Pension Zu den alten Schanzen

Gezellig vertrouwde uitvalsbasis

Cees Feijen
14-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor derde maal genoten van nico en tonny's gastvrijheid.

Met of zonder kinderen een prima plek om het sauerland te verkennen.

Duc en surtees altijd tevreden viervoeters net zo gastvrij als hun baasjes.

Wij komen zurück auf jedem fall !

• Ligging t.o.v. pistes10

wij hebben er een weekend doorgebracht, het is werkelijk een prachtige omgeving en een prima uitgangspunt om te skieen en te langlaufen in de bossen naast het pension, ontbijt was prima verzorgd en de kamers waren schoon en ruim. we komen zeker nog eens terug, eventueel in de zomer met de motor ook een aanrader.

gezellig pension

lucy en gijs
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

dit is een gezellig pension wat zo ongeveer aan de piste ligt, je loop zo de straat uit naar de bossen met de langlaufroutes, en voor heerlijke wandelingen. Goed ontbijt en prima kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zu den alten Schanzen in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zu den alten Schanzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zu den alten Schanzen scoort een 8.2 uit 10 op basis van 3 reviews.