Appartement Westfeld

7.8Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Westfeld?

7.8Goed

• Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Westfeld

• 9dr. N.W.J. Mascini17-06-2016

mooie ruime kamer met balkon en mooi uitzicht.

Kamer, gastvrijheid, en service naar gasten zijn top! Uitstekend uitgangspunt voor vele wandelingen. Prima ontbijt. De weg naar het hotel is betrekkelijk steil.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Andrea van den Belt07-01-2015

Prachtige plek met mooi uitzicht.

Toen we aankwamen bij ons appartement in Westfeld werden we vriendelijk ontvangen door eigenaresse. We kregen duidelijke uitleg over het appartement en apparatuur. Het appartement was super schoon en netjes. Zelfs de bedden waren opgemaakt. Volgens mn kinderen sliepen de bedden heerlijk. Vond ik zelf ook. We mochten de garage gebruiken voor onze ski's. Het dorpje ligt op ongeveer 8 km van de skipistes in Winterberg. Vonden wij totaal niet erg. Je bent er met 10 min. De omgeving is zekers de moeite waard om te bekijken. Zou het zeker iedereen aan raden of je nu met zn 2en bent of met kinderen. Appartement is groot genoeg! Gewoon een aanrader! We proberen volgend jaar hier weer naar toe te gaan.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8IV12-06-2014

What you see is what you get

Ook gekocht via veiling. Gewoon eerlijk, wat extra is, wordt duidelijk vermeld bij veiling. Andere toeslagen hebben wij niet gehad. Wij houden van wandelen en het was echt geweldig, vanaf je woning kun je heel veel routes lopen. De omgeving is prachtig. De mensen zijn aardig. De eigenaren zijn correct. Zeer veel privacy. Mocht ik een minpuntje moeten verzinnen, dan is het het ontbreken van een diepvriesvakje, voor het ijs of ijsblokjes of koelelementen. Ik weet niet hoe vaak je dit wilt, het was nl aardig warm op dat moment. Gewoon doen!

Gereisd met partner in juni 2014

• 5wierda20-04-2014

wij komen nooit weer

we hebben het via veiling gewonnen. Toen we de rekening kregen konden we daar al uit opmaken dat de verhuurder de prijs veel te laag vindt.........de schoonmaakkosten werden namelijk met 25 euro verhoogd. Dus ipv 50 euro rekent hij nu 75 euro. En er kwamen toeslag op toeslag op toeslag.......hij heeft na een telefoontje 1 toeslag eraf gehaald, maar het blijft zot. Hij zet zichzelf bij veiling en als iemand het dan goedkoop wint,......... Het huis zelf is mooi en schoon. Maar mega koud!!!! Alle radiatoren staan hier op 5 maar het is echt niet warm te krijgen.De vloer is plavuizen en geven mega veel kou af. De tuin die we tot onze beschikking hebben ziet er ook zeker niet netjes uit. Echt heel erg jammer. Eigenaar woont boven verhuur is beneden. Geen balkon met mooi uitzicht..... Omgeving hier is wel heel mooi. Mountainbiken is hier erg gaaf.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014