Gasthof Landgasthof Nesselbach

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Zoover gold Award 2018

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

306 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• 7Mark22-05-2019

Prima hotel voor een motor tour weekend.

Prima hotel om lekker een weekend motor te kunnen rijden met vrienden. Aardige eigenaren, goed en genoeg eten, ruime kamer met genoeg opbergmogelijkheden voor je motor uitrusting. Erg mooie omgeving om te rijden. Ontbijt was ook prima. Fijn dat de motor in de garage kan staan. Ik heb alleen een soort van zitbank / relaxhoek "gemist", waar je ff onderuit kunt ploffen met een leesboek. Mogelijk dat dit gerealiseerd gaat worden onder de nieuwe overkapping welke geplaatst wordt. Al met al een aantal mooie dagen motorrijden gehad.

Met vrienden

• 8D.P.GOEDHART20-05-2019

een grandioos en super warm welkom

Je hebt het idee bij familie aan te komen. Direct een praatje met Harold, een bakje koffie en een gezellig praatje met Karin. Het was jammer dat zij de volgende dagen in bed moest blijven vanwege zware rugpijn waardoor alles door Harold moest worden gedaan. Maar ondanks dat zijn wij niets tekort gekomen. Wel een negatief puntje, er waren geen rookmelders en er moest contant betaald worden.Pinnen bleek niet mogelijk

• 10Etienne en Nicolette01-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk relex je komt hier echt tot rust met vriendelijke eigenaren, we waren hier 3 dagen maar was erg kort komen hier snel weer terug. Ontbijt goed, diner goed alles wordt vers gemaakt een pluim voor Carin. Kamer ruim bedden goed In de buurt van Winterberg

• 10Youri peters05-03-2019

Goed en gevarieerd eten Leuke gastheer en gastvrouw Gezellig plaatsje Goede service Veel variatie aan drank

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 8fred clements01-03-2019

geweldige dagen

familie bakker heeft het goed voor elkaar, Ben hier nu voor de tweede keer kamers waren vernieuwd en zien er netjes en mooi uit. familie bakker zijn enthousiast,vriendelijk en meedenkend als je bepaalde tijd wilt eten kan dat regelt ze geven tips voor in de buurt. nog bedankt voor de leuke dagen. fred,stan en niels

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 10Bennie de Jong04-02-2019

Wanneer gaan we weer?

Het lijkt op thuis komen de gezelligheid komt je direct tegemoet wanneer je aankomt. De huiselijke sfeer moet je kunnen waarderen of niet Carin en Harold zijn graag bij hun gasten aanwezig om hen te informeren of een gezellig babbel.

Als je graag op je zelf bent moet je vooral hier niet boeken! Hou je van een gezellige babbel, lekker eten en een heerlijk bed om in te slapen dan ben je hier van harte welkom! Voor ons was dit de eerste keer maar zeker niet te laatste keer.

Wij verbleven in de Pipo wagen die net nieuw is neergezet. Als je jaren lang hebt gekampeerd dan is dit een geniale uitkomst voor een aantal overnachtingen. Let op voor als je niet kunt lezen je krijgt een PIPI emmer mee ;)

Sanitair was helemaal prima douche en wc in één heerlijk om na het skieen onder een stort douch te kunnen staan.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Henk en Ria01-02-2019

Fantastische Gastvrijheid.

Fantastisch weekend gehad .Wij hebben heerlijk gewandeld in de mooie omgeving en zoon en vriendin hebben geskied.(troffen het met sneeuw in het weekend van 18 januari) Fijne omgeving om een paar dagen door te brengen. Hele gastvrije eigenaren die niets te veel is. En dan het eten, niets is Carin te veel om aan je eetwensen tegemoet te komen. We hebben dan ook heel erg lekker gegeten. Dit pension is zeker aan te bevelen!!!!! Groetjes van Ria en Henk uit Ugchelen

Met oudere kinderen

• 8Matthias Geuze18-01-2019

Voelt als thuiskomen.

Rustig gelegen pension met mooi uitzicht.

• 9Nynke Peters06-01-2019

Tot gauw ☺😄

Genoten van de gastvrijheid en hartelijkheid van Harold, Carin & Max. Super ontbijt voor een klein prijsje en goede bedden. Er wordt rekening gehouden met (di)eetwensen en we hebben er tussen de middag en 's avonds dus ook prima gegeten.

Let op: Wifi is tegen kleine vergoeding (2 eu p.d. per kamer) te verkrijgen en met pin betalen is niet mogelijk.

Met jonge kinderen

• 2018
    10Katrien en Milco Meijs27-11-2018

Geweldige locatie voor herhaling vatbaar!

Het was voor ons de tweede keer in dit heerlijke Gasthof. Wat zijn we toch weer lekker in de watten gelegd door Carin, Harold en zoon Max. Super vriendelijke ontvangst en gezelligheid alom. Heerlijk eten en Carin maakt graag een lunchpakketje voor je klaar om mee te nemen tijdens de prachtige wandelingen. Er lag ook al wat sneeuw dat maakte het ook bijzonder. Ze hebben hard gewerkt om de eetzaal een opfrisbeurt te geven en die ziet er nu heel knus uit. Wij komen hier zeker nog terug.

23 tips over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Mees van Norden, 16-07-2012

Prima wandelomgeving. Winterberg binnen handbereik maar de drukte net buiten de deur

• MMA GUBBELS, 07-08-2013

Wandelen vanuit Het pension is geen enkel probleem, Er zijn honderden wegen die leiden overal heen. En weet je niet waar je moet beginnen, Vraag het aan Carin en Harold daarbinnen.

• Tom Claassens, 25-04-2013

Zijn een dagje naar Dortmund geweest voor te shoppen > aanrader!! Leuke stad en een gigantisch groot winkelcentrum.

1 vraag over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• henk van de ven, 21-09-2018

fietsvakantie

is het gebied geschikt om te fietsen?

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV