Hotel Landhaus Hirschberg

Weer vandaag19°

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Hirschberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhaus Hirschberg in het Nederlands

Degelijk en goed verzorgd pension

K. Bakker
3-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Alles netjes en schoon op mooie locatie, op loopfstand van het fraaie Oberkirchen. Aardige en dienstbare eigenaar. Het ontbijt is voortreffelijk. De inrichting is typisch Duits en oogt een beetje oubollig. Fijn dat er ook appartementen met ruim balkon zijn. Het enige minpunt vind ik de autoweg langs het pension, waar 80 mag worden gereden. Dit geeft helaas wat verkeerslawaai in dit fraaie rustige dal. Ook niet geschikt voor kinderen die graag buiten spelen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Hirschberg in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Hirschberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.