Hotel H+ Hotel Siegen

Hotel H+ Hotel Siegen
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Siegen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel H+ Hotel Siegen in het Nederlands

Als het echt niet anders kan.

Martijn
9-9-2011

Het ligt mooi centraal maar verder is dat het wel. Restaurant bijna leeg, na de het eten wist ik waarom. Kleine kamer, beetje gedateerd. Verder wel goed schoon.

Gereisd zakelijk in mei 2011

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Siegen in Siegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Siegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.