Hotel Landhaus Nordenau

Kleine hotels
Hotel Landhaus Nordenau

• Ligging t.o.v. pistes8,2

Omschrijving
Het kleinschalige Hotel Landhaus Nordenau in Schmallenberg is ideaal gelegen in het Sauerland. Het eten is goed en de kamers zijn schoon met goede bedden. Met open armen word je ontvangen door de eigenaren. Direct vanuit het hotel zijn mooie wandelroutes te starten. Winterberg is goed met de bus bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Nordenau voor je op een rij gezet:

373 reviews over Hotel Landhaus Nordenau in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

We zijn hier geweest rond Oud en Nieuw. Heerlijk hotel eigenaar regelt van alles. Echt een aanrader komen zeker terug. Eten voortreffelijk. Ontbijt heel goed en klantvriendelijkheid echt top!

fantastisch .

h vdHeijden,
5-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

fantastische dagen gehad met 2 vrienden van ons prachtige kamers en het eten geweldig fantastisch kokkin en fred stond altijd voor ons klaar

Jammer :-(

Petra en René,
15-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier de afgelopen 3 jaar nu 6 x geweest en vinden dit een prachtige uitvalbasis om te wandelen en te ontspannen. Wij kwamen hier terug omdat het Hotel fijne beheerders heeft, goed eten voor een goede prijs, zeer schone kamers en goede bedden. Helaas houden de beheerders er mee op. Fred en Sabine we zullen jullie volgen waar jullie ook zijn, en we boeken de volgende keer gewoon in de Appartementen. Heel veel succes met het Café en bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid.

HotelSpecials.nl

De regels die hier gelden zijn te strak.

A.Fenna,
6-9-2018

Bij aankomst bij Landhotel Nordenau was de eerste indruk aan de buitenkant anders dan wij ons hadden voorgesteld bij een Landhaushotel: Bloembakken met dode bloemen, veel onkruid om de deur, een tuin die er troosteloos uitzag.

De ontvangst door Fred was zeer vriendelijk.

De comfortplus kamer was erg basic, wel was het schoon.

Het ontbijt was redelijk, maar niet bijzonder. Na 9 uur werd er niet veel meer aangevuld.

Het avondeten was goed, maar niet erg gevarieerd.

De tijden waarop 's morgen en 's avonds gegeten kon worden zijn niet erg ruim. Ontbijten tot half 10 en dan werd er ook verwacht dat je klaar en weg was.

De bar was 's avonds om 10 uur gesloten, om half 10 kwam Fred langs voor de laatste ronde. Ook in het weekend. Dit is niet leuk!

De regels die hier gelden zijn te strak voor een vakantie.

We hebben wel een leuke week gehad, maar een volgende keer zullen we toch een ander hotel kiezen.

Fantastische

Rachel,
18-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Harstikke netjes schone kamers. Eten was.heerlijk.ontbijt prima. Goed verzorgd. Zeker een een keer leuk om weer terug te komen. Mooie omgeving. Mooie uizicht van het balkon.

Heerlijk

R.Lankamp,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gemoedelijk. Super service, Fred staat ten allen tijde voor je klaar. Ontbijt prima. Dinner prima.

Bepaalde kamers geweldig uitzicht over het dal.

Direct vanuit het hotel zijn mooie wandelroutes te starten.

Mooie uitvalbasis om Sauerland te verkennen.

Fantastisch 😎😎

Wildeboer,
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nederlandse mensen het zijn professioneel maar heel gemoedelijke mensen komen daar bijna ieder jaar wel een keer blijft mooi

Prima!

Fam. Koenes,
18-7-2018

Wij hadden hier een arrangement geboekt en al goede recensies gelezen.

Dit bleek allemaal waar te zijn, Fred en Sabina zijn vriendelijke en behulpzame hoteleigenaren. De kamers waren zeer ruim, met koffie/thee mogelijkheden, en een grote badkamer. Wij hadden er een met dalzicht en balkon. De omgeving is prachtig, alleen om te fietsen, ook al is het met een e-Bike, voor ons niet bijzonder geschikt. De heuvels die met een auto niet zo hoog lijken zijn op de fiets bergen van een eerste categorie😬. Ontbijt met veel verschillende broodjes en het avondeten, verzorgd door Sabine zelf, was heerlijk. Omdat het een kleinschalig hotel is dien je wel na het ontbijt al op te geven of je hier gebruik van wil maken. Kortom een prima weekje gehad!

• Ligging t.o.v. pistes8

We hadden het hotel uitgekozen vanwege de ligging en de goede beoordelingen op Zoover. Het is ook echt goed. Gelegen in een rustig dorpje met een prachtig uitzicht over de bergen. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes. De bedden zijn super en alles is keurig schoon. Zo schoon heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een hotel. Fred en Sabine zijn gastvrij en erg vriendelijk. Ze willen je overal mee helpen en zijn continu (telefonisch) bereikbaar. Wat en gastvrijheid! Ook het eten in het hotel is goed. Nog nooit zulke lekkere en leuk opgemaakte garnalen gegeten. Absolute aanrader voor natuur-/wandelliefhebbers die ook van comfort houden. Wij hebben er een heerlijk ontspannen weekend gehad!

Ligging tov de pistes kan ik niks over zeggen, aangezien wij daar niet op hebben gelet. Er zijn wel prachtige wandelroutes in de directe omgeving. Zeker de Uilenroute is de moeite waard!

Het was fantastisch. De mooie kamer met uitzicht op het dal. Het goede ontbijt en de met liefde bereide warme maaltijden. De gastvrijheid van Fred en Sabine (de eigenaren) en de hulpvaardigheid bij evt. vragen. Zeker voor herhaling vatbaar. Zij verdienen beiden een dikke 10. Een echte aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Nordenau in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Nordenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.