Hotel Haus Am See

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Hotel Haus Am See
7,6

102 reviews over Hotel Haus Am See in het Nederlands

Zoek je een leuk hotel in Einrur.. zoek dan verder

Lydia van Veen
17-9-2018

Het eten was prima .... punt...de rest was nagenoeg onvoldoende...zeer onvriendelijk ontvangst, pas om drie uur kunt u op uw kamer.....in de gids staat “ gratis parkeren” echter krijg je een parkeerkaart die je voor de autoruit moet plaatsen en waar je per dag 2;50€ voor moet betalen. Hier was met de eigenaar geen discussie over mogelijk, of het nu in de reisbrochure stond of niet.

Het eten is van prima kwaliteit, zowel s’morgens als s’avonds maar de sfeer was gemaakt stijf. Het is een lange zit van 2 uur om vier gangen te nuttigen. Een enkele bedien(ster) er durfde een praatje met je aan te knopen. Zolang “ oma” het maar niet zag... de WIFI zou het moeten doen bij de receptie ( 2 stoeltjes beschikbaar) maardeed het gedurende ons verblijf niet en soms was zelfs 4G of 3G niet beschikbaar, maar dat ligt natuurlijk niet aan het hotel. De tv op de kamer was via een hele omslachtige weg aan te krijgen met 2 afstandsbedieningen

nooit meer

MC Aerts
13-9-2018

eten goed, kamers waren netjes, vriendelijk personeel

Eigenaar heel onvriendelijk,. kom niet inchecken voor 15u , kwamen aan om

14.35u en werden terug naar buiten gestuurd met de medeling dat we om 15 u

konden inchecken. Enkele personen waren met de koersfiets gekomen en hadden een paar regenbuien meekregen waardoor ze het erg koud hadden.

Ook werden we een keer afgesnauwd toen we met de hond buiten op terras wilde

gaan zitten dat honden niet welkom waren in restaurant, terwijl we helemaal niet het restaurant ingingen.

We zijn al vaak weekendjes weggegaan maar dit hadden we nog nooit meegemaakt

Niet aan de verwachtin

Ra fra
3-6-2018

Zeer gedateerd hotel, mag aan vernieuwing toe ,zeer onvriendelijke eigenaars,avonds na het eten vroegen we een tas koffie, die we buiten op het terras samen met de groep zouden benutten,achteraf kregen we te horen van de vriendelijke garçon dat deze in een ander lokaaltje ,"duf, muf, ongezellig,niet netjes"binnen geserveerd stond, dus wij moesten onze groep verlaten en alleen onze koffie leegdrinken terwijl de groep gezellig hun drinken konden benutten, en deze werden wel op het terras gegeven.ons besluit stond vast,hier komen wij Nooit meer terug.

Vrij Uit

Zeer kleine kamer met amper verlichting

Dirk
5-3-2018

Goede ligging maar erg verouderd

Hotel waar de tijd is blijven stilstaan

Corthauts Eric
11-1-2018

Verzorgd en proper hotel met goede keuken.

Kamer en badkamer echter wat verouderd. Wat het meest storende is: voor het gebruik van de sauna moet je daags voordien boeken. Sauna bovendien te betalen. Enkel gratis tussen 16 en 18 uur.

Wifi enkel beschikbaar aan de receptie. Niet op de kamer.

Hoteleigenaar niet erg vriendelijk.

Super kerst en nieuwjaar . Top!!

Eddy
4-1-2018

Update van kamers en top feestmenu’s!

Mooie wandelomgeving !

Linda VN
6-10-2017

Nette, ruime kamers en lekker eten.

WiFi enkel beschikbaar aan de receptie waar ocharme twee zeteltjes stonden.

Er was ook geen bar waar je voor of na het diner nog wat kon drinken,spijtig !

goed prijskwaliteit

walter van de wiele
2-9-2017

goed ontbijt zeker genoeg, avond eten soms een buffet , de kamer worden verbetert

Wandelen in een fantastische omgeving!

Jeannot Lauwers
7-8-2017

Zeer goede ligging als uitvalsbasis voor mooie wandelingen!

Goede keuken.

Kamers zijn wat gedateerd!

Prima verblijf !

Guido
12-5-2017

We verbleven in de vernieuwde ruime kamers( Kineberg) met mooi uitzicht op de Ruhr en dorp Einruhr. Het verzorgde ontbijtbuffet was lekker en ook het Dinermenu of buffet was gevarieerd en lekker zoals steeds in dit hotel. De bediening ging vlot en het personeel ( jong en oud) was vriendelijk.

Het hotel heeft een goede ligging voor mooie wandelingen en heeft een prima

Prijs-kwaliteit verhouding.

We komen zeker terug

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Am See in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.