Hotel H+ Hotel Siegen

2 reviews over Hotel H+ Hotel Siegen in het Nederlands

Prima Hotel

Marjo & Wim van Loo
29-5-2010

Wij vragen ons af of de mensen die de beoordeling voor ons gaven wel in dit hotel zijn geweest.

Wij hadden een prima kamer (aan het eind van de gang, deze zijn groter) alles was perfect in orde. Minpuntje is de douche die boven het bad zit omdat de instap vrij hoog is, is zeker voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat.

Het ontbijtbuffet was royaal en goed voorzien., 'S-avonds een prima drie gange keuze menu. De medewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kortom een hotel om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2010

redelijk hotel met fantasieloos eten

frank de bodt
15-11-2009

elke ochtend geen keus bij het ontbijt. Elk diner afgemeten plateservice, met drankjes die buitensporig duur waren.

Reis zelf (oranjeroute) aan te bevelen.

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Siegen in Siegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Siegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.