Camping Camp-Hammer

Meer camping info

28 reviews over Camping Camp-Hammer

• 2019
    6Kd04-08-2019

Eens maar we komen niet terug

Kleine plaatsen en slechts drie toiletten voor de heren en drie voor de damesnwat echt veel te weinig is voor zo een grote camping.Ook qua prijs aan de hoge kant.Omgeving is mooi en restaurant is goed.7

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Egbert23-08-2018

Twijfel

Camping met goede faciliteiten. Het toilet/douchegebouw is qua voorzieningen en hygiëne een voorbeeld voor veel campings. We hebben goed kunnen eten in de bistro. Op de receptie was men vriendelijk en behulpzaam. Veel trekkersplaatsen zijn niet al te groot. Ons werd een plek toebedeeld waarbij we op het grind kwamen te staan en geen ruimte meer voor luifel of voortent. Absoluut onvoldoende wanneer je wel de volle pond betaald. Tevens werden we ingesloten doordat iemand zijn auto doodleuk voor de deur parkeerde, omdat hij geen ruimte had bij eigen caravan. Het werd allemaal keurig opgelost, maar toch..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9B. Janson09-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende camping, eigenaren zijn vriendelijk en belangstellend.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sanneke05-05-2018

Aanrader midden in prachtige natuur!

Mooie camping in een fantastische omgeving! Wel veel vaste plaatsen. Vriendelijke en behulpzame dame bij de receptie. Het toiletgebouw is ronduit geweldig, je hebt een tag nodig en badslippers of blote voeten in het dochegedeelte, maar daardoor blijft het prima schoon. Omgeving is zeer geschikt voor (lange) wandelingen, maar ook Keulen en Aken zijn prima te bereiken. Monschau is erg leuk voor een middagje of om te gaan eten. Wildpark met roofvogelshow (Hellenthal) is een leuk uitstapje.

Gereisd met partner in april 2018

• 9van der Heijden05-05-2018

Mooie ligging met erg schone sanitair

Erg nette camping, vriendelijke mensen en goede bistro, We hadden een super mooie plek aan het water en nabij het speeltuintje, sanitair werd elke dag heel erg goed schoon gehouden. De omgeving is mooi en er zijn veel leuke wandelroutes, we gaan zeker een keer terug hier!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Pascal06-08-2017

Schitterende camping

Zeer net sanitair en mooie plekken aan de rivier. Schitterende wandelroutes vanaf de camping om wild te spotten. Restaurant is prima voor nette prijzen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Fleur Steffen03-08-2017

Heerlijk schone camping

Fijne rustige camping aan een beekje (Rur) tussen de bergen in het kleine plaatsje Hammer. Schoon en goed sanitair. Verder zijn er een magnetron, fleswarmers, koelkast en vriezer aanwezig welke gebruikt kunnen worden. Tegen betaling staan er een wasmachine en -droger en inductieplaat. Leuke speelplek voor kinderen. Wel wat regels die op het eerste moment een beetje vervelend overkomen; zoals niet voetballen op de speelplaats, bbq op 70 cm hoogte en met een pasje krijg je pas toegang tot het sanitair en de afwasbakken. Maar daardoor blijft het wel schoon en heeft niemand "overlast" van voetballende kinderen. We hadden een mooi plekje langs het water. De staanplekken zijn wel wat aan de kleine kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Fam. Meijer12-02-2017

Volgend jaar (dus dit jaar) weer!

Wij hebben vorig jaar met familie en vrienden op deze camping gestaan met Hemelvaart en Pinsteren. Camping was mij aangeraden door een collega. Wij waren al een paar jaar op zoek naar een camping waar we ieder jaar met Hemelvaart/Pinsteren naar toe konden ter vervanging van een camping in de Ardennen, waar we 12 jaar ieder jaar hebben gestaan.

Volgens ons hebben we 'm gevonden. Zeer vriendelijke ontvangst, ruime plekken (Komfortplaz met eigen electra, water en afvoer), mooie ligging, mooie wandelomgeving, zerr schoon sanitair (verboden toegang met straatschoeisel, dus badslippers apart mee!) met rustgevende muziek, goed eten voor 'n zeer schappelijke prijs (beperkte kaart). Al met al 'n plek waar wij dit jaar weer geboekt hebben met Hemelvaart/Pinksteren als start voor het nieuwe kampeerseizoen. We kijken er nu al naar uit!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Wieteke05-09-2016

Aanrader!

Mooie ligging, het riviertje nodigt uit om in te spelen en dammen te bouwen. Rustige camping met een mooie kampvuurplaats. Voor de kinderen waren er genoeg andere kinderen om mee te spelen. Een nadeel was dat er niet met een bal gespeeld mocht worden. Ook mag het sanitair iets uitgebreid worden op het veld bij het kampvuur.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Fam. Uitslager25-08-2016

Een heel fijne camping!

Prima camping voor kampeerders met kinderen in de tiener leeftijd. Vooral het kampvuur was geweldig, iedere avond werd er weerwolven van wakkerdam gespeeld. Sanitair is heel schoon en dankzij de newage muziek is douchen een rustgevender ervaring. Wij willen nog een keer gaan, want er valt nog genoeg te wandelen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping Camp-Hammer info