Bed and Breakfast Millen

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Millen
9,6

5 reviews over Bed and Breakfast Millen in het Nederlands

Gastvrij, prachtige kamers en je kunt lekker buiten zitten. We voelden ons direct helemaal thuis.

Afgelopen twee jaar hebben we het hele Pieterpad gelopen en veel verschillende B&B's bezocht. B&B Millen was de beste die we gehad hebben.

Mooie uitvalsbasis bij Sittard (NL)

Erik-Jan
4-2-2015

We zijn hier sinds 2012 diverse keren geweest en het bevalt ons altijd prima. Uitstekende kleine B&B vlak over de grens bij Sittard. Prima uitvalsbasis voor Pieterpad wandelaars maar ook voor een 'gewoon' weekendje weg in Duitsland/Belgie/Limburg. In de omgeving kan men fietsen en wandelen. Zeer vriendelijke eigenaren, niets is hen te veel. Heerlijk ontbijt in de gemeenschappelijke ruimte met koffie/thee faciliteit er is ook een TV. Wifi uiteraard ook aanwezig. Tevens een goed gevulde koelkast waar men voor een kleine vergoeding een (non-)alcoholische uit kan pakken. De kamers hebben uitstekende bedden en een fijne badkamer. De prijs-kwaliteit voor dit alles is eigenlijk ongeevenaard. Super!

Gastvrij!

A. de Klerk
8-8-2013

We hadden een fijn verblijf van vier nachten bij fam. Ebbeling. We logeerden hier vanwege twee routes die we wilden lopen van het Pieterpad, de B&B ligt zelfs aan de route! Wij kregen de rode kamer, die lekker koel was met een fijne badkamer en een goed bed. Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt geserveerd met steeds weer andere (streek)producten en verse broodjes en de krant. We konden ook gebruik maken van twee fietsen, dat was erg fijn, mooie omgeving daar!

Mooie rustige plek direct langs Pieterpad

Carolien en Gerard
12-5-2013

Prima locatie in klein Duits dorpje. We zijn gastvrij ontvangen. Fietsen werden uitgeleend om in nabij gelegen Tuddern iets te eten. Prima kwaliteit/prijs-verhouding: een aanbeveling waard!

Verwend worden in onontdekt plaatsje

Fam. Tukker
6-8-2011

Bed & Breakfast Millen is gloednieuw, wij waren mee van de eerste gasten. Wij hadden de "Blauwe kamer". De kamer is compleet en doordacht qua inrichting. Zo is deze bijvoorbeeld voorzien van een rookmelder en een handige schuifdeur voor de badkamer. Mooi aangekleed met gordijnen en bijpassende bedopmaak. Erg net en gebruiksvriendelijk sanitair.

De gastvrouw- en heer verzorgden een uitgebreid ontbijt met kraakverse Duitse broodjes, koffie, thee, gekookt eitje etc.

Millen is een klein dorpje, dat dicht bij Sittard ligt en onderdeel uitmaakt van de gemeente Selfkant. Fijne omgeving om te fiets(vlak!)

Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad en komen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Millen in Selfkant/Tüddern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Millen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.