Hotel Stoffels

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

8.3Fantastisch

• 7.5Ligging t.o.v. pistes

15 reviews over Hotel Stoffels

• 2019
    9Kees van Hermon12-01-2019

We zouden zo weer teruggaan.

Gezellig en knus familiehotel-café-restaurant, je zit echt in een gemoedelijke sfeer, en niet in een of ander onpersoonlijk hotel. Eten was prima, prijzen ook. Vriendelijke eigenaar. Familiekamer bestaat uit twee kamers met opening tussen, en bij allebei een (bij één wel heel grote) TV.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• Oude reviews

6M de kok02-11-2017

Kan beter

Ambiance is prima. Knus restaurant. Serveerster mag wel wat vriendelijker zijn. De borden met eten worden op tafel “gegooid”. We waren met 4 personen. Drie personen krijgen salade. Na een kwartier en diverse malen vragen kwam de salade voor de vierde persoon. Hoofdgerecht is prima. Wel erg weinig Bratkartoffeln. Vraag je bij, moet je dit betalen. Voor een radler rekenen ze € 5,00! Wij zullen hier niet meer naar toe gaan. (Aanrader gasthof Wulbeck in Niedersorpe)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 8t_kleinhesseling30-07-2015

2 leuke dagen gehad.

2 dagen getoerd met de motor in Sauerland en overnacht bij Stoffels. Eten en de prijs hierbij was prima, er hangt in de gang inderdaad een vetlucht maar niet op de kamers, die overigens erg leuk zijn en schoon! Het café gedeelte is erg gezellig, prima dus voor een afzakkertje. We zijn nog even het dorp in geweest maar snel terug gekeerd naar Stoffels (veel gezelliger)! Ontbijt was prima, niet bijzonder maar oké. Personeel vriendelijk. Jammer dat we de motoren niet onder een dak of in garage konden plaatsen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8John Hommersom17-11-2013

Gezellig Duits hotel

We komen al jaren veelal met vrienden bij Stoffels. Soms kunnen we zelf terplaatse de kamers uitzoeken, bijv kamer 23 met sauna. De eigenaar is super vriendelijk en behulpzaam bij het plannen van wandeltochten. Het prijsniveau is laag en de kwaliteit van het eten, de wijnen en de kamers is goed.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in november 2013

• 4marcel jonkman22-10-2013

onvriendelijke "gastvrouw"

weinig gezelligheid in Hotel Stoffels,waarom Duitsland toch over het algemeen bekend staat. Door heel Hotel Stoffels hangt een Vet lucht van de keuken wat na een aantal dagen erg gaat vervelen,maar het ergste is toch wel een erg norse zogenaamde gastvrouw die denkt dat de gasten er voor haar zijn. Gelukkig zijn er in Sauerland nog genoeg andere leuke Hotels.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 3AMNoordijk23-02-2013

Nooit meer / Nie wieder

Via touroperator 4 pers. kamer geboekt en bevestigd gekregen. Bij aankomst kregen we ongevraagd een "appartement" enkele straten verderop. Een soort onderverdieping van een huis. De inrichting ervan kwam zo ongeveer uit het museum. Later op de dag bleek dat in de kelder van dit gebouw een oefenruimte zat van een hardrockband. Snoeiharde muziek zo ongeveer regelrecht uit de hel. Vreselijk! Direct een klacht ingediend. Eigenaresse beloofde direct in te grijpen. Resultaat 0,00 !!! Ook de veroorzakers van de takkeherrie er daarna op aangesproken. Zij meldden doodleuk toestemming te hebben te mogen oefenen tot 20.00 u ´s-avonds. Walgelijk! De eigenaars van Stoffels voelden kennelijk ook nattigheid want die hebben zich niet meer laten zien. Schande!! Kwaliteit diner was OK. Wel bijna een uur op moeten wachten voordat dit geserveerd werd. Restaurant zag blauw van de rook! Ontbijt zeer matig kwa aanbod. Moesten zelf extra broodjes beneden uit de keuken halen ! Dit nooit meer!!

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Janneke28-02-2012

Gezellig, echt duits, gasthof.

Gezellig duits Gasthof. Ouderwetse, maar keurig schone kamers. Wij waren met onze 2 kinderen, en de kamer was opgedeeld in 2 slaapgedeeltes. Dat was erg prettig.

In het café/restaurant is het goed eten, op zijn duits.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Jurgen12-08-2011

Perfect

We hebben hier een paar heerlijke dagen door gebracht. De service is goed en het eten echt geweldig. Zelf vond ik het ontbijt wat minder. Maar zeker een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7hielkemutsaers05-08-2011

leuk midden in het centrum

leuk voor een tussenstop. goed eten voor een redelijke prijs. grote slaapkamers netjes en schoon. Alleen de matrassen kunnen wel een keer vervangen worden. En gordijnen kennen ze niet jammer genoeg. Maar als je moe bent slaap je prima.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Jurgen Hulleman10-01-2011

Top!!!!!

Geweldig hotel, goed eten, mooie kamer , enz. Het enige nadeel is dat ze vaak komen vragen voor drinken maar verder is alles top!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011