Appartement Landhaus Schulte Göbel

8.7Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Landhaus Schulte Göbel?

8.7Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Schulte Göbel voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Landhaus Schulte Göbel

• 2018
      9MS28-02-2018

Heerlijk gastvrij verblijf

Heerlijke korte vakantie gehad. Alles ingericht op kinderen, ze hebben zich goed vermaakt ook in de binnen speelruimtes. Alles is goed schoon en de eigenaren zijn zeer gastvrij. Met de Schmallenberg kaart gratis entree bij het zwembad en meerdere activiteiten in de buurt. De eigenaar heeft ons enkele leuke kleine pistes in de buurt (20min) aangewezen waar de kinderen konden sleeën. Ontbijten kan maar je kunt ook broodjes bestellen. S middags is er huisgemaakte taart verkrijgbaar met een drankje die in de gezamenlijke ruimte gebruikt mag worden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Robbie05-05-2016

Binnen 15 minuten een vakantie gevoel, heerlijk!

Direct na aankomst maak je kennis met de Duitse vriendelijkheid. Kinderen direct aan het spelen, met de step, fiets, skelter of in de enorme speeltuin. Wij konden heerlijk op een ligbed in het zonnetje van het geweldige uitzicht genieten en daarbij ook de kinderen goed in de gaten houden.

Apartementen zijn groot en ruim en als het slecht weer is is er veel binnen te spelen. Bij mooi weer is er nog meer te spelen omdat je dan het hele buiten terrein kunt gebruiken. Verblijf is incl. onbeperkt pony rijden, helaas eerste dag de uitleg gemist dus die pas de 2e dag in de middag gehad maar de lol was er niet minder om. Kinderen hebben het hier meer dan naar hun zin gehad.

Inrichting huis en appartement is echt duits, lees donker bruin en veel hout, maar zeer schoon en leuk ingedeeld.

Er is erg veel mogelijk en ook erg persoonlijk. In de omgeving is ook veel te beleven maar daar zijn wij niet aan toegekomen doordat het daar zo leuk was. Wel aan de prijs maar als we dat afzetten met wat erbij zat dan is het dit wel meer dan waard geweest.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9mariska bertholee22-04-2012

voor kinderen geweldig

Al drie keer geweest. Na het overheerlijke boerenontbijt gaan de kinderen lekker naar buiten en ze vermaken zich de hele dag. De boerderij ligt ver van de weg af, dus heel veilig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Fam. Verhoeven07-07-2011

Voor kleintjes een paradijs!

Hallo, wij waren een paar weken geleden hier en het was fantastisch. Onze zoon van 2 heeft de tijd van zijn leven gehad. Meer hebben ze niet nodig. Voor onszelf was in de omgeving weinig bijzonders te doen/zien. We hadden twee weken geboekt maar dat was bij nader inzien te lang. We sliepen in appartement Taubenschlag, en dat was vreselijk klein,.. na 1 dag wen je er wel aan maar bijvoorbeeld de Kuhstal gezien en die is enorm groot, dus dat was beter geweest. Je kunt wasjes laten draaien. dat is 4 euro per was, incl. droger is het 8 euro. De gastheer en vrouw zijn erg aardig. Er werken heel veel mensen die alles goed netjes houden. Eens per week is er grillavond, heerlijk gegeten. Boodschappen doen kan met 10 minuutjes rijden. Vissen kan er niet.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Appartement Landhaus Schulte Göbel info