, hebben genoten.

wandelentochten zodra je naar buiten stap

eigenlijk geen minpunten

Top locatie

Steven
30-5-2018

We komen hier al aantal jaar. Top locatie, perfecte uitvalsbasis om te mountainbiken. . Van alle gemakken voorzien, incl professionele keuken. Alles schoon en goed verzorgd. Lieve mensen, heldere communicatie.

Welcome

Holt
9-5-2018

Vele huizen gehuurd. Deze was wel de best uitgeruste en meest complete, Alles super. De zitkamer zou wel beter kunnen wat het meubilair betreft. Vanwege het zeer mooie weer hebben wij hier nauwelijks gebruik van gemaakt. Tijdens ons verblijf werd de "welkomstbeer"op een hoger voetstuk geplaatst en terecht dat verdient deze gastvrije familie. We hebben ons hier prima vermaakt. Omgeving eveneens schitterend

Hanjo
2-5-2018

Heerlijk rustig

Vriendelijke eigenaren.

Prachtige omgeving.

Alles super netjes en schoon.

Für Gruppen einfach perfekt

Heinz
30-4-2018

Wir waren schon oft hier und haben viele entspannende Wochen hier verbracht.

Das Haus begeistert mit seiner liebe- und geschmackvollen Einrichtung und seiner wunderschönen Lage, und die Gastgeber Claudia und Jos begeistern mit ihrer Freundlichkeit. Wir freuen uns schon auf das nächste Mal.

Vrienden en een huis als de waldstube. Da's alles.

Jos Brouwers
25-4-2018

Tweede maal in de waldstube...en reeds geboekt voor volgend jaar. Dat zegt genoeg, niet?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) scoort een 9.52 uit 10 op basis van 193 reviews.