Reviews over Schwerte

Moet nog veel verbeterd worden

monique_4,
    15-12-2011

Op uitnodiging van een Duitse vriend naar Dortmund Kerstmarkt. Hij heeft voor ons dit hotel geregeld. Best prijzige kamer 94 euro pk. Maar deze waren mooi groot en ouderwets maar leuk ingericht. Bijna een apartement zo groot. Hotel is ook al oud en erg knus gezellig. Grote aanbouw in moderne stijl maar zeker niet ongezellig. Avondeten is perfect een hele goede keuken. Helaas alleen van de ontzettend onvriendelijke bediening. Het ontbijt viel heel erg tegen. Ze adventeren met een rijkelijk gevuld ontbijt buffet, maar helaas was er niet echt veel. Weinig keuze aan beleg en men had al uitgerekend at we maar 2 broodjes pp kregen. Onze vriend kwam ook ontbijten en hij moest maar liefst 15 min wachten op 2 broodjes...een flesje jus d orane van 300 ml voor 15 pers nee dat was een aanfluiting. Volgende keer gaan we toch een ander hotel zoeken daar.