Gasthof Landgasthof Schneider

Gasthof
Gasthof Landgasthof Schneider
8,5

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Schneider voor je op een rij gezet:

17 reviews over Gasthof Landgasthof Schneider in het Nederlands

Prima verblijf gehad

Remco
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij hadden de kleine Ferienwohnung (60 m2) gehuurd welke iets van het pensioen af ligt. Bij aankomst konden wij direct de woning in waar de bedden reeds netjes opgemaakt stonden te wachten. Super schoon en nette woning waar alles wat je nodig hebt ook aanwezig is (tenzij een radio voor jouw vereist is). De volgende ochtend een ontbijt in het pensioen geboekt en deze was zeker zijn geld waard.

Vooraf geen gedoe met paspoort of borg, gewoon nog op onderling vertrouwen.

Dit stralen zij ook uit.

WIj onthouden deze locatie zeker voor een volgende keer.

Ook voor een ski-vakantie in Winterberg een aanrader, de afstand is zeer goed te doen.

Heerlijk!

Rob O en Carla de L
27-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We werden heel vriendelijk welkom geheten en daarna was er een heerlijk diner met verse forel uit de nabij gelegen forellenvijver. 's Avonds waren wij welkom in de gezellig bar, waarna we konden slapen in een comfortabele grote kamer met een riante badkamer. De volgende ochtend een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Kortom, het ontbrak ons aan niets!

Heerlijk!!!

J. Hardon
31-3-2014

Geweldig ,betaalbaar en heerlijk ontbijt buffet!Maar ook het dineren is een aanrader.

Westveld en omgeving adembenemend.

Waar is een vluchtroute?

Anna
    22-6-2013

Mag ik ook een klein (belangrijk) negatief puntje vermelden?

Wij hadden de eerste nacht een donkere nare kamer op de bovenste etage, (een luxe kamer geboekt.)

Na onze klacht kregen wij een veel betere andere slaapkamer waarvoor we ook betaald hadden.

Minpunt is: bij brand is er geen vluchtroute d.m.v. een brandtrap o.i.d.

De luxe kamers bevinden zich op de bovenste etage, zowel links als rechts en aan de voorkant bevindt zich geen brandtrap.

Daardoor sliep ik wel erg onrustig.

Door de gemeente is dit hotel als "brandveilig" aangemerkt (....)

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid!

Het personeel ontzettend vriendelijk.

Top verblijf!

tommiebr
    6-2-2012

Met vrienden naar Winterberg! Hier geslapen. echt heel gastvrij en meedenkend. Goed eten en ontbijt was fantastisch. Prijs kwaliteit is helemaal in orde. enige nadeel, maar die kan je ook weer als voordeel uitleggen is dat het 10 km van winterberg ligt.

Absoluut een topper.

Dick en Astrid
    18-4-2010

Komen hier al jaren,helemaal goed.

Ook als je in een vakantiewoning in het dorp zit en alleen voor het eten komt is de service een 10 plus. Mensen die hier wat negatiefs over hebben zijn voor mij niet te begrijpen.

Op en top Duitse gastvrijheid

John, Diana, Mirko en Milan Cuijpers
    3-12-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

We komen er nu al een paar jaar, maakt niets uit wanneer in het jaar. Je kunt er heerlijk wandelen, skieen en nog veel meer. De dorpjes zijn gezellig.

Het gathof is warm en uitnodigend, de mensen daar staan voor je klaar. Ben een keer heel erg ziek geweest met koorts en ze maakten voor mij een heerlijke kippesoep en vis en bezorgden het op mijn kamer. Waar krijg je dit nog? Het ontbijt is helemaal geweldig, alleen daarvoor komen we terug. Heerlijke verse broodjes. Wanneer het kan komen we zeer zeker terug.

Een geweldige plek om tot rust te komen

2 gebroeders
    12-10-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Landgasthof Schneider is fantastisch gelegen, op een goede afstand vanaf Nederland, maar toch helemaal buitenland. Het natuurschoon is adembenemend.

De service van het personeel is ongekend; nog nooit hebben we meegemaakt dat er zo voor je wordt gevliegd en gedraafd. En dan het eten... heerlijk! Als we er langer waren geweest, dan was de gewichtstoename niet meer te overzien geweest. De prijs/kwaliteit krijgt van ons ook een dikke 10!

We komen beslist nog eens terug!

Heerlijke plek

Johan Timmermans
    17-1-2009

Een absolute aanrader voor iedereen die van wandelen in een mooie omgeving houdt en van lekker eten. Kamers zijn redelijk basic, het eten is er super!! Ga er ieder jaar heen voor een wandelweekend.

Absolute aanrader

Pim van Gerwen
    5-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Kom hier al meer dan 25 jaar en wil eigenlijk dit geheim niet delen met de rest van de wereld. Zo goed is het er

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Schneider in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Schneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Schneider scoort een 8.54 uit 10 op basis van 18 reviews.