Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

152 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Tinoes Pieck,
22-1-2019

We hebben genoten ondanks het regenachtige weer toch hadden we een klein uurtje kunnen wandelen voordat het weer gaan storten. We hadden daar een lang weekend geboekt met onze kinderen, aanhang en 6 kleinkinderen. Samen 16 man sterk. Het was een aangename weekend geweest. De accomodatie was bijna perfect. De grote keuken pas goed bij onze grote familie en de rest idem dito.

Slaapkamers waren prima in orde. Alleen heb ik 1 opmerking. We sliepen in de oud Hollandse kamer en daar is de douche uitermate slecht. De waterstraal was te zacht en het warme water bleef niet constant warm. Dus voor een warme douch moesten we helemaal naar beneden. Al met al lof voor ons verblijf daar.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Claudia van Vakantiehuis Waldstube, Eigenaar, 25-1-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en bedankt voor de tip!

We hadden de douchekraan onlangs al eens na laten kijken, maar de kraan heeft nu inderdaad weer kuren. Vandaag wordt de douchekraan vervangen en dan is ook het probleem met de waterdruk etc. verholpen. Een rij buitenlantaarns had een kortsluiting opgelopen door de regen van de afgelopen tijd. Ook dit wordt vandaag nagekeken. We hebben dit nu (tijdelijk) opgelost met solarverlichting. De rest van de buitenverlichting functioneert naar behoren.

Graag nog een keer

Familie Pieck,
22-1-2019

Met de familie, 16p waaronder een baby, 3 tieners en 2 kleuters, was het een weekend lang geweldig vertoeven. De omgeving is er prachtig, met een mooi uitzicht richting de bergen.

De kinderen kunnen buiten spelen zonder dat we ze in de gaten hoefden te houden. Naarmate het donker werd ging buiten het haardvuur aan, zelfs in de regen was dat gezellig. Helaas was het geen bbq-weer.

Binnen is het schoon en vooral de professionele horecakeuken, dat van alle gemakken is voorzien, komt heel goed uit als je met een grote groep gaat.

Een wandeling door het grote bos ligt letterlijk aan je voeten.

De avondverlichting buiten was (nog) niet helemaal in orde jammergenoeg. Maar dat kon de pret binnen niet drukken.

We hebben ons goed vermaakt met de jukebox, het tafelvoetbalspel en konden ons terugtrekken in de woonkamer om een DvD-tje op te zetten.

Al met al genoeg redenen om een keer terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch vakantiehuis op unieke ligging.

Ben Z,
27-12-2018

Geweldig familie weekend gehad in vakantiehuis Waldstube. Super ligging, net over de nederlandse grens en toch heel anders. Het huis heeft allerlei extra's, zoals een professionele keuken, jukebox, leuke thema kamers, ruime bar, televisiekamer enz.

Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2018

Sonja Sarlette,
14-12-2018

Super omgeving, Heel vriendelike eigenaars en fantastisch ontvangst!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Super locatie en zeer vriendelijke verhuurders

Nico & Jeanet,
12-12-2018

Zoek je rust in de mooiste omgeving net over de grens, dan is dit wat je zoekt. Het lijkt afgelegen maar je zit overal vlakbij en toeren door de omgeving tovert een lach op je gezicht. De verhuurders zijn zeer gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Alles is netjes onderhouden, schone, leuke thema kamers met een toepasselijke aankleding.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader

AJM van Milligen,
11-12-2018

Een goed navigatiesysteem kan de reistijd versnellen.

Een gezellige accomodatie met bijzonder sympatieke gastvrouw en gastheer. Goed verzorgde en schone kamers met douches. Gezellige ambiance. Wij komen zeker nog eens

Gereisd met partner in december 2018

Moeilijk te overtreffen!

Peter Emiel,
9-11-2018

Waldstube is weliswaar enige kilometers verwijderd van bakker en kruidenier, maar is dat erg? Daarvoor krijg je een prachtige ligging aan het startpunt van talrijke wandelingen, een meer dan goed uitgerust en ruim verblijf met mooie kamers, professionele keuken, bbq en zoveel meer. De eigenaars zijn super vriendelijke en behulpzaam. Een echte aanrader voor genieters!

Gereisd met vrienden in november 2018

Ik raad het iedereen aan

Hilde Hermans,

Zeer ruim voldoende gerief

Mooie tuin voldoende accomodatie om buiten te eten en te aperitieven

Grote keuken

Rustig gelegen

Prima op alle vlak

Jo & Johan,
6-11-2018

Grote woonruimte met juke-box en open haard, professionele keuken, ligging midden de natuur, ideaal voor wandelen, sympathieke uitbaters, .....

Gereisd met vrienden in november 2018

Prima vr een weekend met vrienden

De Pooter Erwin,
6-11-2018

Je stapt buiten en daar lonkt reeds een bospad.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.