Hotel Herting

Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Herting voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Herting in het Nederlands

Met vrienden

centraal gelegen modern hotel

Nanno S. van der Wiel
6-12-2011

Hotel ligt aandoe rand van het winkelgebied t/o station. Wij hadden 1 studio en 1 grote hoekkamer. Vriendelijke medewerk(st)ers. Prima ontbijt. Parkeren op 100 m (openbare parkeerplaats) of op 300 m parkeergarage ('s nachts afgesloten). Wij betaalden in parkeergarage 15 euro voor 2 nachten.

Centraal gelegen hotel

pakoopmans3
27-12-2009

Fijn hotel direct aan ICE station Siegburg/Bonn. Prima om vanuit dit hotel uitstapjes te maken. Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herting in Siegburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.