Hotel Am Obersee

41 reviews over Hotel Am Obersee in het Nederlands

Fantastisch Hotel

R.V.Driessen
14-5-2014

Zeer vriendelijke mensen ,Die ons opvingen toen bleek dat ons geboekte

hotel Seemowe Dubbel geboekt was. Eten was Heerlijk, werden in de Watten gelegd. Kamer was prima. Prima restaurant eten zeer lekker een

een Grote Waardering.

Uitzicht over het meer

Marion
5-5-2014

Prettig, klein hotel met goede service van de eigenaren. In een klein plaatsje dichtbij Monschau in een prachtige omgeving. Vanuit het hotel kun je gelijk gaan wandelen of fietsen in de omgeving. Op het meer kun je rondvaarten maken.

Een hartelijke ontvangst door een ouder, Nederlands sprekend echtpaar. Een ruime en lichte kamer in een kleinschalig hotel. Het ontbijt is niet luxe maar voldoende. Dat geldt niet voor het sobere diner. De eerste avond stond een cordon bleu uit de frituur op het driegangen-menu, vergezeld van frites en een klein bordje salade. De tweede avond hetzelfde, maar nu met een schnitzel uit de frituur. Geen enkele groente en geen keuzemogelijkheid. Jammer, want het echtpaar is sympathiek en de locatie prima.

Topvriendelijk en gastvrij

Teus en Frederique
8-3-2014

Drie dagen arrangement heerlijk hotel met zeer vriendelijk nederlands echtpaar.De maaltijden waren met veel zorg klaargemaakt! Heerlijk gewandeld en romantisch plaatsje Monchau bezocht.

prima gasthaus

Oma.
30-9-2013

Keurig netjes,alles heel schoon.Vriendelijke mensen.Sobere kamers.Fijn terras.Eten ook sober,ontbijt kan wat uitgebreider.Diner luxe zoals omschreven staat is het net niet.

eenvoudig pension

gradje
27-9-2013

keurig schoon pension,aardige eigenaars vriendelijk en gastvrij.Ontbijt voldoende maar sober,kan met met meer variatie.Diner wisselend ook vrij sober.De omgeving prachtig,veel wandelpaden,mooi uitzicht op obersee.Met rondvaartboot voor de deur,gelegen in een mooi park met vele bankjes.

Eenvoudig hotel

Annie
7-9-2013

Onze indruk was dat het meer een B&B is dan een hotel. Heel kleinschalig hotel dat door een echtpaar wordt gerund. Kamer zeer eenvoudig maar schoon en degelijk. Ontbijt was goed maar kon wel iets uitgebreider. Menukaart met zeer beperkte keuze. Eten smaakte wel goed en het echtpaar doet erg hun best om het de gasten naar de zin te maken.

Geweldig hotel!!

Henk en Vivian
29-8-2013

Hotel Am Obersee, in Einruhr (dichtbij Simmerath)is een heel fijn hotel. De mensen die het runnen zijn gastvrij en spreken Nederlands. De kamers zijn schoon en netjes, licht ingericht. Fijne, complete badkamer.Alles ruikt fris. De kamers zijn via trap te bereiken. Het eten is lekker. Is vers en wordt met liefde klaargemaakt. Dichtbij vind je een opstapplaats voor een soort rondvaart-taxi.En een bushalte.Ook met de auto kun je verschillende leuke dingen bekijken: Simmerath,een wildgehegepark richting Schleiden,de rondvaart over de Obersee met een blik (en restaurant) op de dam, wandelen en fietsen, en in Einruhr ook een klein koffiehuisje waar ze lekkere taart verkopen. Bij de VVV spreken ze ook Nederlands en verkopen ze prachtige ansichtkaarten. Zeer fijn hotel met gastvrij welkom.

Helemaal geweldig!!

Henk&Vivian
29-8-2013

We hebben een heel fijne tijd gehad in hotel Am Obersee in Einruhr. Vriendelijk echtpaar, dat ook Nederlands spreekt. Nette, schone kamers via trap bereikbaar. Ingericht met heldere, frisse kleuren, waardoor de kamer ruim en licht is. Schone badkamer. Het hotel heeft een eigen keuken, waar met verse producten gekookt wordt. Heerlijke biefstuk gegeten!! Met liefde bereidt. Een fijn, gastvrij onthaal.

Ligging: uitstekend, tussen de heuvels. Er is een soort rondvaartboot, die als taxi-vaart dienstdoet. Je koopt een kaartje en kunt op verschillende plekken uitstappen. En ook weer terugvaren. Er is een bushalte direct bij het hotel. Ook met de auto kom je makkelijk bij de omliggende dorpjes. Schitterende vergezichten over de Obersee. VVV in de buurt verkoopt ansichtkaarten.

De omgeving: echte frisse zuurstoflucht, door de vele bomen tegen de heuvels. Prachtig en rustgevend. Wij komen tot de conclusie: DIT zijn echte, gastvrije hoteliers, die houden van het vak !!

Prachtige lokatie

johan verhaegen
2-10-2012

Prijs / kwaliteit een schitterend hotel in een prachtige omgeving.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Obersee in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Obersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.