Appartement Landhaus Schulte Göbel

Heerlijk gastvrij verblijf

MS
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke korte vakantie gehad. Alles ingericht op kinderen, ze hebben zich goed vermaakt ook in de binnen speelruimtes. Alles is goed schoon en de eigenaren zijn zeer gastvrij.

Met de Schmallenberg kaart gratis entree bij het zwembad en meerdere activiteiten in de buurt. De eigenaar heeft ons enkele leuke kleine pistes in de buurt (20min) aangewezen waar de kinderen konden sleeën.

Ontbijten kan maar je kunt ook broodjes bestellen. S middags is er huisgemaakte taart verkrijgbaar met een drankje die in de gezamenlijke ruimte gebruikt mag worden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Direct na aankomst maak je kennis met de Duitse vriendelijkheid. Kinderen direct aan het spelen, met de step, fiets, skelter of in de enorme speeltuin. Wij konden heerlijk op een ligbed in het zonnetje van het geweldige uitzicht genieten en daarbij ook de kinderen goed in de gaten houden.

Apartementen zijn groot en ruim en als het slecht weer is is er veel binnen te spelen. Bij mooi weer is er nog meer te spelen omdat je dan het hele buiten terrein kunt gebruiken.

Verblijf is incl. onbeperkt pony rijden, helaas eerste dag de uitleg gemist dus die pas de 2e dag in de middag gehad maar de lol was er niet minder om.

Kinderen hebben het hier meer dan naar hun zin gehad.

Inrichting huis en appartement is echt duits, lees donker bruin en veel hout, maar zeer schoon en leuk ingedeeld.

Er is erg veel mogelijk en ook erg persoonlijk. In de omgeving is ook veel te beleven maar daar zijn wij niet aan toegekomen doordat het daar zo leuk was.

Wel aan de prijs maar als we dat afzetten met wat erbij zat dan is het dit wel meer dan waard geweest.

voor kinderen geweldig

mariska bertholee
22-4-2012

Al drie keer geweest. Na het overheerlijke boerenontbijt gaan de kinderen lekker naar buiten en ze vermaken zich de hele dag. De boerderij ligt ver van de weg af, dus heel veilig.

Voor kleintjes een paradijs!

Fam. Verhoeven
7-7-2011

Hallo, wij waren een paar weken geleden hier en het was fantastisch. Onze zoon van 2 heeft de tijd van zijn leven gehad. Meer hebben ze niet nodig. Voor onszelf was in de omgeving weinig bijzonders te doen/zien. We hadden twee weken geboekt maar dat was bij nader inzien te lang. We sliepen in appartement Taubenschlag, en dat was vreselijk klein,.. na 1 dag wen je er wel aan maar bijvoorbeeld de Kuhstal gezien en die is enorm groot, dus dat was beter geweest.

Je kunt wasjes laten draaien. dat is 4 euro per was, incl. droger is het 8 euro.

De gastheer en vrouw zijn erg aardig. Er werken heel veel mensen die alles goed netjes houden. Eens per week is er grillavond, heerlijk gegeten. Boodschappen doen kan met 10 minuutjes rijden. Vissen kan er niet.

wir waren im Oktober wieder da

Die_Urlauber
15-10-2010

Nachdem wir dieses Jahr schon mal hier waren, haben wir im Oktober noch eine Woche Urlaub eingeschoben.

Es war wieder toll, das Wetter hat genauso wie zuletzt super mitgespielt.

Es wird immer viel geboten, neu für uns war einen Traktor-Planwagenfahrt zu den Bisons.

Wir haben sie mitgemacht, 7 Euro je Erw. und die Hälfte für Kinder, da konnte man schon was erwarten. Ja der Wagen war komplett neu, Sicherheitseinrichtungen , Gegensprechanlage alles da.Die Fahrt an sich war auch super, leider war das mit den Bisons etwas schlecht, denn aus gut 100 bis 150 Metern an einem sehr steilen Hang (nichts für Kinder) konnte man die nicht gut sehen. (Hierfür gibt es diesmal nur 6 Punkte im Bereich Preis/Leistung)

Sonst gibt es nichts zu meckern, es wird eine Reithalle gebaut, tolle Idee, die Ponys freuen sich bestimmt auch.

Also, trotz der Planwagenfahrt werden wir, wenn es möglich ist, wieder kommen.

Wir hatten mehr für die Kinder erwartet

Petra Schneider
20-7-2010

Wir haben zwei Wochen Urlaub im Landhof Schulte Göbel verbracht. Der Landhof ist für Familien mit Kindern unter fünf Jahren eher ungeeignet.

Das Ehepaar Schulte-Göbel betreibt einen Hof mit mehr als 15 Ferienwohnungen. Wie wir jetzt erfuhren, kommen demnächst noch mehr Ferienwohnungen hinzu. Schon jetzt ist die allgemeine Stimmung sehr reserviert und unpersönlich.

Die Wohnung war sauber und die Wäsche gepflegt. Die Möbel aber sind alt und verwohnt.

Leider gab es keinen dirkekten Zugang von der Wohnung zum Hof, so daß wir, wollten unsere Kinder spielen, mit nach Unten gehen mußten. Das ist natürlich nur für Eltern kleinerer Kinder ein Problem.

Für größere Kinder wären ein paar gemeinsam organisierte Aktivitäten schön gewesen. Die Kinder finden sich natürlich immer, aber schön wäre mal eine gemeinsame Reitstunde oder Bauernhofarbeit gewesen. Das Kleintierfüttern ist eher was für die Kleinen.

Landhaus Schulte Göbel, ein Kidnerparadies

Die Urlauber
16-6-2010

Wir haben das Landhaus Schulte Göbel besucht.

Es ist echt toll dort. Wir waren mit 2 befreundeten Familien dort, und den Kindern hat es super gefallen, der große Spielplatz mit den sehr gepflegten Spielmöglichkeiten war sehr schön für sie.

Das komplette Areal ist super gepflegt und die Kettcars und Trecker für Kinder sind alle in einem guten Zustand.

Der Höhepunkt dort ist aber, dass täglich 6 Ponys für die Kinder bereit stehen, die komplett kostenlos geritten werden können.

Allerdings muss Papa oder Mama die selber von der Weide holen, das ist auch ein Spaß für Zuschauer!!

Alles in allem eine tolle Unterkunft!!

Appartement Landhaus Schulte Göbel 8.88 10 7 .