Hotel Am Obersee

41 reviews over Hotel Am Obersee in het Nederlands

Prachtige plek

Carla
9-11-2014

Fijn hotel, prachtig gelegen in klein dorpje bij een meer. Zeer vriendelijke, behulpzame nederlandse eigenaars. Superschone en mooie kamer. Wij hebben genoten van de prachtige omgeving en de fantastische zorg die er aan ons is besteed. Vier dagen heerlijk gewandeld in natuurpark, vanuit het hotel. Een echte aanrader!

Eenvoudig hotel met gastvrij Nederlands echtpaar.

Mistery Guest
6-11-2014

De kamer ( standaard kamer) die wij hadden ( no: 4 ) was vrij klein, de badkamer daar tegen over was goed.

Het ontbijt was gewoon goed en voldoende, al irriteerde ons persoonlijk het dat het vlees en kaas beleg en de broodjes afgeteld geserveerd werden, verder was er niets op aan te merken.

Het avond eten echter was een ander verhaal.

Een super vriendelijke serveerster uit de streek kwam ons vertellen wat we konden verwachten op onze bordjes. Dit bleek echter tegen te vallen, porties precies afgepast en alles uit de friteuse. Behalve natuurlijk de soep vooraf en het nagerecht.

De geserveerde groente bij het hoofdgerecht was voor ons persoonlijk b.v. onvoldoende.

Een grote eter zoals wij zijn dan ook met honger weer van tafel opgestaan.

Er werd b.v. ook niet gevraagd of men voldoende gegeten had of dat er nog iets na gebracht moest worden. In het dorp ( +/- 600 inwoners) zijn geen winkels, dus als je iets onverwacht vergeten bent heb je een probleem. Verder prijs kwaliteit O.K.

eenvoudig hotel vlak aan het meer

hezerkes
21-9-2014

klein simpel hotel met mooie kamers en goede ligging ,vriendelijke mensen en je hebt alles wat je nodig hebt.

Typisch Duits

E Goos
5-9-2014

Gewoon gezellig goed. Prijs/kwaliteit meer dan in orde !

Heerlijk vertoeven!

Raymond en Desiree Pijl
10-8-2014

Een 3 daags arrangement gehad.

Een geweldig leuk, kleinschalig hotel.

Een mooie plek om daar te vertoeven.

Leuke eigenaren en personeel.

Wij komen zeer zeker nog een keer terug.

Een aanrader!

J. Bronkhorst
9-7-2014

Hotel Am Obersee in Simmerath-Einruhr is een heel plezierig, klein hotel (7 kamers), met uitstekende service en een prima keuken.

Het plaatsje Einruhr ligt aan een stuwmeer, de Obersee, en kijkt uit op een park. Het heeft een eigen parkeerruimte.

Einruhr bestaat voornamelijk uit hotels en pensions, en heeft prima wandelmogelijkheden.

Het hotel wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Behalve in het hotel zelf, kun je in de omgeving overal goed eten. De plezierige kamers hebben een mooi gerenoveerde badkamer, met heerlijk ruime douche, en worden dagelijks schoongemaakt.

Prijs/kawliteit een aanrader

Jan en Liliane
4-7-2014

Klein, maar mooi hotel met een prachtige ligging in een schitterend wandelgebied. Proper, vriendelijk en gedienstig zijn zeker eigenschappen van de uitbaters. het ontbijt is ok, het avondeten eenvoudig, maar smakelijk.

fijn hotel, waar het goed te vertoeven is

c. scholtens
19-6-2014

Een hotel met een goede ligging.

Mensen waar niets teveel is, en die proberen de gasten het

naar hun zin te maken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Leuk kleinschalig hotel met Nederlandse gastheer/vrouw. Heel persoonlijke benadering. Eten is eenvoudig maar lekker en ook voldoende. Schone kamer met laminaatvloer; deze vloer heeft echter wel als nadeel dat er veel contactgeluiden van de 2e etage doorklinken naar de kamers op de 1e etage. In de omgeving veel natuurschoon en water.

Fantastisch hotel in een prachtig gebied

Cora Eshuis
26-5-2014

Een prachtig hotelletje gelegen in een mooi dal.Het hotel wordt gerund door een zeer klantvriendelijk en service gericht Hollands echtpaar .Er zijn mooie kamers met lekkere bedden en prima douches en er is een mooi uitzicht. Het eten is prima en het hotel ligt midden in een mooi wandelgebied.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Obersee in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Obersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.