Gasthof Westfeld

208 reviews over Gasthof Westfeld in het Nederlands

Uitmuntend in alles

Luc VB
14-11-2018

Voor de derde maal waren wij te gast in dit hotel.

Hélène en John doen er alles aan om jouw verblijf aangenaam te maken.

Kamers en publieke ruimten zijn altijd zeer netjes, ook het ontbijt is verzorgd en wordt zonder vragen bijgevuld. Indien je speciale wensen hebt proberen ze die in te willigen. Voldoende parking achter het hotel. Voor het diner vindt je op 200m een restaurant/bar met zeer goede keuken, en op 650m afstand heb je nog een ander restaurant, allebei met schappelijke prijzen.

Wandelaars hoeven geen auto te gebruiken maar kunnen vanuit het hotel verschillende wandelingen maken. Je krijgt ook een Sauerland-karte waarmee je, tijdens je verblijf, gratis de bus kan nemen naar Schmallenberg of Winterberg.

We hebben ons volgend verblijf hier al geboekt.

H&J, bedankt voor jullie gastvrijheid.

L&M

Een aanrader voor een ontspannen verblijf

Elsbeth janssen
11-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben weer heerlijk genoten in Westfeld. Voor de tweede keer bij John en Hélène. Je komt hier echt tot rust en voelt je hier op je gemak. Het was niet de eerste keer en ook niet de laatste. John en Hélène bedankt .

Een echte aanrader

HUUB Penners
7-11-2018

Zeer fijn verblijf gehad. Gezellig, gastvrij en wat mn de vrouwen aanspreekt proper. Nog nooit eerder een review geschreven maar deze is echt verdient

Fijn!

Nienke
23-10-2018

We hebben drie dagen in dit gasthof doorgebracht. Prima kamers, schoon, mooi uitzicht. ( we hadden een balkon). De eigenaren John en Helene doen er alles aan om je je thuis te laten voelen. Ze weten veel over de streek en de mogelijkheden ( wandelingen, dorpjes, bustijden etc.) te vertellen, zonder opdringerig te worden.

Het ontbijt is goed, niet super luxe maar de produkten ( yoghurt, div.kaassoorten, div.worstsoorten, eieren, sap, div.broodsoorten) zijn vers en goed. Heerlijk!

Je kunt ‘s avond in het dorp eten, op 5 of 10 minuten lopen liggen twee restaurants waarbij wij Bishofer willen aanraden.

Het gasthof ligt in een prachtige omgeving, en het is er ‘s nacht stil ( en door de rolluiken goed donker op de kamer) dus we hebben heerlijk geslapen.

Kortom; complimenten voor John en Helene en een aanrader!

Rustig, aan dorpsrand, gelegen hotel met vriendelijke en behulpzame nederlandse eigenaren. Zeer ruime en nette kamer met goede bedden. Goed ontbijt. Goede uitvalsbasis voor de talrijke bezienswaardigheden en wandelwegen in het Sauerland . Zeker een aanrader.

Top adres

Martine Knoop
28-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super gastvrouw en gastheer en zo schoon!

Pareltje

Van Bastelaer Luc
10-3-2018

De uitbaters van dit hotel doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. De kamers zijn groot en goed ingericht. Het hotel is zeer rustig gelegen aan de rand van het bos waar vele wandelingen beginnen. Uitgebreid ontbijtbuffet, indien je toch nog iets anders zou willen, wordt er voor gezorgd.

De "Stube" is een aangename plaats om te vertoeven na een goede wandeling.

Warme en koude dranken worden geserveerd.

2 Zeer goede restaurants op 200m en 450m.

John en Helene hebben hier een troef in handen en hun dagelijkse inspanningen maken van dit hotel een pareltje.

Hier komen we zeker terug.

L&M

Beter wordt het niet, wat hebben we genoten!

Marcel Guitoneau
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Je hoeft je nergens zorgen over te maken John en Hélène zorgen voor alles.

Gastvrij Gasthof

Familie Kok
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig gelegen bovenop de heuvel. Hartelijke ontvangst door het (NL-)koppel Hélène en John, dat het gezellige Gasthof met z'n tweeën runt. Heerlijk ruime kamer met mooi uitzicht over het dorp. Lekker ontbijt. Geen restaurant maar vlakbij een prima restaurant. Er was verse sneeuw gevallen en John had meteen al een schoon paadje geveegd voor de gasten die in het restaurant beneden wilden gaan eten, fijn! Niet-roken Gasthof waarvan de kamers wel wat gehorig zijn. Er werd helaas toch gerookt door gasten in de naastliggende kamer. Misschien een kaartje met een niet-rokensymbool op het tafeltje zetten of extra schoonmaakkosten in rekening brengen? Maar dit is voor ons geen bezwaar om nog eens in een ander seizoen terug te komen.

Top verblijf

Elsbeth janssen
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super verblijf echt een aanrader.

Super lieve eigenaren.

Alles klopt in dit verblijf, heb geen minpunten kunnen ontdekken. Gaan zeker nog eens terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Westfeld in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Westfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.