Hotel Landhaus Nordenau

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.5Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

Het kleinschalige Hotel Landhaus Nordenau in Schmallenberg is ideaal gelegen in het Sauerland. Het eten is goed en de kamers zijn schoon met goede bedden. Met open armen word je ontvangen door de eigenaren. Direct vanuit het hotel zijn mooie wandelroutes te starten. Winterberg is goed met de bus bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Nordenau voor je op een rij gezet:

442 reviews over Hotel Landhaus Nordenau

• 9Magda Wienen30-09-2019

Een aanrader

Verblijf was schoon en fijne bedden voor een goede nachtrust. De gastheer en vrouw deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Ontbijt zou per morgen wat gevarieerder mogen maar het was allemaal wel top.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Kesteloo11-06-2019

Heerlijk verblijf in een schoon en gezellig hotel!

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Landhaus Nordenau. Er hangt een gezellige gemoedelijke sfeer. Prachtig zonneterras met uitzicht op het dal. Ontbijt en diner zijn prima. Kamers zijn goed en zeer schoon. Dit geldt ook voor het restaurant en alle andere faciliteiten. Ook de omgeving is prachtig. Eigenaren doen er alles aan om je verblijf top te maken en zijn hard bezig om de negatieve ervaringen van de vorige uitbater weg te werken. Wij hebben genoten. Wij overwegen zeker om een keer terug te komen.

• 10c leegte26-05-2019

super

We zijn een lang weekend in Landhaus Nordenau geweest. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken.We hadden een mooie ruime kamer met een super uitzicht.Het ontbijt was zeer goed met oa warme broodjes.Overal in het hotel was het netjes en schoon.Een echte aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9H. Dekker15-05-2019

Uitstekend.

Prima hotelaccomodatie. Wij hadden een standaard kamer. Ruim genoeg met 2 comfortabele stoelen en een badkamer met ligbad. De kamer was schoon, netjes en pas geverfd. Vanuit de kamers, de ontbijtzaal en de hotelbar een fantastisch uitzicht over de Sauerlandse heuvels. Via een "veilingsite" geboekt voor twee overnachtingen tegen een scherpe prijs. Daardoor een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Nordenau is een klein dorp met mooie vakwerkhuizen, een mooie kerk en kerkruïne. Een park met speeltoestellen, een stromende beek en (hoe Duits) een wassertretstelle. De hoteleigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

• 9Dineke01-04-2019

Gezellig, schoon in een prachtige omgeving.

Een aanrader. Super schoon, behulpzame en vriendelijke mensen. Goed ontbijt. Fijn balkon met schitterend uitzicht. Veel mooie wandelingen .

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Mariëlla Weijers26-03-2019

Heerlijk genoten, super !

Leuk hotel, mooi gelegen met parkeerplaats voor het hotel. We hadden een kamer met uitzicht op het dal. Ekon maakte ons verblijf super, hij was erg in de weer en vriendelijk om het ons naar de zin te maken, veel beter als vorig jaar met de andere 'eigenaar' en zijn vrouw. Het eten 's avonds was heerlijk, Ekon's Aziatische vrouw maakt hele lekkere gerechten. Misschien is het een idee om in het vervolg dagelijks,veen wisselend per dag, 3 gangen keuze menu te serveren, die gerechten zijn dan aanwezig 's avonds als de keuze van het diner eerder op de dag gereserveerd is. De kamers zijn heel schoon. We hebben heerlijke 5 dagen gehad samen met mijn zus en haar dochter en de kleine Floor van 16 maanden mede door de gastvrijheid van Ekon. We komen zeker terug.

• 9Wicky16-03-2019

Absolute aanrader!

Het hotel is erg gezellig en we werden er zeer vriendelijk onthaald. De kamer was leuk ingericht, schoon en fris. Ook de moderne badkamer was schoon en voorzien van alle gemak. De omgeving van het hotel is mooi en er is van alles te doen. Helaas lag er nauwelijks sneeuw toen wij er waren maar we hebben ons prima vermaakt. Ondanks dat er in de omgeving genoeg restaurantjes zijn hebben we toch alle dagen in het hotel gegeten. De vriendelijke Aziatische vrouw van de hoteleigenaar maakte in een handomdraai de lekkerste gerechten voor ons klaar, variërend van schnitzels, heerlijke malse biefstuk, forel en andere visschotels. Ook het uitgebreide ontbijt s'ochtends was prima verzorgd. Wij houden allebei van uitslapen dus het kwam voor dat we pas later aan het ontbijt kwamen maar dat was geen probleem, alles werd geregeld aangevuld en de broodjes waren heerlijk vers. Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar Landhaus Nordenau.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Mark27-02-2019

Prima

Prima gelegenheid om een paar dagen te verblijven. De kamers zijn netjes ingericht en schoon. Sanitair is ook helemaal in orde. We hebben niet gedineerd, maar uiteraard wel het ontbijt gehad en dat was ook goed verzorgd.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Ekon van Akker, General Manager, 03-03-2019

Beste Mark,

Hartelijk dank voor de vriendelijk bewoording. We zijn blij dat u het naar de zin heeft gehad.

• 9Niek24-02-2019

prima hotel met een gunstige ligging tov skipistes

De kamer was brandschoon en de service is meer dan goed. In de lobby was een speelhoek voor de kinderen. Het ontbijt was goed. Kortom een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Ekon van Akker, General Manager, 03-03-2019

Beste NIek,

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest.

Met jonge kinderen

• 7Joke met groep20-01-2019

Met verwarming is de kamer prima.

De kamer is bij aankomst erg koud en 2e dag is de verwarming weer op nul gedraaid. Wij vinden dat niet gastvrij. Ook was de wachttijd voor het diner erg lang en per persoon erg wisselend.

Ekon van Akker (General Manager), General Manager, 09-02-2019

Geachte mevrouw,

Helaas is het voor ons niet mogelijk om in te schatten wanneer onze gasten aan reizen. Onze kamers zijn meestal binnen 5 minuten opgewarmd. Daar wij ook een beetje om het milieu denken, zetten wij niet alle kachels de hele dag voluit.

Onze keuken is maar klein. Indien er door een grotere groep eten besteld wordt, waarbij onze kaart uit 6 hoofdgerechten bestaat , maar er dan 10 verschillende varianten besteld worden, dan wordt het wel eens lastig om alles tegelijk uit te serveren. Uiteraard doen wij altijd onze uiterste best om een tafel compleet te maken., maar dit is niet altijd mogelijk

28 tips over Hotel Landhaus Nordenau

• Diana33, 27-06-2014

Eigenaar gaf ons de tip om Marburg te bezoeken. Dit was een erg mooie stad boven op een rots.

• fredmolendijk, 03-04-2012

Een heerlijk wandelgebied en voldoende leuke dorpen , steden en bezienswaardigheden. Zeer aan te bevelen vonden wij de stad Marburg op circa 60 km. van Nordenau. Een gezellige drukke oude stad met voor elk wat wils

• Bert en Selma, 07-07-2012

Wandeling no.1 op de wandelkaart (10,5 km), ook voor minder ervaren wandelaars goed te doen door de vrij geleidelijke hoogteverschillen, met prachtige uitzichten onderweg.

17 vragen over Hotel Landhaus Nordenau

• Anneke de Moor, 08-08-2017

Faciliteiten op de kamer

Is het mogelijk zelf koffie en thee te zetten op de kamer?

• Klaas, 28-04-2016

Faciliteiten op de kamer

Hallo, kun je zelf thee en koffie op de kamer zetten?

• Adduc, 21-01-2016

garage

bestaat er mogelijkheid om je motor in een afgesloten ruimte te plaatsen

Harry, 27-04-2016

Neen, het aantal (auto)parkeerplaatsen is beperkt en er is geen garage o.i.d. voor handen, maar voor een motor is er altijd wel een plekje op de parkeerplaats te vinden.

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark