Vakantiehuis Hof Smydeheim

Vakantiehuis
5,5

3 reviews over Vakantiehuis Hof Smydeheim in het Nederlands

Mooie plek met veel ruimte, alleen wat een arrogante en onaardige huisbazin. Ze houdt niet van kinderen. We kregen meteen de schuld dat een van de kinderen een tuinstoel kapot had gemaakt. Deze was al kapot en hadden we bij aankomst aangegeven. Daarbij was de grill van de bbq door ons niet goed schoongemaakt vond ze en was een stoel binnen volgens haar kapot. Dit kostte ons een deel van de borg. Zo doe je niet aan klantenbinding, zeker niet de manier waarop! Ook moesten we de steentjes die de kinderen op het gazon zouden hebben gegooid weghalen omdat anders de grasmaaier kapot zou gaan. Hier zijn we een paar uur zoet mee geweest... Leg dan geen tientallen meters grind naast een grasveld neer zou ik zeggen!

Al met al een mooie omgeving met een mooi huis, maar met een oud en niet erg luxe interieur en een regelmatig streng controlerend rondlopende huisbazin. Dit voelde niet fijn en is de reden dat we er niet meer terug komen. Jammer!

Matige prijs-kwaiteitverhouding

Smildiger
29-10-2010

Getoonde foto's zijn van het kasteel en niet van het vakantiehuis. Het servies was een allegaartje, ca.80 % was beschadigd. We hebben kopjes en bekers uitgesorteerd om te voorkomen dat we onze lippen zouden beschadigen. Eén huissleutel aanwezig voor een accomodatie van 12 personen.

Geen slot op de wc bij de entree en ook niet op de (gedateerde groene)badkamer die door twee slaapkamers gedeeld moet worden. Gehuurde beddegoed wel schoon, maar niet gestreken. Voor € 7,50 per set mag je dat wel verwachten. Energiekosten hoog: € 22,00 per dag, 's winters is dat vermoedelijk € 28,00 per dag; korf vochtig brandhout voor de open haard te koop voor € 5,00. Tafeltennis in een aftanse donkere schuur zonder verlichting maar met veel spinnenraggen, batjes en balletjes afzonderlijk te huur voor € 5,00 voor de batjes en en € 1,00 per balletje! Zwarte bankstel in de woonkamer is van inferieure kwaliteit.

Aantrekkelijke verblijfplaats

Marinus Bol
28-10-2009

De omgeving van Smydeheim is geweldig. Het landschap is varierend met bossen en heuvels. er zijn ook leuke stadjes in de omgeving. De accommodatie zelf, geboekt bij reisorganisatie is ook mooi, het leuke is dat het een onderdeel is van een kasteel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hof Smydeheim in Schmidtheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hof Smydeheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hof Smydeheim scoort een 5.5 uit 10 op basis van 3 reviews.