Hotel Eifelgold Rooding ***

Hotel Eifelgold Rooding ***

Hotel Eifelgold Rooding
7,6

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelgold Rooding voor je op een rij gezet:

35 tips over Hotel Eifelgold Rooding

Peter De Decker, 14-5-2016
Zeker aan te raden is een dagje op de Rursee. Neem de boot in het vlakbij gelegen Einruhr. Kies voor een '2-Seen Rudfahrt, Fahrzeit 3 Stunden' (€ 18,80 per persoon). Je bevaart daarna zowel de Obersee als de Rursee. De boten leggen aan op verschillende plaatsen, waar je kan afstappen en naar eigen zin rondwandelen, om daarna een volgende boot te nemen en verder te varen. Die '3 Stunden' duiden de totale VAARtijd aan, maar je kan gerust een hele dag in deze prachtige omgeving vertoeven! Doen!
andre_bangma, 14-6-2015
Ze kunnen rekening houden met een dieet, maar niet met een combi van dieeten, dat is ook erg lastig. Verder was de bediening erg vriendelijk.
Mariska , 9-5-2015
Bad Munstereifel is n leuk stadje met grote outlet voor kleding.

Peters, 9-5-2015
    Wandelroute vragen aan de receptie
    Henk, Wilma en kinderen, 1-5-2015
    Diverse goed bewegwijzerde wandel en moutainbike routes
    Vakantieganger, 9-4-2015

De omgeving is rustig.

De locatie (niet het hotel!) is ideaal om te genieten van de natuur en de rust.

Nadeel: geen GSM/internet bereik. Ideaal voor wandelen/fietsen.

MaudyPaul, 24-1-2015
    Schöpfungspfad lopen, prachtige route.
    M.baak, 26-12-2014
    Zeker naar Monschau (met en zonder kerstmarkt ) en Kamp Vogelsang e.o. bezoeken. Wandeling naar "ghost town " Wolfseifen is mooi en dorp en haar verhaal indrukwekkend.
    Dirk Speleers, 25-12-2014
    Suite is een echte aanrader.
    MTB Team Mheer, 7-10-2014

Wij komen met onze MTB groep zonder meer weer terug.

Wij hebben allen genoten van dit weekend.

Wij hebben hier een nieuw "MTB thuis" gevonden.