Hotel Seemöwe

Contact

263 reviews over Hotel Seemöwe

• 4Nel11-09-2020

Viel erg tegen

Personeel was zeer vriendelijk Kamer was ouderwets met een zeer slecht, versleten bed en versleten, vuile vloerbedekking Badkamer was ruim en schoon, wastafels hangen erg laag Receptionist was zeer onvriendelijk en totaal niet geïnteresseerd Erg veel honden in het hotel, leek wel honden hotel

Gereisd met partner in september 2020

• 6M.Th. Rutten15-08-2020

Nooit meer naar Seemöwe.

In December via de mail uitdrukkelijk een kamer met uitzicht op het meer geboekt. De bevestiging via de mail gekregen dat dit mogelijk was. Bij aankomst op de kamer bleek dat we recht op een huis keken, geen meer te zien. Na een half uur debatteren en we aangaven dat we naar huis gingen, kregen we alsnog een kamer met uitzicht op het meer. Dit was volgens de eigenaar wel een goedkopere niet gerenoveerde kamer. Dat hebben we geweten. De matras was slecht, het bed kraakte enorm en het tafeltje op het balkon was kapot. Na een dag wandelen bleek bij terugkomst om half vijf, dat onze kamer niet gedaan was. Toen ik op de laatste dag betaalde, bleek op de rekening dat ik wel de duurdere kamer moest betalen. Als ik via een voordeelsite geboekt had, had ik het een en ander kunnen begrijpen. Ik had echter privé geboekt om zeker te zijn van een kamer met uitzicht op het meer en ik betaalde dus de volle prijs per dag.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2Margreet Arnoldus18-07-2020

Zeer slecht geen enkel vorm van gastvrijheid!

Hadden 2 kamers geboekt via HRS, kwamen aan staat die eigenaar te liegen, gaat zogenaamd uitzoeken laat je wachten, biedt ook niet een drankje aan en zegt dat je het zelf maar moet uitzoeken. Echt alles behalve gastvrij en zeer onbeschoft. Boek er niets, je krijgt er spijt van

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Koppel Heers België10-03-2020

Rust en super vriendelijk + lekker en goed eten

Waren op dat ogenblik één van de weinige hotelgasten maar het ontvangst was super aangenaam. We hadden vol-pension en je kan dit omschrijven als vol-vol-vol pension. De omgeving mooi en rustgevend. Absoluut een aanrader om eens de batterij op te laden.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Rosi15-10-2019

Geweldige locatie en vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam we zijn ontvangen. Onze kamer was groot, schoon en internet was geweldig. Het eten in het restaurant van het hotel was geweldig en de prijs was zeer redelijk. Jammer dat er geen Jupiler was. We zullen zeker terugkomen, tot dan het allerbeste!

• 9Traudl15-10-2019

Vakantie in het Nationaal Park Eifel.

We waren 5 dagen met onze bowlingclub in Einruhr in de hotel-meeuw. Vriendelijk welkom en behulpzaam personeel zorgden voor een ontspannen sfeer. Lichte kamers, met balkon en gratis internet was toegewezen aan onze mensen. Sommigen van ons brachten uw hond was geen probleem, een echt hondenvriendelijk hotel (extra kosten 8 €). De omgeving nodigt uit tot wandelingen door het nationale park. De Eifelsteig loopt langs Einruhr en we hebben veel wandelaars ontmoet die op deze weg naar Trier liepen of deelnamen aan een bedevaart. Voor het hotel is een pier. Elk uur vertrekken de schepen van het Rursee-schip daar. De rondvaarten over het meer worden begeleid door een historisch ervaren reisgids. De reis is goedkoop en zeer ontspannend, voor gezinnen met kleine kinderen ook geweldig. De Ordensburg Vogelsang of het pittoreske stadje Monschau, liggen op slechts 10 tot 20 minuten rijden met de auto. Het hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Donita13-10-2019

Weer blij

Het hotel heeft een geweldige locatie direct aan de Rursee. Voor wandelaars en bezoekers van de Eifelsteig is het hotel ideaal. Vriendelijk welkom en behulpzaam personeel, zorgden voor een aangename vakantie. We kregen een mooie kamer op de eerste verdieping van het nieuwe gebouw en een balkon met uitzicht op het meer. Het diner in het restaurant was echt heerlijk en ook groot genoeg porties. De dagelijkse soepen waren vers en erg goed. We konden onze auto altijd gratis parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Tegenover de hoofdingang bevindt zich een aanlegsteiger van de Rurseeschiffahrtsgesellschaft. De ritten worden sterk aanbevolen en begeleid door een historicus die thuis is in de geschiedenis. Ongeveer 3 uur kan een rondleiding door de reservoirs maken.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Angelina12-10-2019

Graag weer!

We kunnen het alleen maar eens zijn met de positieve beoordelingen. Het personeel, evenals de familie Wollgartren waren altijd vriendelijk, behulpzaam en probeerden altijd een ontspannen en aangenaam verblijf mogelijk te maken. De kamers en hun inrichting zijn niet modern, maar redelijk comfortabel en schoon. De kamers zijn ook heel anders, dat is vooral het feit dat het hotel in de laatste decennia altijd verder is uitgebreid en gerenoveerd. In het restaurant aten we a la carte, het eten was echt goed. Vorig jaar hadden we de halfpensionmenu's, maar dat vonden we niet leuk vanwege de kleine selectie. De gerechten op het menu zijn evenwichtig en gevarieerd. Het verblijf en het eten waren erg goedkoop. De locatie van het hotel is geweldig. In het gebied is het de enige die slechts een ppar meter van het meer verwijderd is. De zogenaamde Eifelsteig passeert ook in Einruhr en biedt zichzelf daarom bijna als een podiumhotel. De parkeerplaat

• 4Herien10-10-2019

Nooit meer

Zeer slecht we werden in een klein kamertje gestopt wat later bleek een einzelzimmer te zijn geweest.Dus nooit meer.

• 9Thomas28-09-2019

Succesvolle vakantie met onze Kegel Club

(Vertaald van Duits naar Nederlands) All-round succesvol verblijf in het Nationaal Park Eifel. Vriendelijk welkom, behulpzaam personeel en zeer goede tips voor excursies in de omgeving verwachtten ons bij aankomst in het hotel. Het hotel ligt direct aan het meer, de kust ligt op slechts een paar meter van de ingang, er is een aanlegsteiger. Maar later. We boekten kamers met uitzicht op het meer en een balkon. Deze waren schoon en functioneel. We hadden ons diner in het restaurant van het hotel. Het menu liet niets te wensen over. Extra verzoeken van gasten werden altijd ingewilligd. De dagelijkse soepen verdienen extra lof. Deze werden dagelijks vers bereid. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, we konden in plaats van het buffet ook lunchpakketten meenemen tijdens onze excursies.

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel Seemöwe info