Gasthof Westfeld

9.6Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.6Fenomenaal

247 reviews over Gasthof Westfeld

• 2019
    10Luc16-11-2019

Wonderbaar

Voor de 4de maal hebben wij een fantastische week doorgebracht in dit hotel. Alles weer keurig, netjes, schoon, proper, ook de kamers. Onbijtbuffet is wat het woord zegt, een buffet met elks wat wils, diverse broodjes, sneetjes om te toasten, appelsiensap, multi vruchtensap, koffie, thee (smaken uit te kiezen), verschillende soorten vlees en kaas, stroop, honing, pindakaas, hagelslag, fruit, yoghurt, etc... Ruime parking achter het hotel waar je de wagen heel het verblijf kan laten staan, er zijn vele wandelingen die aan het hotel of in het dorp beginnen (ca 500m). Ook kan je, met gratis bus, naar Winterberg of Schmallenberg rijden Voor het avondeten kan je terecht bij een zeer goed restaurant "Bischof" (200 meter vh hotel). Hier eet je aan zeer schappelijke prijzen, steak, schnitzel, forel (donderdags), wild... Daarna kan je, terug in hotel Westfeld, in de "stube" nog iets drinken John en Helene, bedankt voor weer een aangename week.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Robert & Jeannette19-08-2019

Prima!

Prima Gasthof! John en Helene zijn de gastvrijheid ten top! Al bij het heerlijke ontbijt worden er tips gegeven over wat er allemaal te doen is in de directe omgeving. Prachtige wandelroutes zijn er direct van het Gasthof te maken. Wil je fietsen dan is een accufiets geen overbodige luxe. Voor de mtb-ers en racefietsers is het een mooie uitdaging. De kamer was op en top schoon (zoals alles !) met heerlijke bedden . Het rustige dorp Westfeld heeft twee prima (betaalbare) restaurants op loopafstand . Al met al een heerlijk verblijf gehad van 3 nachten.

• 10Claessens18-08-2019

Gadthof Westfeld heeft ruime en mooie grote kamers, tevens een groot balkon en alles is super schoon. Fantastische bedden en het ontbijt heeft alles wat je nodig hebt. Midden in de natuur en boven op de berg. Geen drukte en verkeer en een super uitzicht en rust vanaf het balkon. John en Hélène zijn super service gericht en heel betrokken met alle gasten. Je kunt vanaf je verblijf naar harte lust wandelen en je hebt dit alles ook nog eens voor zeer lage verblijf kosten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10René & Betsie13-08-2019

Een echte aanrader

Een geweldig verblijf in een gastvrij Gasthof Westfeld, allervriendelijkste, behulpzame eigenaren, stonden klaar met tips, een overheerlijk ontbijt, schone kamers, vanaf het balkon aan de voorzijde prachtig uitzicht over de omgeving , het was genieten van de rust, de gastvrijheid, de omgeving, kortom een echte aanrader.

• 9Ilse & Tom11-08-2019

Een echte aanrader!!!

Gezellig en knus hotel. Het echtpaar doet er alles aan om het een ieder naar zijn zin te maken. Zo geven ze veel tips over wandelroutes en bezienswaardigheden in de omgeving. Ruime kamer (met balkon) heerlijke bedden en een goed ontbijt. In de directe omgeving zijn twee uitstekende restaurants waar je voor een leuk bedrag goed kan eten. Verder kan je heerlijk genieten van de rust.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Willem Bezemer10-08-2019

Een plek om vaker naar terug te gaan!

Klein en prachtig gelegen hotelletje waar je de stilte kunt horen. Een prachtige uitvalbasis voor wandelaars! De eigenaren doen er alles aan om je een optimaal te laten genieten van de mooie omgeving. Perfecte bedden, ruime en schone kamers, prima ontbijt! Westfeld zelf is klein maar heeft een kleine supermarkt en enkele goede restaurants. Wij vonden 5 dagen achteraf gezien een beetje te kort.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Boudewijn21-06-2019

Prima uitvalsbasis

Wij (stel van 60) waren hier medio juni en onderstaande reviews kloppen. John en Helene zijn zeer gastvrij en behulpzaam. We hebben mooie wandelingen gemaakt, lekker gegeten bij Bishof en Schneider, genoten van de kamer en een boottochtje (Hennesee) gemaakt. De Sauerland card is ook handig: gratis met de bus ergens naar toe (wij naar de Kahler Asten) en dan lopend langs de hellingen van de heuvels weer terug. We komen zeker terug! T&B.

• 10Ronald17-06-2019

In een mooie omgeving genoten van gastvrijheid.

Met mijn zus en vader (85 jaar) hebben we heerlijk gewandeld in de omgeving van Westfeld en van Westfeld naar Winterberg.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Arno11-06-2019

Je blijft terugkomen!

Ook na de 4e keer Gasthof Westfeld heb ik het gevoel dat het niet ons laatste verblijf geweest is. Het verblijf in het Gasthof Westfeld blijft super. De kamers zijn erg schoon, de bedden heerlijk en ruimte genoeg. Bij aankomst wordt je hartelijk ontvangen door John en Helene en zij staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Het ontbijt is prima met lekkere verse broodjes. Of je nu komt om te wandelen of om heerlijk door het Sauerland te toeren op de motor, Gasthof Westfeld is een plek waar je na de inspanningen met een biertje lekker kunt ontspannen in de gezellige "stube".

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Nicolette curfs06-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Top pension Erg schoon Goed ontbijt Aardige eigenaars die leuke tips geven wat te doen Leuk terras en bar om nog gezellig wat te drinken Leuke bijkomstigheid gratis busvervoer dus auto niet meer nodig

9 tips over Gasthof Westfeld

• jack en noortje, 03-07-2013

Een aanrader voor de wandelaars omdat de vele routes starten dicht bij het hotel

• André, 18-03-2012

In de buurt diverse ski-pistes.

• Marieke, 21-05-2012

Restaurant Stoffels in Schmallenberg, wat onhandige bediening, maar goedkoop en voortreffelijk eten! Wandelen rond Oberkirchen. Prachtig plaatsje en omgeving. Sloss Berleburg en wandelen in de tuin van het slot.

3 vragen over Gasthof Westfeld

• Denise, 06-07-2014

veiling gevonden

Goedenavond,

De indruk die we nu hebben, is dat het een prachtige en rustige omgeving is. Wij vinden een dag wandelen prima, maar we zouden de rest van de dagen eropuit willen trekken. Zijn er bepaalde activiteiten die wij in de buurt kunnen ondernemen? Een leuk kroegje in de buurt, een zwembad, een bowlingsbaan of een winkelcentrum?

Met vriendelijke groet, Ryan en Denise

j de haan visser, 19-09-2014

in de buurt is wel genoeg te doen de gastheer weet je het te vertellen.

• gerard , 08-07-2012

golfbaan

Wie weet of er een golfbaan in de buurt is?

Roëlla, 25-08-2012

Ik heb op een paar km afstand een golfpark gezien

• sasja, 25-01-2012

kinderen

Hallo,weet iemand of het hotel ook leuk is voor kinderen ( jongen 9 jaar ) ? en wat voor uitstapjes kun je in de omgeving zoal doen.

Vincent, 29-01-2012

Voor kinderen geen aanrader