Hotel H+ Hotel Siegen

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jean

Jean,
3-6-2011

Verbleven met een leuke groep van 44 Volwassene, Iedere deelnemer had een prima kamer, verdeeld over 6 verdiepingen, alles was perfect in orde. Indien je een bad met douche hebt is de instap vrij hoog is, dit is voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat. De ramen gaan omwille veiligheidsredenen beperkt open.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed voorzien, 'S-avonds hadden wij een uitstekend koud & warm buffet. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eén personeel voor s ‘avonds in de bar was te weinig, geen nood wij hadden een cafébaas in ons midden die graag meehielp achter de toog. Ruime parking. Stad Siegen is de moeite waard eveneens de omgeving, Freudenberg, Biggesee en Attahöhle.

Hotel ligt op ongeveer 1km van het centrum. Voor ons een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011