Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)stersterster

9.6Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Waldstube (groepsaccommodatie) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

232 reviews over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• 10Jamie van Rijswijk20-02-2020

Prachtig, karakteristiek, sfeervol, unieke lokatie

Twee weken geleden hier een weekend verbleven met een groep van 16. Het is een zeer sfeervol huis in de karakteristieke Duitse stijl. Het huis, keuken en de kamers zijn zeer netjes en schoon. Er is een grote professionele keuken aanwezig waar je met gemak voor een grote groep kunt koken. De locatie is fantastisch! Je verblijft midden in de natuur, heerlijk rustig , vrij gevoel. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Wij gaan hier zeker volgend jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    10Jan van Hattum27-11-2019

Sfeervolle unieke lokatie .

Idyllisch gelegen in Hirschrott in een zijdal bij Einruhr. Rust en natuur, fantastisch. Themakamers, ieder met unieke eigen inrichting. We komen al meerdere jaren achtereen en genieten van deze unieke locatie, gerund door Claudia en Jos, voor wie goed gastheerschap met hoofdletters wordt geschreven. Hulde! We kunnen haast niet wachten tot een volgend weerzien.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Mattie Harks31-10-2019

Prachtige locatie

Een prachtige locatie. Fijn ontvangst. Mooie grote kamers met veel badkamers. Grote, compleet ingerichte keuken. Hele mooie omgeving.

• 10Cees Boer31-10-2019

Uitstekend onderkomen voor een goede vakantie.

Uitermate geschikt voor een wandelgroep die vanuit het huis wandelingen in de omgeving wil maken. Goed geoutilleerd. Schoon. Adequate reactie van huisbeheerders bij vragen of problemen. Enige minpuntje is het ontbreken van een toilet op de 2e etage voor de gasten in de slaapkamer zonder badkamer.

• 10jaspers30-10-2019

fantastich

super huis, met alle benodigdheden, en alles voorhanden. jos en zijn vrouw, hebben ons hartelijk ontvangen, en verder hebben we ze weinig gezien, alleen als we vragen hadden. het huis ligt in een prachtige omgeving. heerlijk om hier met een groep samen te zijn.

• 10Abigail Binnemans18-10-2019

TOPPIETOPPIE.

Een droom van een ferienhaus, alles is aanwezig voor een tof verblijf. Prachtige omgeving.

• 9Fam Smedts28-09-2019

Geweldig weekend!

We hebben harstikke leuk fam weekend gehad, Top locatie , prachtige omgeving,en super weer . Zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Mooie thema kamers,ruime bar en leuk die juke box ,vonden ze allemaal wel leuk , hun eigen ,platen ,draaien. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Eddy de Boer19-08-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Een uitstekende keuken mooie bar met lekker bier. Zit gedeelte dichtbij de keuken en bar. Grote tafel met voldoende stoelen erbij. Ruim terras en natuurlijk de mooie jukebox geweldig. Kamers zijn ruim met lekkere bedden.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Kaatje Asperen21-06-2019

Top !

Fantastische vakantiewoning op een fantastisch plekje

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Kirsten21-06-2019

Geweldig!

Dit is echt een geweldig huis. Alles is aanwezig; professionele keuken, bar met biertap, mooi buiten terras en een gezellige zithoek. Ook leuk alle kamers hebben een ander thema en de meeste hebbe een eigen badkamer. Het is de perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. De omgeving is schitterend en er is van alles te doen. Ook perfect voor motor rijders. De eigenaren zijn Nederlands en zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2019

14 tips over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

• Moniek, 29-05-2013 Rapporteren

Mooie bergwandeling om de hoek, bakker met verse broodjes op 3 km afstand, monschau ongeveer 20 min rijden.

• Peter Rijk, 22-03-2014 Rapporteren

De omgeving en het hotel lenen zich bij uitstek voor mensen die van rust en natuur houden.Maar ook voor gezellige dagen en zakelijke uitstapjes.

• Josien, 20-10-2013 Rapporteren

We hebben genoten van onze trip naar Monschau en zijn zelfs nog een tweede dag gegaan. De glasblazerij is er echt een attractie die je echt niet gemist mag hebben. Verder is er in de hal een zandsculpturenfestival en een modelbouwbaan en allerlei leuke kleine winkeltjes. Ondanks dat Monschau wel ontdekt is door de toeristen, merk je dat niet aan de prijsstelling. Je kunt er nog heel goedkoop uit eten gaan (ik was voor 10 personen 80 euro kwijt voor de warme lunch inclusief drankjes).

0 vragen over Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie)

Vakantiehuis Waldstube (groepsaccommodatie) info

• Aantal sterrenstersterster