Hotel H+ Hotel Siegen

Weer vandaag3°-1°
Hotel H+ Hotel Siegen
7,2

5 reviews over Hotel H+ Hotel Siegen in het Nederlands

Als het echt niet anders kan.

Martijn
9-9-2011

Het ligt mooi centraal maar verder is dat het wel. Restaurant bijna leeg, na de het eten wist ik waarom. Kleine kamer, beetje gedateerd. Verder wel goed schoon.

Gereisd zakelijk in mei 2011

Jean
3-6-2011

Verbleven met een leuke groep van 44 Volwassene, Iedere deelnemer had een prima kamer, verdeeld over 6 verdiepingen, alles was perfect in orde. Indien je een bad met douche hebt is de instap vrij hoog is, dit is voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat. De ramen gaan omwille veiligheidsredenen beperkt open.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed voorzien, 'S-avonds hadden wij een uitstekend koud & warm buffet. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eén personeel voor s ‘avonds in de bar was te weinig, geen nood wij hadden een cafébaas in ons midden die graag meehielp achter de toog. Ruime parking. Stad Siegen is de moeite waard eveneens de omgeving, Freudenberg, Biggesee en Attahöhle.

Hotel ligt op ongeveer 1km van het centrum. Voor ons een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Enorm genoten

Elisabeth Ulrich
15-7-2010

Een prima hotel met vriendelijke personeel, schone kamers en prima 3-gangen menu. Nadeel was dat als het buiten warm (>25 graden) werd de kamer erg warm was, omdat het raam maar een heel klein kiertje open kan.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Prima Hotel

Marjo & Wim van Loo
29-5-2010

Wij vragen ons af of de mensen die de beoordeling voor ons gaven wel in dit hotel zijn geweest.

Wij hadden een prima kamer (aan het eind van de gang, deze zijn groter) alles was perfect in orde. Minpuntje is de douche die boven het bad zit omdat de instap vrij hoog is, is zeker voor minder validen een probleem. Het sanitair was in prima staat.

Het ontbijtbuffet was royaal en goed voorzien., 'S-avonds een prima drie gange keuze menu. De medewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kortom een hotel om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2010

redelijk hotel met fantasieloos eten

frank de bodt
15-11-2009

elke ochtend geen keus bij het ontbijt. Elk diner afgemeten plateservice, met drankjes die buitensporig duur waren.

Reis zelf (oranjeroute) aan te bevelen.

Gereisd met partner in november 2009

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Siegen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Siegen in Siegen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Siegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.