Aparthotel Landhaus Forra

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

43 reviews over Aparthotel Landhaus Forra in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hier voelen we ons uit en thuis tegelijk!!!

Familie Huisman
3-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een bijzonder hartelijke ontvangst met koffie! Een heerlijk ruim appartement met alle nodige voorziening. Een bijzonder lieve gastvrouw en de gastheer is een prima kok!

Een prachtige omgeving, een week was veel te kort. Daarom voor herhaling vatbaar!

We voelen ons hier uit en thuis

tegelijk!

In één woord: fantastisch!

Korné Juffer
4-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden één van de hotelkamers geboekt in Landhaus Forra. Ruime en nette kamers met een heerlijk zitje. Ook de andere kamers zien er fantastisch uit. Zeer schoon en zeer goede service! Het restaurant is zeer goed, eten is voortreffelijk. De vriendelijke Nederlandse eigenaren zijn zeer hartelijk en doen er alles aan om hun gasten het enorm naar hun zin te maken. Zeer gezellige en grote zithoek bij het restaurant. Landhaus Forra is gelegen op een toplocatie, dichtbij Winterberg en Schmallenberg. Wij hadden ook de Schmallenberger Sauerland Card. Gratis met bus en trein en gratis of met korting in diverse attracties / bezienswaardigheden. In de omgeving veel wandel- en fietsmogelijkheden. Wij hopen zeker verschillende keren terug te komen!

Super weekend gehad!

Familie den Hartog
14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben er met ons gezin heerlijk 1 nachtje geslapen. Mooie grote kamers hadden we. En de Spelletjeskast op de gang vonden de kinderen ook helemaal geweldig. Hele leuke eigenaren. Mooi landhaus. Lekker dichtbij de piste. En we hadden zondag een heerlijk ontbijt op ons 13 jarige trouwdag 😊. We hebben écht genoten van het weekend in Winterberg en komen zeker terug!

Geweldig !

Martin
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een hartelijk ontvangst, prima appartement, ligging is erg mooi

Goede keuken, gewoon perfect

fantastisch

fam. Tanis
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben het super naar ons zin gehad, heerlijk ontbijt en diner.

Het voelde als een grote familie, ook voor onze zoon was het fijn. Er stond een kast met spelletjes die je mocht gebruiken. Prachtige ligging ,vlak bij piste.

Als we nog eens die kant op gaan, komen we zeker terug!

Gerald Baan
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldige Accommodatie op prima rijafstand van de pistes!!

Vriendelijke ontvangst door Forra en Richard.

Appartement is zeer schoon en compleet.

Eten in hun eigen restaurant is super en in overleg is veel mogelijk.

Komen 2019 zeker terug.

fantastisch

Pierre
8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je komt binnen in een warm bad alles klopt mooie schone apartementen,het restaurant is net een gezellige woonkamer niets is te veel voor forra en richard een lekker uitgebreid ontbijd een lekker diner dit voor zeer acceptable prijzen de ligging is perfect kort bij de pistes en wandelroutes in een prachtige omgeving ,ik kan maar een minpuntje noemen en dat is dat het hotel wel wat gehoorig is maar we komen zeker nog een keer terug.

Met een groep van 18 gegaan waarvan 10 jeugd. Fant

Scheerders
6-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gastvrije mensen , mooie kamer , super lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

Een mooi gemoedelijk gezellig hotel

Peter
15-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi hotel gelegen aan de rustige kant van de skipistes in Winterberg. Je rijjdt zonder files naar de gratis parkeerplaats vlakbij de skipiste. Binnen is het warm gezellig met heerlijk eten.

Geweldig, subliem verblijven!

Bernadette
24-10-2017

Een aanrader voor iedereen, jong en oud. Compleet in de watten gelegd. Bedankt voor de eindeloze gastvrij- en gezelligheid!

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Forra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Landhaus Forra in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Landhaus Forra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.