Pension Sonnenschein

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag30°15°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenschein voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Sonnenschein in het Nederlands

fantastisch

anoniem
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

leuk hotel vriendelijke mensen eten goed

Gereisd Met partner in september 2014

Heerlijk verblijf op 15 minuten van Winterberg

S. Bravenboer
14-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Rustig gelegen aan een zijstraat in Oberkirchen, op 8 minuten wandelen of 1 minuut rijden van het centrum waar je lekker (en goedkoop) kan dineren. De kamer was schoon, warm en had alles wat je nodig hebt en door de rolluiken is het echt lekker donker op de kamer! Het ontbijt was lekker en vers, met een eenvoudig buffetje. Er is een gastenkeuken aanwezig waar iedereen gebruik van kan maken incl. koelkast, glazen, borden, bestek, waterkoker, magnetron, enz... dus je zou ook zelf eten kunnen maken. De eigenaresse is zeer aardig. Je voelt je er gelijk thuis. De prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect! Ik zou er zo weer naartoe gaan! 's Ochtends op de dag van vertrek was het aan het sneeuwen, en toen we buiten kwamen zagen we dat er al een pad sneeuwvrij was gemaakt naar onze auto! Super!

Gereisd Met partner in februari 2012

Pension info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

• AdresIn der Riemeske 13 57392(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnenschein in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnenschein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.