Hotel Schütt

Laatste review

Nooit meer

Loes van de Brink,
24-11-2017

Toen we terugkwamen van een lange wandeling in het hotel en uitkeken naar een gezellige avond, werden we heel onbeleefd ontvangen. Met de woorden, we moeten onze vuile schoenen uitdoen, werd ons duidelijk gemaakt wie dat hier moet zeggen. De kamers zijn klein en koud en te duur, we zullen zeker niet terugkomen!

3 reviews over Hotel Schütt in het Nederlands

Nooit meer

Loes van de Brink,
24-11-2017

Mooie ligging aan hoofdstraat

Michael
22-9-2013

Echt een familie hotel.

Dochter regelt er alles, zeer vriendelijk. Duidelijke uitleg. Bij aankomst heeft ze al folders klaar liggen als ze jouw plannen weet.

Tijdens het ontbijt is je bed al weer opgemaakt.

Ontbijt is uitstekend, veel streek producten.

Kunt half pension pas erbij boeken als je minimaal 3 nachten blijft. Verder geen restaurant, maar ze geeft goede adviezen waar je terecht kunt. Desnoods reserveert ze ook voor je.

Rursee klein stukje lopen.

Een prima hotel in mooie omgeving

Peter Wolfs
9-9-2013

Afgelopen week verbleven wij een paar dagen in hotel schuett in Einruhr

National Park Eifel

Hotel ligt direct aan de de rursee in een schitterende wandel omgeving.

In de directe omgeving zijn een aantal goede restaurants.

Kamer is netjes en schoon met een heel mooie gerenoveerde badkamer.

Het onbijt buffet is echt fantastisch met veel keuzes.

Sarah de eigenares is een prima gastvrouw die altijd voor je klaar staat met adviezen over omgeving.

Dit hotel is echt een aanrader!

Joke en Peter

Vinkeveen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schütt in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schütt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.