Hotel Am Obersee

41 reviews over Hotel Am Obersee in het Nederlands

rustig en aangenaam hotel

mevr. Ezinga
19-8-2018

Fijn, eenvoudig hotel gelegen op een mooie locatie.

Uitstekende prijs/kwaliteit. Bij mooi weer heerlijk zwemmen in het prachtige meer. Goede wandelmogelijkheden.

Tot de volgende keer met extra gezelschap.

Huysmans Sonja
4-8-2018

Lekker eten , gezellige gastvrouw/heer.Heel behulpzaam en de wandel/fietskaarten (gratis) zijn echt een meerwaarde.

Fantastische locatie

Henny Schoonbrood
27-7-2017

Hotel Am Obersee is een ideale plek voor een vakantie in de Eifel. Rust, natuur, activiteiten in de directe omgeving beschikbaar. In een woord TOP!

geweldig

erik en jopie
27-9-2016

De eigenaren van het hotel Jan en Bertha gaan voor hun gasten .Broodjes op ? binnen 5 minuten heerlijk verse broodjes Kamers keurig netjes ook de douche en toilet netjes schoon. wij komen beslist hier nog een keer terug . Een heel fijn weekend om op terug tekijken Zeer gastvrij en heel lekker gedineerd Jan en Bertha bedankt

Geweldig Hotel

Ad en Ria
26-9-2016

Vriendelijke hoteleigenaren, prachtig hotel met mooie kamers,heerlijk eten.

Jan en Bertha wij komen zeker nog een keer terug.

Normaal hotel met prima ligging

Werner Schönberger
7-8-2016

Hotel is vlak aan de Obersee gelegen.

Aardige Nederlandse eigenaren.

Ontbijt is goed verzorgd en de twee warme maaltijden waren prima verzorgd.

De slaapkamer was erg klein en de televisie kende geen teletekst. De badkamer voldeed aan onze verwachtingen.

Vooraan in het dorp kun je broodjes kopen bij een hotel/bakkerij, verder zijn er geen winkels in het plaatsje.

Een boottocht op de Obersee is zeker aan te bevelen.

niet nog een keer heen

de groot
3-8-2016

Er stond een soort portable douche cabine in de kamer, zo iets hadden we nog nooit meegemaakt. Toilet op de gang met een kleinwasbakje.

Jan, marketing, 5-9-2016

Een beoordeling als die van u vraagt om de feiten op een rij te zetten:

• U kwam met uw zuster logeren en kreeg 2 kamers

• U verkoos de door u beoordeelde kamer en gaf de andere kamer aan uw zuster en haar man

• Dit is onze familie-kamer met slaapkamer en zitkamer

• Daar had u geen recht op, maar gaven wij u om daar met 4 personen prettig te vertoeven.

• Wij een welkomstdrankje

• Maar u verliet met een vrolijk “nou tot zo” en wuivende hand het hotel

• Bij het uitchecken de volgende dag heeft u niets laten blijken

• Gelet op uw beoordeling hadden wij u graag rondgeleid zodat u had gezien dat uw kamer wel degelijk over een toilet beschikt

• Bereikbaar vanuit de kamer via een voorhalletje en niet op de gang

• De douchecabine is zeker niet mobiel, zoals u stelt en is een oplossing die ook in vele 4-sterren hotels over de hele wereld wordt toegepast

Uw voorstelling van zaken is buiten de waarheid en vertelt meer over uzelf dan over de kamer en zijn uitbaters

Een beetje teleurgesteld.

Mai
    20-6-2016

Ligging is perfect. Accomodatie en inrichting gedateerd. "Onze kamer "was onder de pannen, twee trappen omhoog. Badkamer met toilet was prima, maar de kamer was te klein. Het ontbijt en diner was o.k. Toch zullen wij niet nog een keer hier boeken.

Goed hotel en keuken.

AvdP
    2-6-2016

De kamers zijn goed maar eenvoudig. Ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was voor een hotel van deze kwaliteit prima verzorgd. In een eerdere review waren er klachten over badkamer en druk van het water, hier hebben wij totaal niets van gemerkt. Alles prima maar om nou direct tienen te geven is overdreven.

Wat een heerlijke plek.

NannoSijtse
    19-5-2016

Wij hadden de balkonkamer. Ruime kamer met koffie- en theezetmogelijkheid. Badkamer met toilet en douchecabine. Diner en ontbijt eenvoudig maar prima. Omgeving met veel mogelijkheden om te wandelen en te varen. In de omgeving Monschau en sauna Roetgen. Een adres om naar terug te gaan.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Obersee in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Obersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.