Hotel Am Obersee

41 reviews over Hotel Am Obersee

• 2018
    9mevr. Ezinga19-08-2018

rustig en aangenaam hotel

Fijn, eenvoudig hotel gelegen op een mooie locatie. Uitstekende prijs/kwaliteit. Bij mooi weer heerlijk zwemmen in het prachtige meer. Goede wandelmogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Huysmans Sonja04-08-2018

Tot de volgende keer met extra gezelschap.

Lekker eten , gezellige gastvrouw/heer.Heel behulpzaam en de wandel/fietskaarten (gratis) zijn echt een meerwaarde.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    9Henny Schoonbrood27-07-2017

Fantastische locatie

Hotel Am Obersee is een ideale plek voor een vakantie in de Eifel. Rust, natuur, activiteiten in de directe omgeving beschikbaar. In een woord TOP!

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

10erik en jopie27-09-2016

geweldig

De eigenaren van het hotel Jan en Bertha gaan voor hun gasten .Broodjes op ? binnen 5 minuten heerlijk verse broodjes Kamers keurig netjes ook de douche en toilet netjes schoon. wij komen beslist hier nog een keer terug . Een heel fijn weekend om op terug tekijken Zeer gastvrij en heel lekker gedineerd Jan en Bertha bedankt

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Ad en Ria26-09-2016

Geweldig Hotel

Vriendelijke hoteleigenaren, prachtig hotel met mooie kamers,heerlijk eten. Jan en Bertha wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Werner Schönberger07-08-2016

Normaal hotel met prima ligging

Hotel is vlak aan de Obersee gelegen. Aardige Nederlandse eigenaren. Ontbijt is goed verzorgd en de twee warme maaltijden waren prima verzorgd. De slaapkamer was erg klein en de televisie kende geen teletekst. De badkamer voldeed aan onze verwachtingen. Vooraan in het dorp kun je broodjes kopen bij een hotel/bakkerij, verder zijn er geen winkels in het plaatsje. Een boottocht op de Obersee is zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 4de groot03-08-2016

niet nog een keer heen

Er stond een soort portable douche cabine in de kamer, zo iets hadden we nog nooit meegemaakt. Toilet op de gang met een kleinwasbakje.

Jan, marketing, 05-09-2016

Een beoordeling als die van u vraagt om de feiten op een rij te zetten: • U kwam met uw zuster logeren en kreeg 2 kamers • U verkoos de door u beoordeelde kamer en gaf de andere kamer aan uw zuster en haar man • Dit is onze familie-kamer met slaapkamer en zitkamer • Daar had u geen recht op, maar gaven wij u om daar met 4 personen prettig te vertoeven. • Wij een welkomstdrankje
    • Maar u verliet met een vrolijk “nou tot zo” en wuivende hand het hotel • Bij het uitchecken de volgende dag heeft u niets laten blijken
    • Gelet op uw beoordeling hadden wij u graag rondgeleid zodat u had gezien dat uw kamer wel degelijk over een toilet beschikt • Bereikbaar vanuit de kamer via een voorhalletje en niet op de gang • De douchecabine is zeker niet mobiel, zoals u stelt en is een oplossing die ook in vele 4-sterren hotels over de hele wereld wordt toegepast Uw voorstelling van zaken is buiten de waarheid en vertelt meer over uzelf dan over de kamer en zijn uitbaters

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Mai20-06-2016

Een beetje teleurgesteld.

Ligging is perfect. Accomodatie en inrichting gedateerd. "Onze kamer "was onder de pannen, twee trappen omhoog. Badkamer met toilet was prima, maar de kamer was te klein. Het ontbijt en diner was o.k. Toch zullen wij niet nog een keer hier boeken.

Gereisd met partner in april 2016

• 7AvdP02-06-2016

Goed hotel en keuken.

De kamers zijn goed maar eenvoudig. Ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was voor een hotel van deze kwaliteit prima verzorgd. In een eerdere review waren er klachten over badkamer en druk van het water, hier hebben wij totaal niets van gemerkt. Alles prima maar om nou direct tienen te geven is overdreven.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8NannoSijtse19-05-2016

Wat een heerlijke plek.

Wij hadden de balkonkamer. Ruime kamer met koffie- en theezetmogelijkheid. Badkamer met toilet en douchecabine. Diner en ontbijt eenvoudig maar prima. Omgeving met veel mogelijkheden om te wandelen en te varen. In de omgeving Monschau en sauna Roetgen. Een adres om naar terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2016

11 tips over Hotel Am Obersee

• Cora Eshuis, 26-05-2014

Neem de boot vlak voor het hotel voor een rondvaart op het meer

• Wim, 23-04-2014

De douche (hoge opstap) heeft een gladde vloer. Neem zelf je shampoo en een föhn mee (fles doucheschuim aanwezig). Er kan niet gepind worden, maar in het dorp zonder winkel is wel een pinautomaat.

• Oma., 30-09-2013

De omgeving is prachtig,het gasthaus ligt aan de Rursee.Fijn om te wandelen,en shoppen kan in het gezellige Gemund.Met de boot vlak in de buurt kan je naar omliggende plaatsjes aan de rursee.

0 vragen over Hotel Am Obersee

• Soort gerechtenLunchpakketten