Hotel Landhaus Nordenau

HotelWeer vandaag21°11°
Hotel Landhaus Nordenau
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Nordenau voor je op een rij gezet:

364 reviews over Hotel Landhaus Nordenau in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Het was fantastisch. De mooie kamer met uitzicht op het dal. Het goede ontbijt en de met liefde bereide warme maaltijden. De gastvrijheid van Fred en Sabine (de eigenaren) en de hulpvaardigheid bij evt. vragen. Zeker voor herhaling vatbaar. Zij verdienen beiden een dikke 10. Een echte aanrader.

André en Dieneke Heijboer
28-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrij en heel net hotel. Zeer naar ons zin gehad.

Fam Halkema
5-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een feest om hier te mogen logeren!!!

Ontvangst zeer vriendelijk en correct,gevoel van thuiskomen

Ontbijt en diner is zeer goed (keuze menu) wat door de vrouw des huizes met veel liefde en passie wordt bereid

Wij hadden een ruim en zeer schone kamer met uitzicht op het dal

Omgeving is voor wandelaars en fietsers een groot genot wel met de Ebike ivm de vele heuvels.

Wij hebben deze dagen als zeer prettig ervaren

Super goed, gastvrij, schoon, prachtige omgeving!

Pierre en Marianne
2-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Landhaus Nordenau ligt prachtig boven een dal, met wijds uitzicht op groene heuvels en het dorpje. De ontvangst en de service zijn super vriendelijk, je voelt je er gelijk thuis. Het eten is lekker en niet duur en het ontbijt is uitgebreid en goed. Wij hadden een comfort plus kamer, heel ruim en met eigen balkon aan de dalzijde. Het is er brandschoon. In de directe omgeving kun je prachtige wandelingen maken en als je wat meer vertier wilt is Winterberg vlkabij en goed met de bus te bereiken.

Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel o

Marga en Kaspar
12-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig gelegen landhuis , gelegen in een heeel rustig dorpje . Wordt gerund door Fred en Sabine, bijzonder gastvrije eigenaren die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. De kookkunsten van Sabine zijn uitzonderlijk goed. Prima eten voor eerlijke prijs. Kamers prima, uitzicht geweldig. Het enige minpunt dat wij kunnen bedenken is dat je vanaf tien uur ‘s avonds niet meer in de bar of ontbijtZaal mag Zitten. Heel jammer wanneer je met een groep bent. Maar de vriendelijkheid maakt alles goed . Wij zeggen ruime 9

Dit was een super verblijf.

Henry
29-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het verblijf was super. De kamer was groot en schoon. Het avond eten was super.

Het was kortom geweldig,

Anja en Joop van Lammeren
13-4-2018

Het was heel goed verzorgd. Heel netjes en met een vriendelijke uitstraling. Hele vriendelijke hoteleigenaren Fred en Sabine met een persoonlijke benadering. Kamers Comfort plus met balkon op het zuiden met een prachtig vergezicht op de bergen zijn zeer perfect en volledig. Met koffie / thee hoek. Heel gastvrij allemaal. En niet op de laatste plaats het volledige ontbijtbuffet en de prima keuken van Sabine. Daarnaast heeft Nordenau een prachtig wandelgebied voor alle typen wandelaars. Kortom: een heel goed geheel. Aanrader!
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niets op aan te merken, alles was super geregeld. Mooie omgeving om te wandelen, ontbijt prima, avondeten kun je uitzoeken, ‘s ochtends wel even reserveren, eten was heerlijk. Mooie badkamer, tv op kamer.

Super hotel

Jan Gehlen
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hier ontbrak het nergens aan. Fijn familiehotel, Nederlandse eigenaar. Prachtige omgeving

Uitmuntend en zeer goed hotel

R. Hoogerhuis
10-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Van Zondag 4 feb 2018 tot vrijdag 9 feb 2018 waren wij te gast in dit hotel. De Nederlandse eigenaren Sabine en Fred zijn ontzettend aardig en behulpzaam. De kamer is zeer netjes en een ontzettend mooi uitzicht vanaf het balkon, waar de zonsondergangen ook aan mee hebben geholpen. Sabine weet goed haar weg in de keuken want het diner is voortreffelijk. Ook het ontbijt buffet ziet er zeer verzorgd en compleet uit. Op hun website staat vermeld dat er een 5 sterren behandeling op u wacht en daar is geen letter en woord van gelogen.... Voortreffelijke bediening en behandeling.

Er zijn in mijn ogen geen minpunten of verbeteringen te bedenken.

Ons verblijf hebben wij als super ervaren, Sabine en Fred bedankt voor de zeer goede service en misschien tot volgen jaar.

Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten rijden met de auto naar de eerste piste van skiliftkarussell Winterberg dit staat tevens vermeld op de website, hier is de auto gratis te parkeren. Dit is de Brembergkopf ll sleeplift, een vrij lange sleeplift die je als opstap kunt gebruiken naar de Bremberg, en van daaruit het gehele gebied kunt skiën. Alle pistes vanuit deze richting zijn blauw dus voor de beginnende skiër zeer gunstig.

Veel plezier en een fijne vakantie in dit zeer mooie hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Nordenau in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Nordenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Nordenau scoort een 9.08 uit 10 op basis van 423 reviews.