Hotel Seemöwe

Meer hotelinfo

Contact

258 reviews over Hotel Seemöwe

• 9Rosi15-10-2019

Geweldige locatie en vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam we zijn ontvangen. Onze kamer was groot, schoon en internet was geweldig. Het eten in het restaurant van het hotel was geweldig en de prijs was zeer redelijk. Jammer dat er geen Jupiler was. We zullen zeker terugkomen, tot dan het allerbeste!

• 9Traudl15-10-2019

Vakantie in het Nationaal Park Eifel.

We waren 5 dagen met onze bowlingclub in Einruhr in de hotel-meeuw. Vriendelijk welkom en behulpzaam personeel zorgden voor een ontspannen sfeer. Lichte kamers, met balkon en gratis internet was toegewezen aan onze mensen. Sommigen van ons brachten uw hond was geen probleem, een echt hondenvriendelijk hotel (extra kosten 8 €). De omgeving nodigt uit tot wandelingen door het nationale park. De Eifelsteig loopt langs Einruhr en we hebben veel wandelaars ontmoet die op deze weg naar Trier liepen of deelnamen aan een bedevaart. Voor het hotel is een pier. Elk uur vertrekken de schepen van het Rursee-schip daar. De rondvaarten over het meer worden begeleid door een historisch ervaren reisgids. De reis is goedkoop en zeer ontspannend, voor gezinnen met kleine kinderen ook geweldig. De Ordensburg Vogelsang of het pittoreske stadje Monschau, liggen op slechts 10 tot 20 minuten rijden met de auto. Het hotel

Met vrienden

• 9Donita13-10-2019

Weer blij

Het hotel heeft een geweldige locatie direct aan de Rursee. Voor wandelaars en bezoekers van de Eifelsteig is het hotel ideaal. Vriendelijk welkom en behulpzaam personeel, zorgden voor een aangename vakantie. We kregen een mooie kamer op de eerste verdieping van het nieuwe gebouw en een balkon met uitzicht op het meer. Het diner in het restaurant was echt heerlijk en ook groot genoeg porties. De dagelijkse soepen waren vers en erg goed. We konden onze auto altijd gratis parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Tegenover de hoofdingang bevindt zich een aanlegsteiger van de Rurseeschiffahrtsgesellschaft. De ritten worden sterk aanbevolen en begeleid door een historicus die thuis is in de geschiedenis. Ongeveer 3 uur kan een rondleiding door de reservoirs maken.

Zakelijk

• 9Angelina12-10-2019

Graag weer!

We kunnen het alleen maar eens zijn met de positieve beoordelingen. Het personeel, evenals de familie Wollgartren waren altijd vriendelijk, behulpzaam en probeerden altijd een ontspannen en aangenaam verblijf mogelijk te maken. De kamers en hun inrichting zijn niet modern, maar redelijk comfortabel en schoon. De kamers zijn ook heel anders, dat is vooral het feit dat het hotel in de laatste decennia altijd verder is uitgebreid en gerenoveerd. In het restaurant aten we a la carte, het eten was echt goed. Vorig jaar hadden we de halfpensionmenu's, maar dat vonden we niet leuk vanwege de kleine selectie. De gerechten op het menu zijn evenwichtig en gevarieerd. Het verblijf en het eten waren erg goedkoop. De locatie van het hotel is geweldig. In het gebied is het de enige die slechts een ppar meter van het meer verwijderd is. De zogenaamde Eifelsteig passeert ook in Einruhr en biedt zichzelf daarom bijna als een podiumhotel. De parkeerplaat

• 4Herien10-10-2019

Nooit meer

Zeer slecht we werden in een klein kamertje gestopt wat later bleek een einzelzimmer te zijn geweest.Dus nooit meer.

• 9Thomas28-09-2019

Succesvolle vakantie met onze Kegel Club

(Vertaald van Duits naar Nederlands) All-round succesvol verblijf in het Nationaal Park Eifel. Vriendelijk welkom, behulpzaam personeel en zeer goede tips voor excursies in de omgeving verwachtten ons bij aankomst in het hotel. Het hotel ligt direct aan het meer, de kust ligt op slechts een paar meter van de ingang, er is een aanlegsteiger. Maar later. We boekten kamers met uitzicht op het meer en een balkon. Deze waren schoon en functioneel. We hadden ons diner in het restaurant van het hotel. Het menu liet niets te wensen over. Extra verzoeken van gasten werden altijd ingewilligd. De dagelijkse soepen verdienen extra lof. Deze werden dagelijks vers bereid. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, we konden in plaats van het buffet ook lunchpakketten meenemen tijdens onze excursies.

Met vrienden

• 10Margriet31-07-2019

Werkelijk fantastisch

In één woord fantastisch. Geweldig verblijf, vriendelijke medewerkers, schone kamer én badkamer, goed onderhouden tijdens verblijf, zeer uitgebreid heerlijk ontbijt, prima avondeten, schitterende locatie met terrassen. Mooie wandelroutes vanuit het hotel, geen auto nodig! Voor herhaling vatbaar.

• 3F van de berg15-07-2019

Mooie ligging ;dat is enige pluspunt

Een oubollig hotel,stoffige bende,vieze fauttuils,kamer 215 stoffige kunstbloemen en kante kleedjes,echt ouderwets,keek tegen muur aan,foute kussentjes en armoedige vloerbedekking

• 5De ridder05-07-2019

Nooit meer

Mooie omgeving,heel oubollig hotel, geen schone kamer,stof overal, heel ouderwets ,kamer 215

• 9Jos Van der wee03-04-2019

Geweldig

Zeer goed hotel Goede en vriendelijke bediening

11 tips over Hotel Seemöwe

• wesley, 11-08-2013

gaan dineren buiten de deur. vooral als je een rust vakantie wilt dan is dit een aanrader.

• Bart, 28-04-2013

Let op! Boek je halfpension (diner) dan is er geen keuzemenu. A-la-carte eten is echter erg goed en heel betaalbaar.

• cautaerts, 17-02-2013

hotel voor mensen die van de natuur houden, wandelen, fietsen,mtb. Verkeersbureau is er 7 op 7 open dokumentatie is overvloed daar zelfs in het Nederlands winkelen ongeveer 7 km in Simmerath of Aken 45 km

3 vragen over Hotel Seemöwe

• Peter Pepels, 25-10-2018

Weersverwachting weekend?

Weersverwachting weekend?

• Racefiets, 20-08-2016

Bakkerij

Weet iemand of er een bakkerij of andere mogelijkheid is voor het halen van broodjes in het dorpje einruhr? Dank jullie wel!

• G.Wanschers, 01-07-2016

Kamer

Ik heb een kamer gereserveerd voor 6 dagen kan ik nu nog aangeven dat ik graag een kamer wil met uitzicht op het water?

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Soort strandGras
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Duits, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Krant, Post service, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken