Gasthof Landgasthof Nesselbach

Gasthof
Gasthof Landgasthof Nesselbach
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

300 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Erg gezellig, prachtige omgeving.

Janneke Stappenbelt
24-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Samen met de hele familie een weekend doorgebracht in Landgasthof Nesselbach. We hebben het er erg gezellig gehad. Het is een zeer gastvrij en gezellig hotel, gerund door Carin en Harold, en hun zoon Max. We hebben genoten van de prachtige omgeving, van o.a. de reeën die bij het hotel liepen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed

J.W. Stappenbelt
24-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima gastheer/gastvrouw. De ontvangst is alsof bij familie op bezoek komt, mooie accommodatie met gelegenheid om je motor binnen te zetten. Het eten is lekker en voldoende. De omgeving is heel mooi, een paradijs voor motorrijders.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prachtige omgeving en bijzonder gastvrij!

Alex Hulleman
19-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime kamers, Lekker ontbijt, vriendelijke gast dame en heer en geweldige omgeving..

HotelSpecials.nl

Goed naar onze zin gehad, voor herhaling vatbaar.

Laury Post
17-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellige gasthof. Lekker eten, schone kamers. Motorvriendelujke eigenaren. Mooi gelegen accommodatie.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dave Groenland
15-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met 30 man/vrouw het pinksterweekend verbleven. Het motorarrangement geboekt, dus met ontbijt en maaltijden incl. bbq. en routes in de omgeving. De hele accommodatie was van ons en niets was Carin en Harold en Max te gek. Van alles genoeg, alles schoon. En.... volgend jaar gaan we weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastische omgeving en een uitstekend hotel

Fokke
14-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was perfect. Een goed hotel bij gastvrije mensen. Schone kamers en een mooie omgeving waar de hertjes voor je langs lopen. De gastvrouw bereidt de heerlijkste gerechten

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Gastvrij en netjes, zeker aan te raden.

Ferenc
10-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig gelegen met mooi uitzicht over de "vallei". We waren met groep van 30 motorrijders. Perfecte omgeving hiervoor. Carin en Harold en zoon Max, zijn zeer gastvrij en niks is te gek. Overdag heerlijke bochten en in de ochtend en avond de een goede gastheer en dame. Geef een kleine tip, maak met het eten een soort buffet dan is het voor jullie wellicht makkelijker dan alles zelf uitserveren enz......

Huiselijk

Desiree den Besten
7-6-2019

Echt alsof je bij een familie in huis woont. Heerlijk vers zelf gemaakt eten! Motors kunnen in de garage. Wij zaten in het hotel, alles prima! Vrienden zaten in een blokhut en een pipowagen, maar daar Was geen water, dus geen eigen douche en geen wc. Minpuntje... Verwacht geen luxe, maar een huiselijk sfeertje. Super mooi gebied!!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Leuke accomodatie met prachtige omgeving.

Wks Kolstee
6-6-2019

Prima verblijf voor groepen..... Prima service.... Ben je met de motor. Die kan snachts in de garage. Plaats voor 8 motor. Prachtige rustige omgeving. Ligging heel mooi. Prachtig uitzicht. Niks is te gek. Heel leuk weekend gehad. Tot de volgende x.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg gastvrij

Maaike
4-6-2019

Erg vrij en netjes verblijf

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.