Hotel Sauerland Alpin Hotel

Hotel Sauerland Alpin Hotel
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,3

Omschrijving
In een mooie omgeving bij Schmallenberg ligt Sauerland Alpin Hotel. Het hotel heeft een zwembad, sauna, restaurant en bar. Het hotel is vooral gericht op een oudere doelgroep, voor kinderen is er minder te doen. In de omgeving zijn vele wandelingen te maken of bezoek eens het slot van Bad Berleburg of Waldeck.

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Alpin Hotel voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Sauerland Alpin Hotel in het Nederlands

Voor weekend prima; maar ligt erg afgelegen.

Mary Steijvers,
24-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

De ontvangst was prima; we konden gelijk aan de koffie en een lunch. Het personeel is erg vriendelijk en behulzaam. De gratis koffie overdag was echt niet lekker. Er staan een paar kannen klaar uit een automaat; terwijl er beneden in de bar een koffieautomaat is met heerlijke koffie, maar de bar gaat pas om 17 uur open. De lift in het hotel gaat maar tot de derde verdieping; er zijn echter nog vele kamers op de vierde en vijfde verdieping, hiervoor moet je dus wel goed trappen kunnen lopen. Moet er wel bij zeggen dat direct werd aangeboden ons te helpen met de bagage; wij hadden kamer op de vijfde verdieping. De kamers waren klein maar netjes net als de badkamer. In alle sanitaire ruimtes zijn tissues en hygyienezakjes beschikbaar . Het is prima gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Over de welness kan ik niets zeggen want geen gerbuik van gemaakt. Ook van de skipistes geen gebruik gemaakt. Het eten was goed maar niet veel variatie.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Goed geslapen niet zo best gegeten

Jose’,
19-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn netjes met hele goede bedden. Maar het buffet s’ avonds was niet hotel waardig. Genoeg groente maar het vlees dat heb ik nog nooit in Du itsland meegemaakt. Ovale fabriekssnitzels niet lekker gebakken maar uit de oven en gehalveerde kippenpoten. Het nagerecht bestond uit grote glazen schalen gevuld met vla waaruit iedereen zijn portie kon scheppen zag er in no time niet uit. En ijs zonder wat lekkers erbij en fabriekssoesjes. De mensen die hoge cijfers geven voor het buffet hebben hopenlijk wat anders gehad dan wij

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super

Dianne,
31-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super gezellig hotel en prima service. Personeel is vriendelijk en eten is goed. Mooie omgeving waar van alles te doen is.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

een aanrader !

ridder,
20-1-2019

er even lekker tussenuit voor een zeer schappelijke prijs , hotel een beetje gedateerd maar heel zweervol ,kamers ruim en netjes , het eten in buffetvorm is eenvoudig maar heel smaakvol en er is verrassend veel keus ,een goed biertje en een lekker wijntje iedere avond is er iets te doen zoals een fakkel tocht ,googlaar ,bingo en live muziek en zeer vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in januari 2019

Iedeaal om met kleine kinderen naar toe te gaan .

A ten oever,
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een gemoedelijk hotel , met veel nederlanders , waar je prima toefen kunt , zwembad , kegelen , en goed eten , zelfs nog een goochelaar op een avond . Echte aanrader .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

uitmuntend

marc,
4-1-2019

geweldig hotel zeer gastvrij

Gereisd alleenreizend in december 2018

Volgend jaar weer hetzelfde hotel

Inge,
22-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Helemaal top, ontspanning, gezellige sfeer

Gereisd met vrienden in december 2018

Genoten! Op naar een volgende keer!

Angèle Alberts,
19-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie omgeving, goede service, nette kamers, lekker eten.

Geweldige accomodatie

Stefan,
17-12-2018

Mooie nette accomodatie met hele goede bediening

J.H.W. Huls,
17-12-2018

Mooie locatie, vriendelijk personeel en goed eten.

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerland Alpin Hotel in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerland Alpin Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.