Gasthof Westfeld

Top adres

Martine Knoop
28-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super gastvrouw en gastheer en zo schoon!

Pareltje

Van Bastelaer Luc
10-3-2018

De uitbaters van dit hotel doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. De kamers zijn groot en goed ingericht. Het hotel is zeer rustig gelegen aan de rand van het bos waar vele wandelingen beginnen. Uitgebreid ontbijtbuffet, indien je toch nog iets anders zou willen, wordt er voor gezorgd.

De "Stube" is een aangename plaats om te vertoeven na een goede wandeling.

Warme en koude dranken worden geserveerd.

2 Zeer goede restaurants op 200m en 450m.

John en Helene hebben hier een troef in handen en hun dagelijkse inspanningen maken van dit hotel een pareltje.

Hier komen we zeker terug.

L&M

Beter wordt het niet, wat hebben we genoten!

Marcel Guitoneau
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Je hoeft je nergens zorgen over te maken John en Hélène zorgen voor alles.

Gastvrij Gasthof

Familie Kok
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig gelegen bovenop de heuvel. Hartelijke ontvangst door het (NL-)koppel Hélène en John, dat het gezellige Gasthof met z'n tweeën runt. Heerlijk ruime kamer met mooi uitzicht over het dorp. Lekker ontbijt. Geen restaurant maar vlakbij een prima restaurant. Er was verse sneeuw gevallen en John had meteen al een schoon paadje geveegd voor de gasten die in het restaurant beneden wilden gaan eten, fijn! Niet-roken Gasthof waarvan de kamers wel wat gehorig zijn. Er werd helaas toch gerookt door gasten in de naastliggende kamer. Misschien een kaartje met een niet-rokensymbool op het tafeltje zetten of extra schoonmaakkosten in rekening brengen? Maar dit is voor ons geen bezwaar om nog eens in een ander seizoen terug te komen.

Top verblijf

Elsbeth janssen
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super verblijf echt een aanrader.

Super lieve eigenaren.

Alles klopt in dit verblijf, heb geen minpunten kunnen ontdekken. Gaan zeker nog eens terug.

Helemaal leuk!

Ton
20-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mensen moeten weten, dat ze zoooo ontzettend gastvrij ontvangen worden.

Met mooie en schone kamers en het is alsof je " thuiskomt"

Wat een lieve en onderhoudende eigenaars.

Helpen je met een wandeling uitzoeken (of wat dan ook ) en zo nodig (was bij ons het geval ) komen ze je nog met de auto ophalen ook!! Niet normaal,zo fantastisch.

Petje af voor jullie!!!

Helene en John, we komen beslist terug!!

Nogmaals, hartelijk dank!!

• Ligging t.o.v. pistes9

Dat je echt tot rust komt. De juiste mix van aan- en afwezigheid van de bediening. Bijzonder hygiënische kamers en sanitair. Duurzame principes. Geen eetgelegenheid in het hotel, wel in nabijgelegen dorpje. Ook hoog culinair gehalte.

Gratis wifi. Ook de mogelijkheid om gratis heel Sauerland te ontdekken met behulp van bus en trein.Geweldig! Prijs / kwaliteit verhouding heel goed.

Van harte aanbevolen!

Titia
6-10-2017

Als je op zoek bent naar rust en een prachtige omgeving, dan moet je hier zijn. We hadden een zeer ruime en lichte kamer, met goede bedden, een fijne badkamer en lekkere stoelen.

In een deel van de Gasthof zit een stube, met een gezellige authentieke inrichting. Hier kun je 's middags prima een kopje thee drinken, of 's avonds een biertje.

In de moderne ontbijtkamer staat 's morgens een uitgebreid ontbijt klaar.

Er is ook nog een ruimte met een grote (lees)tafel, veel moderne boeken en tijdschriften (Nederlands) en tv.

Dankzij de goede zorgen van Helene en John voelden wij ons hier echt welkom!

Geweldig!

Henny en Marian Reehuis
11-9-2017

Prima verblijf! Mooie ruime kamer met balkon en prachtig uitzicht! Super schoon.

Eigenaars John en Helene zijn enorm gastvrij en voor elke gast hebben ze persoonlijke aandacht.

Dank voor de fijne dagen en zeker voor herhaling vatbaar.

Ons verblijf in Gasthof Westfeld is ons bijzonder goed bevallen. Dit o.b.v. de parkeer gelegenheid, de hartelijke ontvangst, de mooie en ruime kamer met balkon en schitterend uitzicht, het sanitair, de heerlijke bedden en kussens, het ontbijt waar niets aan ontbrak, de gezellige sfeer 's-avonds aan de bar, en bovenal de vriendelijke en behulpzame betrokkenheid van Helene en John bij hun gasten.

Bedankt voor de fijne dagen en de warme sfeer die we bij jullie hebben mogen verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Westfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Westfeld in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Westfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Westfeld scoort een 9.28 uit 10 op basis van 203 reviews.