Bed and Breakfast Cottage Nostalgie

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Cottage Nostalgie

1 review over Bed and Breakfast Cottage Nostalgie in het Nederlands

Twee keer overnacht, twee keer super!

Yvonne van Inge
21-3-2015

Ik verbleef eenmaal met partner en eenmaal met wandelclub in Cottage Nostalgie tijdens onze Pieterpadtocht (op 1km afstand, max. 6 personen). Zeer gastvrij ontvangst, heerlijk diner, geweldig ontbijt. Goed geslapen in sfeervolle kamers, zeer rustige ligging. Prijs/kwaliteit scoort voor mij een 12 maar dat kon ik hierboven niet invullen!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cottage Nostalgie in Selfkant/Tüddern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cottage Nostalgie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.