Bed and Breakfast Millen

6 reviews over Bed and Breakfast Millen

• 2019
    10Ben Hoogstede03-06-2019

Super

Gewoon heel erg goed. Fijne kamer. Goed ontbijt. Gewoon prima!!! Gastvrouw en gastheer willen je het echt naar de zin maken

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10Els Witte08-08-2017

B&B Millen is absolute prijswinner! Helemaal top

Gastvrij, prachtige kamers en je kunt lekker buiten zitten. We voelden ons direct helemaal thuis. Afgelopen twee jaar hebben we het hele Pieterpad gelopen en veel verschillende B&B's bezocht. B&B Millen was de beste die we gehad hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Erik-Jan04-02-2015

Mooie uitvalsbasis bij Sittard (NL)

We zijn hier sinds 2012 diverse keren geweest en het bevalt ons altijd prima. Uitstekende kleine B&B vlak over de grens bij Sittard. Prima uitvalsbasis voor Pieterpad wandelaars maar ook voor een 'gewoon' weekendje weg in Duitsland/Belgie/Limburg. In de omgeving kan men fietsen en wandelen. Zeer vriendelijke eigenaren, niets is hen te veel. Heerlijk ontbijt in de gemeenschappelijke ruimte met koffie/thee faciliteit er is ook een TV. Wifi uiteraard ook aanwezig. Tevens een goed gevulde koelkast waar men voor een kleine vergoeding een (non-)alcoholische uit kan pakken. De kamers hebben uitstekende bedden en een fijne badkamer. De prijs-kwaliteit voor dit alles is eigenlijk ongeevenaard. Super!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9A. de Klerk08-08-2013

Gastvrij!

We hadden een fijn verblijf van vier nachten bij fam. Ebbeling. We logeerden hier vanwege twee routes die we wilden lopen van het Pieterpad, de B&B ligt zelfs aan de route! Wij kregen de rode kamer, die lekker koel was met een fijne badkamer en een goed bed. Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt geserveerd met steeds weer andere (streek)producten en verse broodjes en de krant. We konden ook gebruik maken van twee fietsen, dat was erg fijn, mooie omgeving daar!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Carolien en Gerard12-05-2013

Mooie rustige plek direct langs Pieterpad

Prima locatie in klein Duits dorpje. We zijn gastvrij ontvangen. Fietsen werden uitgeleend om in nabij gelegen Tuddern iets te eten. Prima kwaliteit/prijs-verhouding: een aanbeveling waard!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Fam. Tukker06-08-2011

Verwend worden in onontdekt plaatsje

Bed & Breakfast Millen is gloednieuw, wij waren mee van de eerste gasten. Wij hadden de "Blauwe kamer". De kamer is compleet en doordacht qua inrichting. Zo is deze bijvoorbeeld voorzien van een rookmelder en een handige schuifdeur voor de badkamer. Mooi aangekleed met gordijnen en bijpassende bedopmaak. Erg net en gebruiksvriendelijk sanitair. De gastvrouw- en heer verzorgden een uitgebreid ontbijt met kraakverse Duitse broodjes, koffie, thee, gekookt eitje etc. Millen is een klein dorpje, dat dicht bij Sittard ligt en onderdeel uitmaakt van de gemeente Selfkant. Fijne omgeving om te fiets(vlak!) Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad en komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2011

Bed and Breakfast Millen info