Gasthof Walhalja

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,2

56 reviews over Gasthof Walhalja in het Nederlands

Met vrienden

We hebben het erg naar ons zin gehad.

K. Som
12-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een heerlijk verblijf bij Jaap en Walla. De kamer was erg schoon. De omgeving prachtig. Het ontbijt was voldoende.

Zeer goed netjes en altijd kei gezellig

Erik van Noordenburg
3-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is hier goed en altijd zeer gastvrij Walla en jaap staan altijd met een lach klaar voor je. Een dikke pluim

Fantastisch!

Familie Herink
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig schoon en erg aardige mensen die dit prachtige verblijf runnen.

Prachtig verblijf gehad

Wendy
30-10-2016

Jaap en Walla zijn erg gastvrij, hartelijke ontvangst, prachtige, ruime kamer.

Je voelt je gelijk erg welkom. 's avonds werd er eten voor ons gehaald bij een naburig restaurant, was heel goed. Uitgebreid ontbijt. Het is er heel rustig. Dichtbij enige wandelpaden. Leuke plaatsjes in de omgeving.

Geweldig comfort een aanrader rust gezelligheid .

Marcel Hoogaerts
10-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamer groot gezellig schoon bedden kussens zijn super douche volle straal uit de sproeier afneembaar schoon, de omgeving rust, de natuur is geweldig je kan wandelen mountainbiken motor rijden voor ieder wat . Jaap en Walla geweldige mensen we zijn goed verzorgd. Ik kom zeker terug ook met mijn kinderen. love it.

Gezellige gastvrije eigenaren, mooie ligging

Carla
9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gastvrije eigenaren gezellige plek om te vertoeven. Lekker rustig.

Mooie omgeving, netjes, gastvrij ,gemoedelijk

Gemma Cuijpers
31-8-2016

De kamer waarin wij hebben was erg ruim en netjes. Op zaterdag met z'n alle gbbq't,erg gezellig ook daarna bij een vuurtje,op een leuk gezellig terras. Zeer gemoedelijk.

Geweldige ontvangst.

Hans
      22-8-2016

een klein beetje moeilijk te vinden maar als je er eenmaal bent geweldig

Super gasthof voor hiking liefhebbers

Raymond Smit
          17-8-2016
          • Ligging t.o.v. pistes9

Je voelt je bij Walla en Jaap meteen thuis. Door de kleinschalige opzet heb je snel contact met de medebewoners. We hebben daar veel lol gehad. Ook voor niet motorrijders zoals wij is dit een fantastische plek. De wandelpaden zijn direct om de hoek, je kunt daar kilometers lopen zonder mensen tegen te komen.

Mooie grote tuin van alle gemakken voorzien. Ook onze hond was geen probleem. We komen graag weer.

Fantastische ontvangst en gastvrijheid

Erik van der Saag
          17-8-2016

De eigenaren doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te bezorgen.

Niets moet, veel mag. Geen diner mogelijkheid wel bood jaap aan iets te halen.

Wel zijn er broodjes kroket, frikandel e.d.te krijgen.

Nette en zeer ruime kamers, mooi en goede bedden. Heerlijk geslapen.

Maar vooral de gezelligheid van Jaap en Walla.

Wij waren met de cabrio. (Jaap heeft mooie routes voor motoren en cabrio's.)

We werden direct spontaan ontvangen toen we aan kwamen rijden.

Ben je met de motor kan die in de garage gestald worden.

De cabrio mocht onder de carport maar dat vond ik nou ook niet direct nodig.

Wij zijn 2 nachten gebleven.

Elke ochtend een uitgebreid ontbijt met naar wens een eitje.

Bedankt voor de vele en gezellige gesprekken Jaap en Walla.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Walhalja in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Walhalja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.