Hotel Haus Am See

Hotel Haus Am See
7,6

7 tips over Hotel Haus Am See

Carolien Cornelis, 23-8-2014
Boek rechtstreeks en vraag een kamer met balkon of vooraan het hotel (straatzijde). Je kon er heel mooi wandelen langs het water! Ook een bezoekje aan Monschau is een aanrader!
Stijn Van den Driessche, 4-3-2014
De omgeving is super. Fietstochten naar Erkensruhr, Hirsschrot, Schwammenauel, Heimbach, Vogelsang, ... Veel mogelijkheden. Fantastisch mooie natuur !
Ludwig Antheunis, 28-1-2014
Prachtige omgeving voor fietsers en wandelaars!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Am See voor je op een rij gezet:

B Massy - M Maelfait, 15-11-2013
Rij eens naar Simmerath daar vind je alles ! en wandel , wandel , de bossen zijn er ongelooflijk . Fietsen kan je huren terplaatse in Einruhr info gebouw
Joke van den Engh-de Man, 10-7-2013
Ook is het leuk om een boottochtje te maken, en natuurlijk mooie wandeltochten!
de van het Veldjes, 30-6-2013

Er zijn ook nieuwe kamers als je goed kan trap lopen is dat een betere oplossing .

Vanuit het Hotel kan je prima wandelen omgeving is prachtig.

A. Frik, 14-6-2013
Een gebruiksaanwijzing bij de TV ivm het instellen van de ontvanger e.d.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Am See voor je op een rij gezet: