Gasthof Landgasthof Nesselbach

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Zoover gold Award 2018

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

306 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• 2018
    9fam. Stobbe28-10-2018

Geweldig!

De gastvrijheid van deze familie valt echt op, niet vaak zo ervaren! Verder hebben we genoten van de 2 pipo- wagens (knus met een mooi uitzicht), van het lekkere ontbijt en diner in het gezellige restaurant en natuurlijk van de prachtige omgeving! Bedankt Harrold , Karin en Max, wij komen vast een keer terug!

Met oudere kinderen

• 10Pigge15-10-2018

Heerlijk tot rust gekomen

We zijn hier vaker geweest en alles is erg goed, aankomst je voelt je welkom bij Carin, Harold en Max, ontbijt goed, 's avond 3 gangen diner erg goed en bovendien alles vers. Kamer goed Omgeving mooi, kan hier mooie wandelingen maken Alles in de buurt Al met al opnieuw heerlijke dagen gehad, zijn weer lekker tot rust gekomen Bedankt voor de heerlijke dagen komen zeker nog eens terug

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Edwin13-10-2018

Uitstekende prijs/kwaliteit in authentiek hotel

Een knus en authentiek hotel op een rustig gelegen helling in de Sauerlander-bergen nabij Winterberg, looproutes (bijv. Rothaarsteig), bezienswaardigheden en dorpjes. Fam. Bakker zorgt voor een huiselijke sfeer en verzorgt keurige maaltijden rekening houdend met wensen en allergieën. Een aanrader voor een (korte) vakantie wandelen in de natuur zonder beslommeringen omtrent eten e.d.

Met vrienden

• 10Anna17-09-2018

Heerlijk genoten

Heerlijk genoten. 2 dagen ontspannen in de frisse berglucht. Vriendelijke eigenaars. Lekker eten. Nette kamers. En vlakbij de bezienswaardigheden.

• 8Kimberly van de Gevel16-09-2018

De moeite waard om terug te gaan

We werden hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren. Een enorm gezellig ingerichte blokhut met een rustgevend uitzicht over de bergen. We hebben hier een paar nachtjes geslapen en 's ochtends kregen we een heerlijke ontbijtmand. Genieten hoor als het zonnetje dan op komt...

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10Diane04-09-2018

Echt genoten!!

Supergezellig pension, met lieve mensen. Carin en Harold zijn erg geïnteresseerd in wat je hebt ondernomen op de dag dat je weg bent geweest. Het ontbijt is goed verzorgd en het warme eten ook! De kamers zijn prima en schoon. En zelfs onze Jip was welkom. ( hond) we komen zeker terug!!!!

• 10Sjaron en Michel02-09-2018

Sfeervolle,vriendelijke rustige top omgeving.

Wij hebben echt 4 hele toffe dagen gehad in een van de blokhutten. Het was erg sfeervol met zo een mooi uitzicht en zo lekker stil. Lekker in de ochtend op het terras ons ontbijtje nuttigen met zo een vet uitzicht. Door de stilte komt je zo tot je rust en wij hebben ook kleine reeën gezien en roofvogels. Wij zijn echt in die 4 dagen zo vertroeteld door Carin en Harold met hun goede zorgen en lekker eten. Wij voelden meteen vanaf de 1ste dag echt thuis. Max die ons vertelde over zijn kippen en over zijn landbouw met verschillende appelbomen en soorten kruiden. Wij hebben zelf hun eigengemaakte appelmoes en aardbeienjam gegeten. Echt zo lekker allemáál. Al met al hebben wij zo lekker relaxte dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10francis wanrooij28-08-2018

Fantastisch locatie om Sauerland te gaan verkennen

Net gisteren terug gekomen van een heerlijk weekend in Saurerland. Mijn man en ik verbleven in dit prachtige Landgasthof op een top locatie in Sauerland. De gast vrijheid van de eigenaren Harold en Carin samen met hun zoon Max is in en woord geweldig. Wij voelde ons meteen erg welkom bij hun. Vanaf deze locatie kan je veel uitstapjes maken.

• 8Andre&Annet27-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Prima accommodatie, fijne mensen, prima gegeten. Wel achteraf gelegen, als je van rust houd prima.

• 10Gerda25-08-2018

Hidden gem!

We hebben een lang weekend doorgebracht bij Carin, Harold en Max in de pipowagen, en wat een aangename verassing was dat! De omgeving is prachtig, je komt helemaal tot rust, en in het gasthof voelt het een beetje alsof je weer even bij je moeder thuis komt. Carin kookt een heerlijke maaltijd, er wordt ongevraagd rekening gehouden met je wensen, je kan een praatje maken als je er zin in hebt en je afzonderen als dat niet zo is. Max houdt, indien gewenst, een presentatie over zijn kippen, inclusief live demonstratie van het een en ander. Infotainment van de hoogste klasse, als je het ons vraagt. We komen absoluut terug en raden een verblijf hier iedereen aan.

23 tips over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Mees van Norden, 16-07-2012

Prima wandelomgeving. Winterberg binnen handbereik maar de drukte net buiten de deur

• MMA GUBBELS, 07-08-2013

Wandelen vanuit Het pension is geen enkel probleem, Er zijn honderden wegen die leiden overal heen. En weet je niet waar je moet beginnen, Vraag het aan Carin en Harold daarbinnen.

• Tom Claassens, 25-04-2013

Zijn een dagje naar Dortmund geweest voor te shoppen > aanrader!! Leuke stad en een gigantisch groot winkelcentrum.

1 vraag over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• henk van de ven, 21-09-2018

fietsvakantie

is het gebied geschikt om te fietsen?

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV