Hotel Eifelgold Rooding

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Eifelgold Rooding
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelgold Rooding voor je op een rij gezet:

332 reviews over Hotel Eifelgold Rooding in het Nederlands

Goed verblijf, paar minpuntjes

Jan
8-9-2017

Goed verblijf, goed ontbijt, diner zeker voldoende. Mooie omgeving, Hotel netjes en redelijk (jammer van de vloerbedekking in het restaurant) schoon, hier en daar wat onderhoud nodig. Geen WIFI, geen Nederlandse TV zenders. Als het 's avonds vroeger donker wordt zou dit fijn zijn. Prijs/kwaliteit ruim voldoende. Geen 4 maar 3. een 7,5!!

Gereisd Met partner in september 2017

Prima hotel

whermens_1
26-8-2017

Het hotel ligt buiten Simmerarth in Erkensruhr fantastisch gelegen. Keurige kamer, prima ontbijt zelfs met champagne, diner ook heel goed. Houden van snel eten, wordt snel bediend. Prachtige sauna, met lux douche's, Ook is er een zwembad maar ... water was te koud voor ons. Parkeren geen probleem. Ruime vertrek voor lees of spelletjes te doen. Ook fitnes vertrek aanwezig. Aanrader Wildpark in Hellenthal en, niet ver uit Nederland (breda)

Gereisd Met partner in augustus 2017

nooit meer

L. Bergsma
18-8-2017

We werden niet al te vriendelijk ontvangen. Norse man. Weinig informatie. Kamers en badkamers erg gedateerd. Slechte bedden, vieze badkamers. Ontbijt goed. Diner geen keus en erg weinig op je bord (b.v. 5 krielaardappeltjes en een klein beetje groente wat de meeste mensen niet lusten b.v. spruitjes en brocolie, zag verschillende borden retour gaan met groente.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Hotel voor hondenliefhebbers

vinhu001
17-8-2017

Als je het niet fijn vindt dat er ook honden in het restaurant mogen komen en niet houdt van geblaf, ga dan niet naar dit hotel. Positieve punten waren de ligging, het ontbijt en het gratis parkeren. Negatieve punten de douche met douchegordijn met matige of geen goede ventilatie, de schoonmaak (o.a.dode vliegen). Alleen een klein zwembad en sauna is ook wel gering voor een wellness hotel. Ook is het niet fijn dat mensen daar naakt gingen liggen of zwemmen. Dit hoort alleen bij de sauna. Bij het zwembad hoort badkleding. De kamers waren klein en vrij donker. Het hotel behoeft enig onderhoud. Kortom een matig, maximaal 3 sterren hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Eifelgold een aanrader!

Marije
12-8-2017

Prachtige ligging! Groot voordeel: ze hebben single kamers!! Voor de afwisseling eens geen toeslag. En het is ook nog een mooie single kamer. Behulpzame eigenaar en personeel. Jammer geen keuze menu maar eten was goed. Je kunt vanuit dit hotel mooie wandelingen maken. Het Scheppingspad van 14 km is een aanrader. Jammer dat 2e dag een regendag was. Op aanraden van eigenaar naar Bad Münstereifel geweest op 40 min rijden afstand. Leuk stadje om te shoppen.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie

Peters
31-7-2017

Hotel is toe aan een verbouwing. Kamer ruikt muf en in de badkamer waren schimmel plekken. Ontbijt en avond eten is voldoende van kwaliteit. Prijs van de drank is aan de hoge kant. (€ 5,50 voor een Weissen bier 0.5 liter)

Gereisd Met partner in juli 2017

Heel erg mooi.

leida
28-7-2017

Tv op de kamer heel erg klein voor de rest was alles goed.

Gereisd Met vrienden in december 2015

Prettig hotel

zacharias van kesteren
10-7-2017

Mooie kamer, goed ontbijt, hulpvaardige eigenaar.

Gereisd Met partner in juli 2017

komen nog terug

Dirk
27-6-2017

vriendelijk onthaal. Personeel heel vriendelijk. Heel mooi hotel en proper Kamer in orde maar wat sober. Geen frigo aanwezig wat wel triestig is bij dit warm weer. Ontbijt super maar avondeten was soms lekker en dan eens niet( vlees supertaai).

Het hotel heeft alles maar....

Tonny
21-6-2017

Het hotel kan wel wat opfrissing gebruiken maar enkel om te slapen is dat helemaal niet erg. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het ontbijt zeer uitgebreid, het opgediend avond eten prima. De wijn vond ik niet zo lekker maar er was ook bier te verkrijgen. Tot daar zeer tevreden. Waar we niet tevreden over waren is dat honden in het restaurant toegelaten zijn. Mijn echtgenote werd als klein kind gebeten en heeft angst van honden. Dat honden in het hotel toegelaten zijn vinden wij ook al niet 'Proper' want je ruikt als er voor jou een dier op de kamer logeerde. Maar nog tot daar. In het restaurant, zowel 's morgens als 's avonds een hond naast je tafel die loopt te kwijlen bij de geur van het eten is niet erg aangenaam. Dit is het enige negatieve punt. Dierenliefhebbers hebben daar geen probleem mee denken we, wij hebben dat wel. Tot de dieren verboden worden in het hotel komen we niet meer terug. Voor het overige best een goed hotel.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelgold Rooding in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelgold Rooding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.