Hotel Sauerland Alpin Hotel

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

8.4Fantastisch

• 8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Alpin Hotel voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Sauna

In een mooie omgeving bij Schmallenberg ligt Sauerland Alpin Hotel. Het hotel heeft een zwembad, sauna, restaurant en bar. Het hotel is vooral gericht op een oudere doelgroep, voor kinderen is er minder te doen. In de omgeving zijn vele wandelingen te maken of bezoek eens het slot van Bad Berleburg of Waldeck.

244 reviews over Hotel Sauerland Alpin Hotel

• 9Tjeerd en Jantje16-02-2020

Veel voor een redelijke prijs

Een hele ruime kamer, met Kingsizebed, netjes en schoon. Uitgebreid ontbijt, veel keuze, evenals het “lopend” buffet. De sauna heel eenvoudig. Het zwembadwater aan de frisse kant. Maar toch heel erg genoten van dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Wim en Coby van Ginkel28-11-2019

Geweldig

Een busreis met effeweg.nl. Fantastisch goed geregeld. Goede ontvangst in hotel. Hotel medewerker Tim stond direct bij onze bus om ons hartelijk welkom te heten. Drankje in de bar, uitstekend eten , goede bedden en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Thea17-11-2019

Enjoybooking: prima prijs/kwaliteit!

Prima verblijf, bediening, m.n. Mick maar echt al het personeel deed zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Door een overboeking in het Schlosshotel kwamen we hier terecht. Kamers en hotelinrichting enigszins gedateerd. Ons was verteld dat er een schlagerweekend was met mogelijk veel drukte, dat laatste klopte maar was tevoren duidelijk gemeld. Desondanks 'n leuk weekend gehad.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Fam Dahmen10-09-2019

Een echte aanrader !

Een prima hotel, geboekt via Enjoy. Dit was ons 2e bezoek een 5 daagse . Het ontbijt en het avond eten is gewoon dik in orde. De schoonheid van de kamers is vet in orde ... alles netjes schoon. Het personeel is ook oke. Een hele mooie omgeving. DUS ... Een echte aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Dianne07-09-2019

Super verblijf

Prima hotel prijs-kwaliteitsverhouding. Gastvrij en gezellig personeel. Mooie omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Jan14-08-2019

Prima hotel!

Prima hotel. Goede verhouding kwaliteit/prijs. Grote, schone kamers met kingsize bed. Dagelijkse schoonmaak als je dit wenst. All inclusive concept. Gevarieerd ontbijt, lunch en diner in buffetvorm van goede kwaliteit. Lunch eventueel om mee te nemen. Vanaf 17.00 uur onbeperkt drinken (lokale drankjes) Vriendelijke bediening en leuke ontvangst door de manager. De omgeving is prachtig om te wandelen, met de auto er op uit en er is veel te doen. De verkregen Sauerlandpas geeft bij diverse aanbieders korting op de entreeprijs. Wij bezochten oa Willingen (kabelbaan, rodelbaan) de aangeboden gratis boottocht en de grot Attahőle. De dagen vlogen om. Na hotel Sophia (ook erg goed) was dit onze 2e ervaring met het concept van Enjoy hotels en zeker niet de laatste!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Jessy01-08-2019

Gezellig en schoon hotel!

Mooi en authentiek hotel in een wonderschone omgeving 🙂 De bediening was erg vriendelijk en de manager deed alles om het onze vriendengroep naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Wieferink31-07-2019

We komen zeker weer!

Heerlijk, prachtig gelegen en gastvrij hotel! De sfeer in dit hotel is erg aangenaam. Lekker eten en niet duur. We komen zeker weer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5r hapert29-07-2019

met de staart tussen de benen naar huis!

4 nachten,maar..! alles ging goed,transparant hotel,vaste tafels bij het eten,dat was de enige regel. 3 dagen idd een vaste tafel.totdat... de laatste dag,ons diner in de hand,onze tafel mochten we niet gaan zitten,was aan 4 personen gegeven.dat viel nog te begrijpen.maar waar dan?? hier staat ons kaartje,he,ook bezet,wat nu??? eetmanager erbij..hoe kan het dat het ook bezet is,en waar moesten wij ?alles was bezet,in het zichtbare restaurant tenminste. das sind unsere musikanten ,sie mussen auch essen,zo zetten ze ons in een of andere nis,wij moesten ruimen. zat me niet lekker,manager aangesproken,en gezegd dat ik me zeer klein voelde,wij moeten letterlijk ruimen voor de "meerdere"? het was voor de laatste avond,werd ons gezegd,maar het was ook onze laatste avond,toch? ze had er ook hun neer kunnen zetten maar het oog doet ook wat,schijnbaar . met een rot gevoel ben ik maar afgedropen,als het zo zit??? verschil moet er wezen,schijnbaar!!

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

• 2José28-07-2019

Mede door de warmte, nooit weer

Bij aankomst, mooi hotel maar sterk verouderd Kamer 108 kregen we, deze kamer ligt pal boven de goederen aanlevering plaats dus kwart over zeven gaat de “wekker” Hotel is erg gehorig, zelfs als de ramen dicht zijn kan je personeel, dat ook achter zijn pauze houdt heel duidelijk horen Helaas was dit midden in de nacht, na onze klacht hierover geen last meer gehad, maar geeft aan hoe gehorig het is. Badkamer was toe aan verbouwing dit ging ook gebeuren zei dame receptie maar in het najaar, gadver wat een vieze kit randen bij de douchecabine Ontbijt was goed totdat de grootste groep het hotel verliet, toen was er niet veel meer Ontbijt gebeurt niet samen maar in drie verschillende eetzalen. Niet echt gezellig dus. Veel en veel te warm nergens airco. 1 x mee-eten met diner, heel erg slecht.

Gereisd met partner in juli 2019

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen