Gasthof Westfeld

Jelle Booghmans,
20-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn reeds verschillende (5) keren op ski-weekend naar winterberg geweest.

Dit hotel is “het eerste hotel” waar wij als gasten super genoten heb van: de ontvangst, de vriendelijkheid, de glimlach, de tips over het skigebied, het lekkere ontbijt, de verzorgde kamers, de prachtige ligging...

Er heeft ons helemaal niets gestoord aan ons verblijf, alles was naar wens, bedden, eten,...

Jullie zien ons vast en zeker nog terug maar dan met the kids👌

Succes nog aan jullie, jullie doen het super...!

Gereisd met partner in januari 2019

Kiekenwatwot

Martin,
18-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig ontvangst oprit sneeuwvrij gemaakt .

Gereisd met partner in januari 2019

Top!

Dennis,
12-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super verzorgd!! Kamers zijn netjes en schoon! Leuke Nederlandse eigenaren!! Goed en verzorgd ontbijt. Zeker een goede prijs kwaliteit verhouding..wij gaan hier zeker terug!!

Gereisd met partner in december 2018

Uitmuntend in alles

Luc VB,
14-11-2018

Voor de derde maal waren wij te gast in dit hotel.

Hélène en John doen er alles aan om jouw verblijf aangenaam te maken.

Kamers en publieke ruimten zijn altijd zeer netjes, ook het ontbijt is verzorgd en wordt zonder vragen bijgevuld. Indien je speciale wensen hebt proberen ze die in te willigen. Voldoende parking achter het hotel. Voor het diner vindt je op 200m een restaurant/bar met zeer goede keuken, en op 650m afstand heb je nog een ander restaurant, allebei met schappelijke prijzen.

Wandelaars hoeven geen auto te gebruiken maar kunnen vanuit het hotel verschillende wandelingen maken. Je krijgt ook een Sauerland-karte waarmee je, tijdens je verblijf, gratis de bus kan nemen naar Schmallenberg of Winterberg.

We hebben ons volgend verblijf hier al geboekt.

H&J, bedankt voor jullie gastvrijheid.

L&M

Gereisd met partner in oktober 2018

Een aanrader voor een ontspannen verblijf

Elsbeth janssen,
11-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben weer heerlijk genoten in Westfeld. Voor de tweede keer bij John en Hélène. Je komt hier echt tot rust en voelt je hier op je gemak. Het was niet de eerste keer en ook niet de laatste. John en Hélène bedankt .

Gereisd met partner in november 2018

Een echte aanrader

HUUB Penners,
7-11-2018

Zeer fijn verblijf gehad. Gezellig, gastvrij en wat mn de vrouwen aanspreekt proper. Nog nooit eerder een review geschreven maar deze is echt verdient

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fijn!

Nienke,
23-10-2018

We hebben drie dagen in dit gasthof doorgebracht. Prima kamers, schoon, mooi uitzicht. ( we hadden een balkon). De eigenaren John en Helene doen er alles aan om je je thuis te laten voelen. Ze weten veel over de streek en de mogelijkheden ( wandelingen, dorpjes, bustijden etc.) te vertellen, zonder opdringerig te worden.

Het ontbijt is goed, niet super luxe maar de produkten ( yoghurt, div.kaassoorten, div.worstsoorten, eieren, sap, div.broodsoorten) zijn vers en goed. Heerlijk!

Je kunt ‘s avond in het dorp eten, op 5 of 10 minuten lopen liggen twee restaurants waarbij wij Bishofer willen aanraden.

Het gasthof ligt in een prachtige omgeving, en het is er ‘s nacht stil ( en door de rolluiken goed donker op de kamer) dus we hebben heerlijk geslapen.

Kortom; complimenten voor John en Helene en een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Rustig, aan dorpsrand, gelegen hotel met vriendelijke en behulpzame nederlandse eigenaren. Zeer ruime en nette kamer met goede bedden. Goed ontbijt. Goede uitvalsbasis voor de talrijke bezienswaardigheden en wandelwegen in het Sauerland . Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top adres

Martine Knoop,
28-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super gastvrouw en gastheer en zo schoon!

Gereisd met partner in april 2018

Pareltje

Van Bastelaer Luc,
10-3-2018

De uitbaters van dit hotel doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. De kamers zijn groot en goed ingericht. Het hotel is zeer rustig gelegen aan de rand van het bos waar vele wandelingen beginnen. Uitgebreid ontbijtbuffet, indien je toch nog iets anders zou willen, wordt er voor gezorgd.

De "Stube" is een aangename plaats om te vertoeven na een goede wandeling.

Warme en koude dranken worden geserveerd.

2 Zeer goede restaurants op 200m en 450m.

John en Helene hebben hier een troef in handen en hun dagelijkse inspanningen maken van dit hotel een pareltje.

Hier komen we zeker terug.

L&M

Gereisd met partner in februari 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Westfeld in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Westfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.