Hotel Landhaus Nordenau

8.9Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

8.9Fantastisch

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Nordenau voor je op een rij gezet:

• Sauna

Het kleinschalige Hotel Landhaus Nordenau in Schmallenberg is ideaal gelegen in het Sauerland. Het eten is goed en de kamers zijn schoon met goede bedden. Met open armen word je ontvangen door de eigenaren. Direct vanuit het hotel zijn mooie wandelroutes te starten. Winterberg is goed met de bus bereikbaar.

Contact

453 reviews over Hotel Landhaus Nordenau

• 10Esmee van Bavel21-09-2020

Top hotel, top service!

Ontzettend fijn hotel met het beste uitzicht van de omgeving. Ekon en Anna hebben er voor gezorgd dat wij ons meer dan welkom voelden met onze kleine man van 1 jaar oud. Er is enorm goed voor ons gezorgd. Ekon is de perfecte gastheer en Anna de perfecte kok! Fijne, zeer schone en ruime hotelkamer met een prachtig uitzicht op het dal. Heerlijk eten in het restaurant (Anna heeft het menu wat aziatische tinten gegeven en dat pakt heel goed uit). Elke avond stond onze tafel klaar incl kinderstoel voor onze zoon, de tafel was ook voor hem gedekt. Erg lief! ivm allergieen had ik het eten voor onze zoon voorbereid wat voor ons warm werd gemaakt in de keuken. Na het heerlijke diner kun je in de bar aanschuiven voor een lekker drankje (Tip: Probeer de Wiskey's eens!) muziekje en een spelletje. Smiddags tijdens het slaapje van onze zoon genoten we op het terras van de nazomerzon met een lekkere bubbel,biertje of wijntje. Kortom: Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Mira van Laarhoven18-09-2020

Heerlijk verblijf

Een prima, schoon hotel. Heerlijke bedden. Kamer met balkon met schitterend uitzicht. Ontbijt en diner goed, niets op aan te merken. De omgeving erg mooi met veel wandelroutes. Enthousiaste hotel eigenaren die erg hartelijk zijn en voor een heerlijk verblijf zorgen!

Gereisd met partner in september 2020

• 9Evelien04-09-2020

Het was geweldig en heel gastvrij

Ik vond het heel leuk dat hij omdat ik Vegan aan gegeven had zelf een Vegan gerecht in het restaurant van het hotel en vanaf de tweede dag had hij ook ook Vegan kaas, worst en sojamelk gekocht voor het ontbijt. Verder was het hotel in echte landhuizen sfeer ingericht en de kamers waren netjes en schoon. De gastheer gaf goede wandeltips en we hebben een paar keer een drankje op zijn gezellige terras gedronken en 2 keer gegeten en op verzoek Vegan. De eigenaren willen het echt naar je zin maken.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Guus Filius09-08-2020

Een hotel dat wij van harte aanbevelen!

Fijn gastvrij hotel en bijzonder mooi liggend. De kamers zijn ruim en evenals het restaurant en andere ruimten zeer schoon. Het ontbijt is prima en het diner biedt een ruime en lekkere keuze.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Leo en Henny Cavalini29-07-2020

Een aanrader!

Een prima, schoon hotel. Goede bedden. Kamer met balkon met schitterend uitzicht aan te bevelen. Ontbijt goed en diner, niets op aan te merken. De omgeving erg mooi met veel wandelroutes.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Clara06-07-2020

Warme ontvangst in gezellig kader

Hotel is recent gerenoveerd en ziet er erg knap uit. Het hotel beschikt over een wellness, mogelijkheid tot heerlijk dineren en ruime (familie) kamers. De hotel eigenaren zijn erg hartelijk en bezorgen je een heerlijk verblijf! Kortom: prijs/ kwaliteit is dit Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Cornelis01-07-2020

Een heerlijk relax weekendje er even tussen uit.

We hebben heerlijke ontspannen dagen gehad in een goed verzorgd hotel met een ruime en schone kamer. De manager was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hij weet waar hij het over heeft. Je merkt gelijk dat hij jarenlange ervaring heeft met hotelgasten. Hij kent ook de omgeving op zijn duimpje. De maaltijden zijn met uiterste zorg vers klaargemaakt. En het uitzicht..... Ja dat is natuurlijk fenomenaal. Zeker een aanrader dit hotel. In de winter periode gaan wij weer naar dit hotel. We hopen wel dat er dan sneeuw ligt, want dat is nooit zeker in Winterberg.

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Rene21-05-2020

Weinig klantvriendelijk

Niet erg klantvriendelijk, voor ons was de sauna belangrijk maar het was gesloten. Om het te gebruiken kost het 20 euro per keer, wat niet vermeld werd bij de omschrijving vooraf. Maaltijden waren klein en voor alles moest worden bijbetaald, ketchup, extra frietjes etc. Kamer was koud en moeilijk warm te krijgen. WEl mooi uitzicht en veel wandelroutes .

• 7Ligging t.o.v. pistes

Ekon Van Akker van Hotel Landhaus Nordenau, General Manager, 24-05-2020

Geachte,

Bij mijn weten staat op onze website en op de websites van de aanbieders die wij gebruiken dat men moet betalen voor het gebruik van de sauna. Wij vinden het terecht dat enkel degene die er gebruik van maken er ook voor betalen. Indien we het inclusief maken moeten we de kamerprijzen verhogen en prijzen we ons uit de markt. Onze maaltijden zijn verse producten en normaal geportioneerd. U vindt het dus wel normaal om bij een snackbar of een Hotelketen bij te betalen voor ketchup of iets dergelijks, maar niet in een hotel Wat op zichzelf staat. Wij zijn geen filantropische instelling, wij leveren bepaalde producten, die prima in orde zijn, en verwachten daar ook voor betaald te worden. Iedere kamer heeft een eigen verwarming die het bij mijn weten doet, indien dat niet het geval is, dan horen we dat graag op dat moment en niet een paar maanden later. De volgende keer dat u een recensie schrijft, zou het fijn zijn, als u dat direct doet en niet een aantal maanden later ( wij zijn bijna 3 maanden dicht geweest vanwege covid-19).

Gereisd met partner in december 2019

• 9Fam Knobbout01-03-2020

Fantastisch (ski)weekend met het hele gezin!

Super hotel!

Landhaus Nordenau wordt door hele gastvriendelijke mensen gerund. Niks is te gek en alles is mogelijk. Een van ons had een allergie voor gluten en ook hiervoor werden zat optie’s geboden. Tijdens het avondeten hadden ze zelfs een chef special!

Het hotel ligt op 10 minuten rijden van verschillende pistes af en Winterberg centrum. De kamers zijn netjes, schoon en ruim. Ook is er altijd een plekje om je auto voor de deur te parkeren.

De eigenaren komen iedere dag een praatje maken, waardoor je je erg op je gemak voelt en ook heeft de gastheer veel tips voor in de omgeving. ‘s Avonds hebben wij drankjes gedaan in de bar en genoten van de gezellige muziek die zelf door de gastheer is gemixt.

Kortom hebben wij een heel fijn verblijf gehad en is dit hotel dan ook zeker aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Ferry Gerritsen27-01-2020

Ideaal voor een jong ski gezin

Prachtige locatie, gastvrij ontvangst, schoon en op ideale afstand van de pistes in winterberg!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

Hotel Landhaus Nordenau info